TCPalm سوپر 11: Centennial LB Deshauwn Alleyne است انتظارات بالا اما او می تواند آنها را در رسیدن به

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 21, 2020TCPalm اعلام کرد سالانه خ

توسط ABTINNEWS در 31 تیر 1399

TCPalm اعلام کرد سالانه خود را فوق العاده 11 لیست بالا استخدام ارشد, بازیکنان فوتبال در ساحل گنجینه. TCPalm شمارش پایین از شماره 11 به شماره 1 با دو بازیکن اعلام کرد در هر هفته است. شماره 1 بازیکن آشکار خواهد شد در پنج شنبه, جولای 26.

پورت سنت. لوسی — Deshauwn Alleyne دارای مناظر خود را در مجموعه بالا برای سال 2020 است.

"من می خواهم به بهترین من می تواند در کشور" Alleyne گفت. "من می خواهم به شماره 1 در این کشور است. فصل ارشد, من می خواهم به بهترین. نماینده فلوریدا که یکی از بهترین فوتبال متحده در این کشور است."

اگر Alleyne اهداف صدا غیر واقعی که احتمالا بدان معنی است که شما نمی پرداخت شده است با توجه به سنت لوسی غرب سده ارشد linebacker.

پس از 6 پا 210-کوبنده پا به صف شروع به عنوان یک دانشجوی سال دوم او شده است یکی از بهترین ها در منطقه و دولت است. Alleyne خود را اعلام کرد با 17 پردازد و هفت دنده برای از دست دادن در سال 2018 کیکآف کلاسیک در برابر استعداد فضانورد تیم ملی به دست آورده و TCPalm دفاعی بازی توپ.

او نمی کردیم.

Alleyne دو زمان اول تیم تمام منطقه انتخاب و در دو زمان کلاس 8A همه انتخاب کشور. او یکی از تنها دو رشته در دولت بزرگترین کلاس به کسب همه افتخارات دولت در سال 2018 است.

فصل گذشته Alleyne 18 پردازد 14 پردازد برای از دست دادن و به ثمر رساند دو دفاعی touchdowns و همراه با دوستانم بسیار عالی به خیابان های تهران بهترین در داخل linebacker دو بر گنج ساحل.

"او می تواند همه چیز را" عقاب مربی جاش واتکینز گفت. "او ما کارفرمایی در دفاعی طرف. او ما tackler. او یک حاشیه به حاشیه بازیکن فوتبال است که می تواند اجرا کردن کسی. او را پوشش می دهد به خوبی نقش اجرای بازی خوب او می کند همه چیز خوب است. او را بالای خط.

"او بدون توقف. او دوست ندارد در آینده میشه. او یکی از بچه ها که اگر به شما می گویند: "ما قصد داریم به شما دو نمایشنامه به نفس خود را گرفتن' او دیوانه می شود. و این چیزی است که شما می خواهید. او عاشق فوتبال است."

Alleyne, امتیاز, شماره 3 در TCPalm سوپر 11 شده است رفتن را از طریق فرایند استخدام از بهار از سال دوم.

او تقریبا یک دوجین قدرت 5 ارائه می دهد. او ذکر شده بالا پنج of Auburn, کنتاکی, میشیگان, نبراسکا و پن استیت — در هیچ منظور خاص — در ماه مارس است.

اما قبل از این بود که بیماری همه گیر کوروناویروس تعطیل مدرسه دانشگاه و لغو بهار, شیوه های که در حال حیاتی برای استخدام. حتی اگر Alleyne مختلفی ارائه می دهد که ماه از داشتن مربیان کالج در دانشگاه می تواند حیاتی برای فرایند استخدام. خاموش شدن نیز به معنای Alleyne قادر به گرفتن هر یک بازدید رسمی است که او می خواهد به انجام قبل از تصمیم گیری خود را.

او امید خود را به بازدید رسمی به عنوان به زودی به عنوان کالج ها اجازه خواهد داد و سپس خود را اعلام و در مدت کوتاهی پس از.

"من می خواهم آنها را به من می خواهم تا آنجا که من می خواهم برای رفتن به مدرسه" Alleyne گفت. "من نمی گویم من نیاز به شروع من دانشجوی سال اول یا سال دوم. من فقط می خواهید به یک فرصت به رقابت بپردازند."

فوق العاده تر از 11

شماره 4: ساحل Vero د Travonte اونیل

شماره 5: Vero Beach, LB Davon هیکس

شماره 6: گنج ساحل TE/FB کیگان Davis

شماره 7: John Carroll کاتولیک QB جی آلن

تا زمانی که او هنوز یک سال بیشتر در گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس, و او می تواند یکی از رهبران روشن از یک عقاب تیم سوم خود را به دنبال متوالی حذفی ظاهر و اول منطقه عنوان از سال 2011 است.

"او یکی از رهبران ما" واتکینز گفت. "او را نگه می دارد همه در خط. او اولین مرد وجود دارد. او را فریاد بچه ها برای رسیدن به این زمینه است. او آخرین پسر به ترک زمین بازی میشه. او یک مربی رویایی. صادقانه میگویم. به عنوان یک بازیکن فوتبال شما نمی توانید بسیاری مانند او که آمده است همراه است.

Deshauwn Alleyne

سنت لوسی غرب سده LB

TCPalm سوپر 11 رتبه: 3

وزن و قد: 6 فوت, 210 پوند

2019 آمار/افتخارات: 118 پردازد 14 پردازد برای از دست دادن 3 کیسه 2 اشتباه بهبود 2 دفاعی touchdowns, TCPalm اول-تیم تمام منطقه انتخاب FloridaHSFootball کلاس 8A همه امور خارجه سوم تیم

بالا ارائه می دهد (به ترتیب حروف الفبا): Auburn, کنتاکی, میشیگان, نبراسکا, Penn State

بقیه سوپر 11

شماره 8: گنج ساحل OL مارکز Bargman

شماره 9: فورت پیرس وست وود د/LCC جیمز گاردنر جونیور

شماره 10: St. Lucie غرب سده CB هنری Pickens

شماره 11: گنج ساحل QB/ات Turk Watkins



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب