TCPalm ماهیگیری گزارش: سارگاسوم علف های هرز بازگشت رسوب دریایی, گشت و گذار ماهیگیری

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 10:24 AM EDT Jul 23, 2020احساس گرمسیری در خارج وجود دارد, آن را نمی ک

توسط ABTINNEWS در 2 مرداد 1399

احساس گرمسیری در خارج وجود دارد, آن را نمی کند? از طرف شرق جریان باد ماندگار برای روز. رطوبت هرگز فرو بردن زیر 90%. و در حال حاضر یکی از بدترین چیزهایی که یک ماهی گیر است برای مقابله با جلبک سارگاسوم باد در از کارائیب.

هنگامی که جلبک دریایی می آید نه یکی بلکه دو محبوب گنج ساحل شیلات نهفته هستند. دریایی و ماهیگیران تفننی هم مشکل پاکسازی خطوط تمام روز فقط به گرفتن یک زن و شوهر از ماهی ماهی یا یک sailfish. در سواحل گشت و گذار ماهیگیران تفننی نمی توانید حلقه در یک whiting بدون پاکسازی خطوط خود را 4-5 بار در بین هر نیش.

ماهیگیران تفننی که مایل به ماهی رایگان علف های هرز در حال تنزل به inshore ماهیگیری. Snook ماهیگیری عالی بوده اما آن را به شدت گرفتن و انتشار تا سپتامبر. 1. ماهی قزل آلا در حال گاز گرفتن ولی خیلی زود نیش می زنند. Redfish می تواند گرفتار در شمال فورت پیرس.

Indian River County

دریایی: ماهی سرخو فصل به پایان رسید تا در هفته گذشته در یک یادداشت بالا برای ماهیگیران تفننی ماهیگیری با سروان. تری Wildey از آسان منشور. گوشت گوسفند اهمیت و حرا اهمیت ماهیگیری بوده و ثابت هم در 60-90 پا از آب و در سیسا صخره جنوب شرقی ورودی.

Inshore: سروان. Glyn Austin رفتن ساحلی منشور گفت: ورودی سباستین تولید شده است جلب اندازه redfish برای boaters دست خوش پیشامد میشه خروجی جزر و مد با زنده طعمه. در اطراف ساحل Vero قرمز حرا سواحل شده است بازده جلب از حافظه به اندازه redfish ماهی قزل آلا, دست و پا کردن و گوشه و کنایه.

بیشتر: ماهیگیران تفننی سرزنش کوسه غواصی برای نیم خورده جلب, به دنبال قوانین اجازه می دهد تا نازک شدن گله

آب شیرین: ماهیگیری باس در کیپرس لک, گارسیا و چوب مارش خوب خواهد بود در وحشی shiners و weedless-تقلب کرم ها. در Headwaters دریاچه, آن را هنوز هم paddlers تنها به عنوان سنت جانز آب رودخانه مدیریت منطقه نشان داد اطلاعات بیشتر در مورد زمانی که و یا اگر رمپ قایق برای powerboats آماده برای استفاده خواهد بود.

شهرستان سنت لوسی

دریایی: دلفین ماهیگیری بوده است عادلانه به جز علف های هرز. پایین ماهیگیری را نگه داشته است اما شرق بادها ممکن است چالش ماهیگیران تفننی برای برگزاری لکه های خود را.

Inshore: پسرم شرق فورت پیرس و منتشر شد یک هیولا snook این هفته در حالی که ماهیگیری با دنده نور فوق العاده در فورت پیرس ورودی. شرق را راه اندازی شامل یک Redbone 6-10-پوند تست میله Shimano Stradic 3000 30-پوند آزمون fluorocarbon رهبر 10-پوند تست خط و کوچک crappie جست و خیز کردن. شرق برخوردار ماهیگیری کوچک اهمیت و هر چیز دیگری را نیش می زنند اما گاهی اوقات او قلاب یک snook که تغذیه در شیشه ای کوچک minnows وجود دارد. اغلب خود را قلاب کنید صاف کنید. این snook پوست کنده 150 متری از خط او در نظر گرفته آن را یک معجزه او را در همه.

مارتین کانتی

دریایی: استوارت بازی بزرگ ماهیگیری سروان. V. J. Bell سازی خود ماهیگیران تفننی برای جلب از mahi mahi, sailfish, bonito و kingfish در سفر اخیر. بل گفت: سارگاسوم می شود واقعا بد است. آمپول و ماهیگیران تفننی صرف بیشتر انرژی خود را پاکسازی خطوط ساخت آن را دشوار است به ترول.

Inshore: برادر جوان کینگستون گذاری به عنوان birdsall, 9 و Kailani گذاری به عنوان birdsall, 7, تیمی برای گرفتن و انتشار یک snook در حالی که ماهیگیری در راکی پوینت پشت پدربزرگ و مادربزرگ خود را' خانه. برای طعمه آنها با استفاده از زنده گل minnows از استوارت ماهی گیر. Snook ماهیگیری بوده است برگزاری در سراسر منطقه از ورودی تا رودخانه در اطراف ساختار در سنت لوسی و در اطراف اسکله در سیوال نقطه.

دریاچه اوکیچوبی

ماهیگیری باس است و ثابت با بهترین عمل در حال وقوع در صبح زود. ماهیگیران تفننی شروع با topwaters مانند Chug اشکالات روح Jrs., MirrOlures و spinnerbaits. بازیگران به Kissimmee چمن و bulrush. ثابت بازیابی خواهد شد اعتصاب در 2-3 فوت آب است. همانطور که درجه حرارت آب بالا می رود نیش را کند می کند.

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب