سه takeaways از ردینگ چهارمین شب اعتراضات علیه خشونت پلیس

ندا آتیه ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 2:19 AM EDT Jun 6, 2020برای چهارمین شب معترضان با تجمع در مقابل ردینگ شهرست

توسط ABTINNEWS در 17 خرداد 1399

برای چهارمین شب معترضان با تجمع در مقابل ردینگ شهرستان سالن برای مارس به منظور بالا بردن آگاهی از نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس.

صدها نفر از معترضان شروع به ورود در تالار شهر در 6 p. m. و راهپیمایی شرق در سرو خیابان و به سمت تپه درایو قبل از ساخت یک حلقه به زمینه خود را.

راهپیمایان شعار می دادند عباراتی مانند "هرگز دوباره" و "نه عدالت بدون صلح است." تظاهرات اخير در سراسر کشور پس از مارس 25 مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه و التماس کرد که او نمی تواند نفس بکشد به عنوان یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای تقریبا نه ساعت.

بیشتر: مصاحبه: کلانتر دانست و در مورد شبه نظامی اما نمی دعوت به تظاهرات ردینگ

در اینجا سه takeaways از شهرداری مارس:

1. جمعه بود Breonna تیلور 27th, تولد

به افتخار Breonna تیلور در چه بوده است او 27th, جشن تولد, راهپیمایان, سنگ تولد مبارک به او در مقابل سالن شهرستان در پایان ماه مارس. در ماه مارس لویی پلیس خراب تیلور درب آپارتمان و ضربه او هشت بار او را به قتل.

2. رانندگان ارائه جسمی فاصله پشتیبانی

در طول ماه مارس بی شماری ماشین آهسته در حالی که رانندگان honked شاخ آنها برای نشان دادن حمایت خود را. برخی انداخت تا مشت پمپ در همبستگی و برگزار شد تا نشانه صلح در حالی که لبخند زدن و تشویق راهپیمایان در.

بیشتر: ردینگ را فراگیر باشگاه کتاب ارائه می دهد یک فروم برای بحث در مورد نابرابری نژاد پرستی

3. مردم اجازه تظاهرات ...

در پایان ماه مارس گلوریا Kimbwala یک صاحب کسب و کار و فعال سخنرانی که در آن او مشخص شده است که این موضوع در دست است که در مورد نژاد پرستی در درون یک نهاد اما در باورهای نژادپرستانه است که اقامت در داخل افرادی که آنها را اجرا کنید.

"من حتی برنامه ریزی برای آمدن به راهپیمایی. من چون خیلی شور و شوق. مردم پیام کوتاه به من گفت: "آیا شما از دیدن آنچه اتفاق می افتد در خیابان؟' آنها نه توقف" Kimbwala گفت.

تظاهرات خیابانی در حال وقوع در سراسر کشور برای 11th شب متوالی در جوامع در سراسر کشور است. فلوید 46 ساله غیر مسلح سیاه پوست کشته شد مینیاپولیس افسران پلیس در یک زانو بر گردن داری که به طول انجامید تقریبا نه ساعت.

بیشتر: "وحدت بالاتر از همه': چگونه صلح غالب در جورج فلوید اعتراض در مرکز شهر ردینگ و تالار شهر

ردینگ اولین اعتراض در پی فلوید را brutal death گذشته برگزار شد مارس 29. دو آنهایی که بزرگ برگزار شد در روز سه شنبه و یکی دیگر اتفاق افتاده در روز چهارشنبه.

بیشتر تظاهرات و راهپیمایی همبستگی در حال برنامه ریزی توسط فعالان و سازمان دهندگان جامعه از جمله یکی در روز شنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن