پنج شنبه, مارس 14 coronavirus به روز رسانی: Shasta County می بیند 33 مورد مرد نشان داد هیچ نشانه

مت Brannon, جسیکا Skropanic میشل چندلر و Alayna Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:09 AM EDT مارس 15 سال 202

توسط ABTINNEWS در 26 اردیبهشت 1399

یکی دیگر از ویروس جدید در مورد شستا

5:35 بعد از ظهر روز شنبه, مارس 14

دیگر مورد تایید شده از coronavirus گزارش شده در Shasta County, و مقامات بهداشت عمومی هشدار داد پنج شنبه که دو نفر اخیر بیماران نمی هر گونه علائم.

آخرین بیمار این است که یک مرد در 30s خود را که جدا شده در این شهرستان گفت.

شهرستان رفت و تقریبا دو هفته بدون ضبط هر گونه موارد جدید اما پس از آن یک مرد در 50s کردم یک تست مثبت بازگشت در روز دوشنبه.

هر دو مردان را نشان نمی دهد هر گونه علائم آن مقامات می گویند مهم است یادآوری است که این ویروس گسترش می تواند حتی از طریق به ظاهر سالم مردم است.

سلامت و خدمات انسانی سازمان, سخنگوی Kerri Schuette گفت که تا آنجا که به شهرستان می داند که مرد ندارد اتصال به یکشنبه بازار مال فروشان در کاتن وود.

پس از شیوع این بیماری آغاز شد و در مجموع 33 Shasta County ساکنان آزمایش مثبت برای این ویروس از جمله چهار که فوت کرد با توجه به HHSA.

شاستا-تثلیث جنگل ملی به بازگشایی برخی از تفریح سایت

3:30 بعد از ظهر, پنج شنبه, مه 14

این شاستا-تثلیث جنگل ملی را بازگشایی حدود 40 تفریح و سرگرمی های شنبه, مقامات اعلام کرد بعد از ظهر پنجشنبه. بازگشایی شامل برخی اردو در شاستا لیک منطقه تثلیث منطقه نوار بزرگ منطقه Hayfork منطقه Yolla Bolla منطقه و Mt. شستا/McCloud منطقه است.

از اهمیت ویژه ای است بازگشایی بالایی Mt. شستا که بسته شده بود بالاتر از 10 ، 000 فوت است. این دروازه در اسم حیوان دست اموز تخت Trailhead بسته باقی خواهد ماند تا ژوئیه 1, با توجه به آزادی مطبوعات از مسئولان جنگل.

خوانندگان می توانید یک لیست کامل از تفریح سایت مجموعه به بازگشایی در fs.usda.gov/stnf.

جنگل مقامات خواست بازدید کنندگان را به اقدامات احتیاطی زیر:

  • حفظ حداقل شش فوت فاصله از دیگران
  • را جمع آوری و در گروه دیگر از کسانی که در خانواده خود و لطفا دنبال آخرین ارشاد از مقامات.
  • برقراری ارتباط با دیگران به شما منتقل می کند. هشدار دنباله کاربران از حضور شما و در کنار اجازه دهید به دیگران منتقل می کند.
  • بسته کردن زباله خود را و ترک همه چیز را با شما به ارمغان بیاورد و با استفاده از.
  • برخی از خدمات ممکن است در دسترس خواهد بود پس لطفا بر این اساس برنامه ریزی.

شهر ردینگ اردوهای تابستانی برای باز کردن ژوئن 8

2 بعد از ظهر روز شنبه, مارس 14

با استناد به یک نیاز برای کمک به پدر و مادر کار ردینگ خدمات اجتماعی مدیر کیم Niemer پنج شنبه اعلام کرد که این شهرستان در اردوی تابستانی شروع خواهد شد ژوئن 8.

Niemer تاکید کرد که تابستان اردوگاه های هستند بخش مهمی از این شهر را بازگشایی طرح در میان همه گیر.

"این استدلال این است که ما یک مقدار زیادی از پدر و مادر که باید به عقب بر گردیم به کار" Niemer گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی به میزبانی شهردار آدم McElvain در تالار شهر در روز پنج شنبه. "و بنابراین ما یک اصلی تابستان ارائه دهنده مراقبت از کودکان در این جامعه است. ما در خدمت حدود 2000 نفر ثبت نام کودکان است."

اقدامات احتیاطی اردوگاه ها را در محل قرار داده خواهد شد, در میان چیزهای دیگر, روزانه, متوسط چک از کمپ کارکنان و نگه داشتن گروه 10 با هم و فوق العاده بهداشت تلاش. پدر و مادر نیز باید به رها کردن و انتخاب کنید تا بچه های خود را در خارج از مرکز Niemer گفت.

McElvain گفت: این شهرستان دارای پمپ حدود 16 میلیون دلار به اقتصاد محلی در قالب 200 دلار اعتبار در REU صورتحساب و اضافی 300 دلار اعتبار برای آب و برق کم-درآمد مسکونی انرژی برنامه تخفیف به مشتریان.

McElvain گفت: این شهرستان در امور مالی در شکل خوب هستند اما "وجود دارد می تواند یک رکود قابل توجهی" در عین حال آمده است که می تواند بر این شهر درآمد.

در ضمن این رسمی — شهر سالانه آتش بازی نشان می دهد هنوز در محل در جولای 4. اما آزادی جشنواره برگزار می شود که بر این اساس از ردینگ مدنی سالن قبل از شروع نمایش آتش بازی لغو شده است.

یک احتمال وجود دارد که این جشنواره است که تساوی هزاران نفر از تماشاگران را به جلو بروید اگر دولت یک بار دیگر اجازه می دهد تا اجتماعات بزرگ و وجود زمان کافی برای برنامه ریزی برای آن است.

برای اطمینان مردم نمی آیند به مدنی Niemer گفت که خیابان های منتهی به این منطقه خواهد بود بسته به ترافیک اطراف شروع 10 صبح روز 4 ژوئیه.

"ما در حال کار با دیگر همسایگان لاک پشت خلیج وسبک وایکینگ اسکیت کشور برای اطمینان از مشتریان خود دسترسی داشته باشند اما ما واقعا منع عمومی تشکیل و در آن منطقه و تشویق همگان را به تماشای از راه دور" Niemer گفت.

Niemer همچنین اعلام کرد باز عمومی, شنا در آبی مرکز باقی خواهد ماند تا اطلاع ثانوی بسته.

این استخر باز خواهد شد به تابستان گردشگران و برای شنا کردن درس.

"ما شده اند با داشتن دیالوگ با Shasta County بهداشت محیط در مورد چگونه ما می تواند انجام دهد که با خیال راحت" Niemer گفت.

این ردینگ کتابخانه است که هنوز هم بسته شد اما با شروع در دوشنبه منظقه افت و وانت از کتاب آغاز خواهد شد Niemer گفت.

Niemer گفت: شهروندان ارشد در سالن بنتون درایو بسته باقی خواهد ماند چرا که حدود 500 اعضای آمده است که به تسهیلات هستند در معرض خطر ابتلا به کوروناویروس.

"ما پیش بینی نمی که باز برای یک ماه دیگر یا بیشتر," او گفت:.

پارک های شهر باز باقی می ماند اما تجهیزات در پارک ها ادامه خواهد داد به ضبط کردن برای جلوگیری از کودکان از بازی کردن در آن Niemer گفت.

Mt. شاستا بازار را بازگشایی دوشنبه

1:15 بعد از ظهر, پنج شنبه, مه 14

Mt. شاستا بازار را بازگشایی دوشنبه و اقدامات احتیاطی برای اطمینان از سلامت و ایمنی از مشتریان ردینگ مرکز خرید اعلام کرد.

مانند همه مراکز در سراسر کشور Mt. شاستا بازار بسته که این بیماری همه گیر کوروناویروس آمار در ماه مارس است.

بازار جدید ساعت خواهد بود 11:00 a. m.-7 p. m. دوشنبه از طریق شنبه و ظهر-6 بعد از ظهر یکشنبه.

در ضمن فواره پارک یکی دیگر از جاذبه های محبوب در ردینگ ارسال شده در Facebook که این برنامه برای باز کردن, مارس 22.

پاسخ به نظرات در زیر پست پارک مقامات گفت: وجود خواهد داشت اجتماعی فاصله و مردم خواهد شد که در آن به خط به صورت اسلاید.

در میان اقدامات ایمنی که در محل قرار داده و در Mt. شاستا بازار دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه های لمسی رایگان تعاملات مکرر و شدید شستشو و اجتماعی فاصله جهات.

"ما در حال کار پشتکار به ارائه یک محیط تمیز و امن که در آن مردم احساس راحت خرید ناهار خوری و لذت بردن از وقت خود را" مدیریت بازار گفت: در انتشار اخبار.

برای کسب اطلاعات بیشتر به www.mtshastamall.com.

Glenn County مقامات لینک 4 جدید COVID-19 موارد به اورلند فروشگاه

1 بعد از ظهر روز شنبه, مارس 14

چهار COVID-19 موارد در Glenn County مرتبط شده اند به یک جفت از همسایه فروشگاه ها در مرکز شهر اورلند به گفته مقامات بهداشت عمومی.

پس مارس 6, Glenn County رفته از پنج مورد به نه نفر از جمله دو مورد پنج شنبه اعلام کرد.

مقامات محلی را ترسیم گذشته چهار مورد و می گویند که آنها بوده ام در ارتباط با تماس مستقیم. این فروشگاه که در آن coronavirus قرار گرفتن در معرض ممکن است جای گرفته اند در حال Tienda رودریگز که به نظر می رسد به یک لباس رسمی فروشگاه گلوریا بازار کوچک, مواد غذایی, هر دو در 700 بلوک از 4 خیابان در اورلند.

مقامات در حال ارائه مشاوره به افرادی که برای بازدید از فروشگاه ها ممکن است بین 1 تا 12 برای تماس با آنها را در Glenn County بهداشت عمومی در 530-934-6588. آنها گفتند: مردم باید برای نظارت بر علائم بیماری و محدود کردن تماس با خطر بالا افراد است.

امی Travis, اطلاعات عمومی افسر Glenn County گفت: گلوریا بازار شده بود دیدن مشتریان اما نمی دانم اگر Tienda رودریگز بوده است میزبانی مشتریان ،

تراویس گفت: مقامات بهداشتی هستند به خصوص در مورد افرادی که در تماس نزدیک با کارکنان در فروشگاه ها.

شهرستان نه کل موارد پنج بیماران بهبود یافته اند. سه نفر از آنها در انزوا در خانه و بیمارستان بستری است.

دو مورد پنجشنبه اعلام کرد هر که در "شمال شهرستان ساکنان" بیش از سن 55 با توجه به آزادی مطبوعات از مقامات شهرستان.

بازپرداخت در دسترس برای دارندگان بلیط به 2020 ردینگ بازار مال فروشان

12:00 بعد از ظهر, پنج شنبه, مه 14

سازمان از سال 2020 ردینگ کاری که لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اعلام کرد که بازپرداخت باید درخواست مارس 17.

کسانی که نمی درخواست بازپرداخت را انجام دهید می توانید نگه دارید تا بلیط های خود را که خواهد بود خوب برای 2021 ردینگ بازار مال فروشان. تاریخ 2021 رویداد مشخص خواهد شد بعد از آن در مارس گفت: ردینگ بازار مال فروشان انجمن.

دارندگان بلیط را پرداخت هیچ هزینه اضافی باید تغییر قیمت, سازمان گفت.

دارندگان بلیط همچنین می توانید درخواست بازپرداخت کامل در این وب سایت: https://www.reddingrodeo.com/p/getinvolved/2020-rodeo-tickets

شاستا شهرستان بازگشایی تلاش ادامه

7 صبح روز شنبه, مارس 14

همانطور که از پنج شنبه صبح Shasta County همچنان به حرکت را از طریق مرحله 2 از فرماندار بازگشایی طرح است. پس از شروع کاذب ناشی از برخی از سردرگمی بیش از آخر هفته چندین بخش های کسب و کار در روز سه شنبه دریافت متهور به بازگشایی در این شهرستان به عنوان طولانی به عنوان آنها مطمئن بهداشت تغییرات. که شامل موسسات مانند فروشگاه های خرده فروشی ناهار خوردن در رستوران و دفتر کار-کسب و کار مبتنی بر.

نوع دیگر از کسب و کار مانند ورزشگاه بارها و ناخن سالن هنوز اجازه بازگشایی با توجه به بخش سلامت و خدمات انسانی سازمان است.

Shasta County Sheriff اریک Magrini گفت: روز یکشنبه Cottonwood بازار مال فروشان "ایجاد برخی از اضافی مانع" برای این شهرستان بازگشایی روند.

HHSA مقامات درخواست از ساکنان برای ادامه اجتناب از غیر ضروری سفر و تجمع جرم. آنها نیز بخواهید که مردم ماسک در ملاء عام.

پس از coronavirus شیوع آغاز شد در مجموع 32 Shasta County ساکنان آزمایش مثبت برای این ویروس از جمله چهار نفر که فوت کرد. در مورد 2,440 COVID-19 آزمایشات انجام شده در میان ساکنان شهرستان با توجه به HHSA. که به اندازه کافی برای حدود 1.4 درصد از برآورد 178,029 جمعیت.

همه گیر fallout: آژانس فدرال ارائه می دهد کمک به کشاورزان و دامداران

شمال کالیفرنیا موارد

Butte County گزارش دو اضافی COVID-19 موارد در پنجشنبه آوردن مجموع آن به 22 پس از وقوع آغاز شد.

تثلیث شهرستان امروز اعلام کرد که این کاهش در مورد آن تعداد از دو به یک دلیل که یکی از آن موارد متعلق در شهرستان هومبولت را حساب کند.

مرتبط با: کلانتر می گوید بازار مال فروشان ایجاد اضافی مانع برای بازگشایی

در اینجا که در آن صورت مجموع ایستاده در دور شمال کالیفرنیا که از روز شنبه بعد از ظهر:

  • Shasta County, 33 مورد
  • Butte County, 22 مورد
  • Glenn County, 9 مورد
  • Siskiyou County 5 مورد
  • Plumas County 4 مورد
  • Colusa شهرستان 3 مورد
  • تثلیث County, 1 مورد
  • Tehama County, 1 مورد
  • Lassen, شهرستان, موارد
  • Modoc شهرستان هیچ مورد

شهرستان ساحلی

  • Humboldt County, 68 مورد
  • Mendocino County 13 نفر
  • Del Norte شهرستان در 4 مورد

بیشتر: اینجا کسب و کار است که می تواند بازگشایی در Shasta County زیر COVID-19 closings

COVID-19 موارد ایالت

تعداد کل تایید COVID-19 نفر در کالیفرنیا بود 73,164 روز چهارشنبه California Department of Public Health گزارش روز شنبه بعد از ظهر.

کالیفرنیا مرگ و میر می ایستد در 3,032 از COVID-19 شیوع آغاز شد.

در اینجا این است که چگونه کالیفرنیا coronavirus موارد شکستن اساس سن:

  • سن 0-17: 2,799 موارد
  • سنی 18-49: 36,602 موارد
  • سن 50-64: 18,154 موارد
  • سن 65+: 15,498 موارد
  • Unknown/گم شده: 111 موارد

مراقبت های بهداشتی کارگران ساخته شده 7,752 کالیفرنیا تایید COVID-19 موارد به گفته مقامات وزارت امور خارجه ، از این تعداد 42 فوت کرده اند.

اخبار: ردینگ اخبار خلاصه: کرامت سلامت سلامتی پردیس حرکت رو به جلو

کالیفرنیا coronavirus موارد توسط شهرستان

ما اطلاعات مرکزی صفحه: شامل نقشه های تعاملی است که آهنگ تایید COVID-19 موارد بهبود و مرگ و میر ناشی از اطراف دولت, ملت و جهان است.

نقشه به طور خودکار به روز را نشان می دهد و نزدیک از هر California county است.

و یا زوم کردن برای دیدن شماره از سراسر کشور و جهان است.

سلامت: Cottonwood بازار مال فروشان شرکت کنندگان باید تست شده برای COVID-19: شستا افسر بهداشت

ایالات متحده و جهانی مورد اعداد

تا 3:30 بعد از ظهر پنج شنبه در تعداد تایید coronavirus موارد در ایالات متحده بالغ بر حدود 1.4 میلیون, با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز. این تعداد شامل بیش از 85,500 افرادی که درگذشت و در مورد 246,400 افرادی که بازیافت در ایالات متحده آمریکا

در سراسر جهان تعداد موارد تایید شده پیشی گرفته 4.4 میلیون نفر است. که در مجموع تقریبا 302,000 نفر کشته شده اند و بیش از 1.5 میلیون نفر بهبود یافته اند با توجه به دانشگاه.

زندگی در میان همه گیر: خانواده خود تاکید کرد در حالی که ماندن در خانه ؟ این کلاس های رایگان آنلاین و ممکن است کمک به

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن