TCPalm سوپر 11: Linebacker Davon هیکس به سیمان میراث او در ورو بیچ

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 14, 2020TCPalm اعلام کرد سالانه خ

توسط ABTINNEWS در 24 تیر 1399

TCPalm اعلام کرد سالانه خود را فوق العاده 11 لیست بالا استخدام ارشد, بازیکنان فوتبال در ساحل گنجینه. TCPalm شمارش پایین از شماره 11 به شماره 1 با دو بازیکن اعلام کرد در هر هفته است. شماره 1 بازیکن آشکار خواهد شد در پنج شنبه, جولای 26.

ورو بیچ — Davon هیکس پیچیده شده است تا خود را استخدام.

در حال حاضر او با تمرکز بر میراث او.

این ساحل Vero ارشد linebacker که شفاهی متعهد به USF در ماه فوریه می خواهد به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان در مبارزه با سرخپوستان تاریخ است.

"من هنوز هم احساس می کنم یکی از بازیکنان" هیکس گفت. "من می خواهم به شماره 1. من می خواهم به یاد بعد از من رفته. من می خواهم آن را به زمانی که بچه ها می گویند ورو فوتبال ساحلی, آنها می گویند, Davon هیکس. من می خواهم آنها را به می گویند " من می خواهم به مانند Davon هیکس زمانی که من مسن تر است.'"

اگر در سال گذشته هر نشانه هیکس را ترک ماندنی است.

6-پا 200-کوبنده ظهور به عنوان یکی از گنجینه ساحل بالا مدافعان 2019. او با ثبت 86 تکل و قطع چهار می گذرد که او را به دست آورده یک نقطه در این منطقه برای اولین بار تیم و همه دولت دوم تیم است.

هیکس در بهترین خود را در بزرگترین بازی از جمله دو رقمی مقابله با عملکرد نهایی کلاس 3A دولت قهرمان Chaminade-مدونا.

"او کارفرمایی از دفاع از" ورو بیچ مربی لنی Jankowski گفت. "او فوق العاده ای فوتبال زرنگ و دانا. او سختی. او غرایز. او ورزشکاری. او را وارد بسیاری از بازی دقیقه است. که تجربه و بزرگ که تجربه بازی او به ارمغان می آورد به جدول.

"زمانی که من او را تماشا بازی و صفر در او همیشه رفتن به پرش. او یک hitter وظیفه بزرگ اما او یک smart player به عنوان به خوبی. او یک نویسنده به عنوان یک دانشجوی سال دوم و او تا به حال یک تن از پردازد اما او فقط یک پسر بود که انجام بخشی خود را. سال گذشته او توسعه یافته به رهبر دفاع است."

فوق العاده تر از 11

شماره 6: گنج ساحل TE/FB کیگان Davis

شماره 7: John Carroll کاتولیک QB جی آلن

شماره 8: گنج ساحل OL مارکز Bargman

شماره 9: فورت پیرس وست وود د/LCC جیمز گاردنر جونیور

شماره 10: St. Lucie غرب سده CB هنری Pickens

شماره 11: گنج ساحل QB/ات Turk Watkins

هیکس دارای ویژگی کالج طمع به چیزی داشتن اما خود استخدام پیشرفت آهسته تر از او انتظار می رود. او تاکید کرد و نمی توانست درک کند که چرا او نبود بیشتر ارائه می دهد در اوایل روند.

"این فقط خسته کننده چون من احساس می کردم یکی از ورزشکاران در ساحل گنجینه و من هنوز هم احساس می کنم یکی از ورزشکاران در Treasure Coast" هیکس گفت. "من تو را دیدم دیگر مردم ارائه می دهد و من تعجب آنچه که من لازم نیست."

همه چیز در نهایت برداشت برای هیکس. او در حال حاضر بیش از یک دوجین ارائه می دهد از جمله ایالت آیووا, FAU غربی میشیگان و سینسیناتی.

هیکس شفاهی متعهد به USF پس از یک بازدید غیر رسمی. او اولین منطقه بازیکن در کلاس 2021 خود را به کالج تصمیم گیری است.

"من عاشق مربیگری کارکنان" هیکس گفت. "من دوست دارم که در آن (USF دفاعی هماهنگ کننده) مربی (گلن) اسپنسر کردم من و او چگونه به شما استفاده از زمانی که من وجود دارد و من فکر می کنم من بهره مند شوند در آینده به عنوان یک درست دانشجوی سال اول."

Jankowski گفت نه نیاز به فکر می کنم در مورد استخدام باید اجازه می دهد هیکس به تمرکز در فصل ارشد.

"من فکر می کنم وقتی که بچه ها آن را صفر در آن باعث می شود تفاوت" Jankowski گفت. "او متمرکز شده است. او تمام اردک خود را در یک ردیف. هنگامی که شما را که شما می توانید در حال حاضر صفر در بهترین دبیرستان بازیکن شما می تواند باشد."

Davon هیکس

ورو بیچ LB

TCPalm سوپر 11 رتبه: 5

وزن و قد: 6 فوت و 200 پوند

2019 آمار/افتخارات: 86 دنده و 9 دنده برای از دست دادن 2.5 کیسه 4 interceptions, TCPalm تمام-قسمت اول-تیم انتخاب FloridaHSFootball کلاس 8A همه دولت دوم تیم

کلامی تعهد: USF



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن