پشتیبانی فنی: عکس های من متوقف شد انتقال به لپ تاپ من چه باید بکنم ؟

ایال Goldshmid ویژه به TCPalmانتشار: 10:00 AM EDT مارس 20, 2020س: من یک سونی 5X دوربین. به طور معمول پس از من

توسط ABTINNEWS در 1 خرداد 1399

س: من یک سونی 5X دوربین. به طور معمول پس از من گرفتن عکس با آن من پلاگین دستگاه را تراشه به لپ تاپ من, بنابراین من می تواند انتقال تصاویر به کامپیوتر است. من شده است با انجام این کار برای مدت زمان طولانی بدون مشکل اما به تازگی کامپیوتر به من گفت که من در حال حاضر نیاز به یک برنامه برای انتقال عکس های من بیش از. من مطمئن هستم که چه باید بکنید. هر گونه ایده ها ؟

— Paul G. استوارت

یک: وقتی که شما در اصل خود را راه اندازی دوربین دیجیتال سونی بر روی کامپیوتر خود را از طریق دیسک که با دستگاه شما احتمالا وادار به نصب یک برنامه به نام PlayMemories در طول فرایند نصب.

PlayMemories سونی اختصاصی تصویربرداری برنامه ای است که می آید همراه با دوربین های خود را. مانند بسیاری از برنامه های از این نوع این طراحی شده است برای ساده کردن روند انتقال تصاویر از دوربین سونی به هارد دیسک خود را که می تواند انجام شود از طریق این برنامه تنها با چند کلیک ماوس. علاوه بر این برنامه شامل ابزار است که کمک به شما در سازماندهی لمس کردن و به اشتراک گذاری عکس ها و همچنین ایجاد فیلم از فایل های تصویری خود را.

با توجه به سونی پشتیبانی وب سایت این شرکت به روز رسانی PlayMemories برنامه از نسخه 5.5 به نسخه 6.0 در 31 مارس سال 2020 و تحت فشار قرار دادند به درخواست مشترکان برای به روز رسانی برنامه بر این اساس است.

در حالی که شما اشاره نکرده است که چگونه شما انتقال عکس های خود را به کامپیوتر از دوربین شانس هستند که اگر شما با استفاده از PlayMemories 5.5 سپس این نصب و راه اندازی برنامه/برنامه ممکن است نسخ با توجه به به روز رسانی و پیام شما دریافت شده است که به احتمال زیاد این شرکت درخواست برای شما به روز رسانی این برنامه به آخرین نسخه خود را.

در نتیجه برای رفع سعی کنید که فقط — به روز رسانی این برنامه به آخرین نسخه خود را. به روز رسانی رایگان است و می توان از آدرس زیر:

http://support.d-imaging.sony.co.jp/www/disoft/int/download/playmemories-home/win/en/

گفت: پس از این فقط به خاطر شما شده اند را وادار به استفاده از یک برنامه برای انتقال عکس ها از دوربین خود را و کارت را به کامپیوتر خود را معنا نیست که شما نیاز به یک برنامه برای انجام این کار. شما به سادگی می توانید با نزدیک کردن بی درنگ شما را دریافت و انتقال تصاویر با استفاده از ویندوز به جای.

صفحه زیر نیز در سونی پشتیبانی وب سایت ارائه می دهد گام به گام دستورالعمل برای انجام این کار: https://www.sony.com/electronics/support/articles/00028123

بیشتر: فایل های MOV نمی خواهد بازی ؟ زمان به استفاده از رسانه های مختلف پخش

بیشتر: Chromebooks و رایانه های شخصی هستند. در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن

بیشتر: چه می توانم در مورد پر سر و صدا فن ؟

تماس با ایال Goldshmid در egoldshmid@yahoo.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن