دیوان عالی کشور می گوید: رئیس جمهور تهمت نمی تواند نگه داشتن مالیات سوابق مالی از دادستان

ریچارد ولف ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 11:46 AM EDT Jul 9, 2020واشنگتن – دیوان عالی کشور حکم پنج شنبه ک

توسط ABTINNEWS در 19 تیر 1399

واشنگتن – دیوان عالی کشور حکم پنج شنبه که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را حفظ اظهارنامه مالیاتی خود را و سوابق مالی دور از شهر نیویورک دادستان به دنبال ممکن است hush-پرداخت پول در طول سال 2016 کاخ سفید.

در همان زمان دادگاه به طور موقت مسدود کنگره محققان از به دست آوردن دسترسی به بسیاری از همان پرونده است. آن فرستاده تلاش توسط آمریکا به دادگاه بدوی برای بررسی بیشتر از جدایی از قدرت بین قوه های مجریه و مقننه.

هر دو 7-2 تصمیم گیری شد نوشته شده توسط قاضی جان رابرتز پیوست و با مغلوب ساختن پیشی جستن دو نامزد کاردانی قضات نیل Gorsuch و برت Kavanaugh. دادگاه دو تن دیگر از محافظه کاران کاردانی قضات کلارنس توماس و ساموئل Alito عقیده داشت.

نقطه عطفی احکام حمل سیاسی و همچنین حقوقی و مفاهیم اساسی برای رئیس جمهور و کنگره و مقامات مجری قانون که استدلال کرده اند این سوابق می تواند آشکار شواهد جنایی تخلف است.

اما در حال حاضر حداقل این احکام به معنای عمومی نمی بینم مغلوب ساختن پیشی جستن اسناد مالی. هیئت منصفه در تحقیقات در حال راز و سه خانه کمیته ها به دنبال پرونده ظاهرا نمی خواهد آنها را در میان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری.

بیشتر: دیوان عالی کشور بلوک های آمریکا از دسترسی به مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی برای شرکت

"دو صد سال پیش یک اشاره از ما به دادگاه ثابت شده است که هیچ شهروند و نه حتی رئیس جمهور است مطلقا بالاتر از معمول وظیفه به تولید شواهد زمانی به نام به جرم اقدام" رابرتز نوشت. "ما مینمائیم که اصل امروز و نگه دارید که رئیس جمهور است و نه مطلقا مصون از دولت جنایی احضاریه به دنبال مقالات خصوصی خود را نه به عنوان یک استاندارد افزایش نیاز است."

Kavanaugh و Gorsuch ملحق نشده نظر اکثریت استدلال. Kavanaugh نوشت به طور جداگانه برای این دو تاکید بر این که تهمت وکلا هنوز هم می تواند در بالا بردن استدلال در دادگاه منطقه سطح.

"در سیستم ما از دولت این دادگاه اغلب اظهار داشت: هیچ کس بالاتر از قانون" Kavanaugh گفت. "که اصل امر البته به یک رئیس جمهور."

در مخالفت توماس گفت: نیویورک مورد باید بازگشت به دادگاه های پایین برای تعیین اگر مغلوب ساختن پیشی جستن وظایف به عنوان رئیس جمهور باید مانع انطباق با حکم. Alito بود بیشتر مصمم است که باید آن را زده.

"این حکم در موضوع اینجا است که بی سابقه" Alito گفت. "هرگز قبل از یک دادستان محلی subpoenaed پرونده یک رئیس جمهور نشسته. تصمیم دادگاه را تهدید به اختلال در عملکرد ریاست جمهوری فراهم می کند و بدون حفاظت واقعی در برابر استفاده از احضاریه قدرت توسط ملت 2,300+ محلی دادستان."

بیشتر: مغلوب ساختن پیشی جستن انفجار تصمیم دیوان عالی کشور در پرونده های مالی و گفت: این نشان داد که فقدان 'احترام'

مغلوب ساختن پیشی جستن بازیگری خود را از طریق شخصی حقوقی تیم خودداری کرده و با رعایت احضاریه از سوی دادستان منطقه منهتن به دنبال کسب اطلاعات از حسابدار خود و بانکداران.

"این یک پیروزی فوق العاده ای برای ملت ما به سیستم قضایی و تاسیس آن اصل است که هیچ کس – حتی یک رئیس جمهور – بالاتر از قانون" ونس گفت: پنج شنبه. "ما تحقیقات بود که با تاخیر تقریبا یک سال این طرح دعوی در دادگاه از سر گرفته خواهد هدایت مثل همیشه توسط هیات منصفه جدی تعهد به پیروی از قانون و حقایق در هر کجا که ممکن است منجر شود."

در طول شفاهی برگزار شد با تلفن در مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس محافظه کار و لیبرال قضات به طور یکسان تعجب که چگونه به تعادل محققان' نیاز به شواهد و مدارک علیه رئیس جمهور ادعا می کنند که او باید از منحرف حتی اذیت و آزار پروب.

قبلی جنگ بیش از اسناد و مدارک و یا شهادت در دادگاه عالی حکومت به اتفاق آرا در برابر رئیس جمهور ریچارد نیکسون در سال 1974 و بیل کلینتون در سال 1997 با خود نامزد در توافق است. تصمیم گیری در نهایت منجر به استعفای نیکسون و کلینتون استیضاح هر چند او در نهایت حذف از دفتر سنا.

ونس را احضاریه آمد و به عنوان بخشی از یک فرد ادعایی hush-پول پرداخت که مایکل کوهن مغلوب ساختن پیشی جستن سابق وکیل گفت ساخته شد بالغ ستاره فیلم Stormy Daniels و سابق Playboy, مدل, Karen McDougal. هر دو ادعا کرد که آنها تا به حال امور با مغلوب ساختن پیشی جستن که او را رد کرده است. دو دادگاه های پایین را تایید کرد احضاریه.

مغلوب ساختن پیشی جستن وکلا استدلال کرده اند که رئیس جمهور است و مطلق ایمنی در حالی که در دفتر هیئت منصفه در تحقیقات جنایی انجام شده است. در طول شفاهی قبل از ایالات متحده دادگاه تجدید نظر برای 2 مدار آنها ادعا تهمت می تواند شلیک کسی در خیابان پنجم و فرار از پیگرد قانونی تا زمانی که او را ترک اتاق.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب