ساتر, یوبا سیتی شهرستانهای پیوستن به Modoc در بازگشایی با وجود کالیفرنیا اقامت-صفحه اصلی سفارشات

دیزی Nguyen و کریستوفر وبر آسوشیتد پرسمنتشر شده 7:00 PM EDT آوریل 4 سال 2020دو شهرستان در شمال کالیفرنیا راه ا

توسط ABTINNEWS در 15 اردیبهشت 1399

دو شهرستان در شمال کالیفرنیا راه اندازی شد اجازه می دهد تا بسیاری از کسب و کار به بازگشایی جمعه به عنوان یک چالش مستقیم به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom باشد.

یوبا و شهرستان سوتر در شمال ساکرامنتو خواهد پیوستن به Modoc شهرستان آغاز شد که اجازه می دهد سالن مو و کلیساها و رستوران ها و شهرستان تنها سینما برای بازگشایی جمعه تا زمانی که مردم به ماندن 6 فوت (1.8 متر) از هم جدا.

Modoc County Sheriff تک Dowdy گفت: صفر تایید موارد COVID-19 در میان Modoc را 9,000 ساکنان یک عامل تصمیم گیری در اجازه می دهد برای یک "صحنه امن" بازگشایی. هیچ مشکلی گزارش شده بیش از آخر هفته خبر داد.

مربوط به: 'این است که ما در شهر': چرا جوامع روستایی در سراسر کالیفرنیا می خواهید برای بازگشایی اولیه

یوبا و شهرستان سوتر نه تنها بسیار بزرگتر با یک ترکیب جمعیت حدود 175,000 مردم — بسیاری از آنها رفت و آمد به شغل در منطقه پایتخت — اما تا به حال 50 موارد تایید شده بیماری و سه مرگ و میر.

جسی Villicana صاحب Cool Hand Luke steakhouse در شهرستان یوبا سیتی گفت: 25 کارمند که گذاشته شد و در طول اقامت در خانه جهت بازگشت به کار در روز شنبه برای کمک به آماده شدن برای بازگشایی. او مشتاق به استقبال مشتریان را به نوار و اتاق ناهار خوری اما با احتیاط از آهسته بازگشت به کسب و کار به عنوان معمول است. مشتریان باید یک غرفه از هم جدا معنی او فقط می تواند پر کردن نیمی از رستوران.

"ما در حال اجرا در 80 درصد ظرفیت قبل از همه این است. آن را به سختی به پرداخت تمام صورت حساب" Villicana گفت.

مرتبط با: Modoc شهرستان می شود برای اولین بار به سهولت در کالیفرنیا اقامت-صفحه اصلی سفارشات

در جای دیگر انواع کسب و کار از رستوران ها به مدل مو در مناطق روستایی و در بیشتر مناطق پر جمعیت درب را باز کرده اند در فرد اعمال بشود.

Newsom اذعان ساختمان اقتصادی اضطراب در حالی که بارها و بارها اذیت کردن امکان دولت می تواند شروع آرامش جنبه از محدودیت های این هفته است.

"ما همه بی تاب" فرماندار گفت: طی جلسه توجیهی روزانه جمعه.

اما فرماندار همچنین اشاره کرد که در حالی که بستری آمار در حال رفتن در جهت بهتر است دولت هنوز تعداد فزاینده ای از عفونت و مرگ و میر. بیش از 2,200 کالیفرنیا درگذشت از coronavirus و تقریبا 55,000 تایید شده است به آن را دارند با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. تعدادی از عفونت است که تصور می شود به مراتب بالاتر به دلیل کمبود تست.

اورنج کانتی شهرهای ساحل استدلال می کنند که بسیاری از افرادی که خود را ضربه سواحل بین آوریل 24 مارس 26 انجام عمل anti-virus اقدامات ایمنی و fumed که آنها در حال ناعادلانه خاص.

روز جمعه یک قاضی رد درخواست توسط هانتینگتون بیچ و دیگران برای جلوگیری از Newsom به منظور نزدیک سواحل. قاضی Nathan Scott گفت: وزن این آسیب باعث تعطیلی شهر و دیگران, اما این ویروس را تهدیدی برای امنیت عمومی باید اولویت را دارد. او گفت که او خواهد شد در نظر گرفتن این مسئله دوباره در آوریل 11.

بیشتر: چگونه این شمال کشور گوشت تامین کنندگان و خرده فروشان در حال چیدن کسب و کار در میان COVID-19 بحران

در شمال کالیفرنیا در سانتا کروز شهرستان آغاز شد و روز شنبه در تمام سواحل بین 11 صبح تا 5 بعد از ظهر به اجازه دهید ساکنان ساحل در صبح زود و یا غروب آفتاب ساعت و نگه داشتن روز معلق دور.

سواحل فقط آخرین تمرکز برای سرخوردگی بیش از Newsom شش هفته سفارش نیاز به نزدیک به 40 میلیون نفر به بیشتر باقی می ماند در داخل خانه. کسب و کار تلقی نمی ضروری بسته هستند تا COVID-19 تست در بیمارستان و مرگ و مير نشان می دهد که دولت شیوع شروع به سهولت. میلیون ها نفر شده اند قادر به کار است.

در حالی که Newsom وعده داده است محتاط مرحله به مرحله بازگشایی دولت و معترضان نمی خواهید به صبر کنید.

در هانتینگتون بیچ, پلیس برآورد 2500 به 3000 نفر جمع آوری شده برای روز اول ماه مه در ساحل سمت خیابان. در ساکرامنتو به عنوان پلیس به صف مراحل خارج از کنگره معترضان در روز جمعه دست تکان داد نشانه هایی است که گفت: "دفاع از آزادی" و شکست را به "ما-" پرداختند. چند تظاهرات صورت گرفت بیش از آخر هفته هر چند حضور و غیاب بود به طور قابل توجهی کوچکتر است.

برای اکثریت قریب به اتفاق مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

ترس این است که این ویروس را می توان در محله های نزدیک با افرادی که نمی شناخته شده آنها قرارداد آن را و اجازه می دهد بیش از حد تماس بیش از حد به زودی می تواند منجر به یک دوم افزایش موارد است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن