TCPalm سوپر 11: جنسن بیچ دا'Quan گونزالس سر به فلک کشید تا استخدام تخته

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:01 PM EDT Jul 23, 2020TCPalm اعلام کرد سالانه خود را فوق العاد

توسط ABTINNEWS در 2 مرداد 1399

TCPalm اعلام کرد سالانه خود را فوق العاده 11 لیست بالا استخدام ارشد, بازیکنان فوتبال در ساحل گنجینه. TCPalm شمارش پایین از شماره 11 به شماره 1 با دو بازیکن اعلام کرد در هر هفته است. شماره 1 بازیکن آشکار خواهد شد در پنج شنبه, جولای 26.

جنسن بیچ — تقریبا همه چیز را در زندگی آهسته به خزیدن در طول coronavirus shutdown.

فوتبال استخدام ایمنی بدن به نظر می رسید به چند منطقه بازیکنان بودند که ذینفع از مربیان کالج با داشتن کمی بیشتر از تماشای فیلم است.

شاید هیچ کس در ساحل گنجینه بهره مند بیش از جنسن بیچ دا'Quan گونزالس که به تماشای خود جذب را در طول ماه های مارس و آوریل است.

"شما واقعا انتظار آن را دلیل این که شما در قرنطینه و شما فکر می کنم کالج ها در حال گرفتن زمان خاموش" گونزالس گفت. "من فقط سرد و تلاش برای رفتن روز به روز. آن دیوانه به نشستن در اتاق خود را تقریبا هر روز برای گرفتن تماس است."

قبل از دانشگاه تعطیل و بهار شیوه های محو شد گونزالس به حال تعداد انگشت شماری از پیشنهادات اعم از آیوی لیگ به قدرت 5 برنامه.

در حال حاضر ؟

گونزالس' ارائه لیست شامل دفاع از قهرمان ملی LSU, میامی, Michigan State, Penn State اوله از دست ندهید و, West Virginia. گونزالس تقریبا 20 ارائه می دهد از ACC بزرگ 10, 12 و SEC برنامه ها و رتبه شماره 2 در TCPalm فوق العاده 11.

"راستش من هرگز دیده می شود که قبل از, اما من تعجب نیست آن را برای این واقعیت ساده از نوع بازیکن او است" جنسن بیچ مربی تیم Caffey گفت. "برای یک بچه مثل Da'Quan فرصت برای مربیان برای تماشای فیلم واقعا کمک کرد. شما به تماشای فیلم خود را و شما بروید 'گاو مقدس! چگونه ما از دست این بچه؟' برای یک بچه مثل او آن را یک فرصت بزرگ برای مربیان به انجام ارزیابی. فیلم don't lie."

گونزالس به حال یک فصل برک آوت در سال 2019 و نقش کلیدی در شاهین برنده اول خود را در منطقه عنوان در برنامه تاریخ است.

دفاعی — گونزالس به احتمال زیاد بازی خواهد کرد cornerback در کالج — او تا به حال 38 پردازد و پنج interceptions شد و فینالیست برای TCPalm همه-منطقه دفاعی بازیکن سال. او نیز تا به حال بیش از 1000 همه منظوره تهاجمی و تیم های ویژه متری به ثمر رساند و 11 touchdowns.

تاثیر او در تیم باعث Caffey به مقایسه گونزالس به سابق جنسن بیچ ستاره و زمان Auburn ایمنی Jamien شروود.

"Jamien ندارد برای آمدن زمینه و او می تواند تاثیر شما در بسیاری از راه های مختلف" Caffey گفت. "دفاع از جرم ویژه تیم است. دا'Quan است همان راه دقیق. هجومی خاموش نمودار. دفاعی شما در حال رفتن به پرتاب راه خود را. تیم های ویژه موفق باشید لگد زدن و یا گریه کردن به او. هنگامی که شما یک بچه بود که می تواند بر هر سه مرحله آن را می سازد آن را بسیار دشوار است برای برنامه بازی برای او. این اثر Jamien بود برای ما. او همان بازیکن است. او آن را در راه های مختلف اما شما همان نتیجه است."

فوق العاده تر از 11

شماره 3: St. Lucie غرب سده LB Deshauwn Alleyne

شماره 4: ساحل Vero د Travonte اونیل

شماره 5: Vero Beach, LB Davon هیکس

شماره 6: گنج ساحل TE/FB کیگان Davis

گونزالس محسوب می شود در این فصل به عنوان جنسن بیچ با هدف تکرار به عنوان قهرمان منطقه.

و در حال حاضر که او تا به بسیاری از پیشنهادات گونزالس در انتظار مخالفان را امتحان کنید و ایجاد یک نام برای خود در برابر او.

"من تا به حال یک زن و شوهر از مردم در سال گذشته سعی کنید به گفتن مسائل به من چون من تا به حال یک دسته از آیوی لیگ ارائه می دهد و به جای آن از آنچه به آنها تماس بگیرید 'فوتبال ارائه می دهد.' این نوع از سوخت من در سال گذشته," او گفت:. "در این سال من امیدوارم که آنها به من حمله. اگر آنها من را مجبور به نشان می دهد."

دا'Quan گونزالس

جنسن بیچ ات

TCPalm سوپر 11 رتبه: 2

وزن و قد: 5 فوت-11 و 175 پوند

2019 آمار/افتخارات: 38 پردازد 5 interceptions و 2 دفاعی touchdowns, 1,088 همه منظوره متری در جرم و تیم های ویژه, 13 مجموع touchdowns, TCPalm دفاعی بازیکن سال فینالیست, FloridaHSFootball کلاس 5A همه امور خارجه سوم-انتخاب تیم

بالا ارائه می دهد (به ترتیب حروف الفبا): LSU, میامی, Penn State, تنسی, West Virginia

بقیه از سوپر 11

شماره 7: John Carroll کاتولیک QB جی آلن

شماره 8: گنج ساحل OL مارکز Bargman

شماره 9: فورت پیرس وست وود د/LCC جیمز گاردنر جونیور

شماره 10: St. Lucie غرب سده CB هنری Pickens

شماره 11: گنج ساحل QB/ات Turk Watkins



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن