تابستان کود بان آغاز می شود ژوئن 1 به کاهش نیتروژن و فسفر در رودخانه هند تالاب

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:02 PM EDT Jun 1, 2020تابستان ممنوعیت چمن کود در بیش از 40 اس

توسط ABTINNEWS در 12 خرداد 1399

تابستان ممنوعیت چمن کود در بیش از 40 استان ها و شهرستانها و شهرهای کوچک در امتداد رودخانه هند تالاب دوشنبه آغاز می شود به عنوان یک راه برای نگه داشتن شکوفه جلبک از محلی آبراه.

اما کار می کند ؟ که بستگی دارد که شما بخواهید:

  • Brevard County می گوید این کار وجود دارد.
  • Martin County اعتبارات این ممنوعیت با حذف نیتروژن از تالاب.
  • اقیانوس تحقیق و انجمن حفاظت موافق این کار در شمال تالاب اما نه در جنوب تالاب.
  • دریایی منابع شورای اسلامی می گوید آن را خیلی زود به بگویید که آیا این ممنوعیت و یا آب-پروژه های با کیفیت باید اعتباری برای کاهش سطح مواد مغذی.

با وجود بحث همه TCPalm مصاحبه به حمایت از ممنوعیت.

بیشتر: دیدن همه TCPalm پوشش از تالاب رودخانه هند

تابستان ممنوع

قوانین محدود کننده استفاده از کودهای نیتروژن و فسفر و مواد مغذی است که خوراک چمن خود را زمانی که آنها بر روی زمین اما می تواند خوراک جلبک های مضر شکوفه زمانی که آنها در آب تصویب شد در امتداد سواحل شرق فلوریدا بین سال های 2010 و 2015.

در اکثر شهرداری های آنها ممنوع از 1 ژوئن تا سپتامبر. 30 همزمان با فلوریدا فصل مرطوب وقتی که باران هستند احتمال بیشتری برای شستن کود به خندق و creeks منتهی به تالاب. در استوارت و سیوال نقطه ممنوعیت گسترش Nov. 30.

علاوه بر تابستان ممنوعیت بسیاری از قوانین نیز باید در طول سال مورد نیاز است که:

  • منع کود با فسفر مگر اثبات خاک به آن نیاز دارد
  • نیاز به کودهای شیمیایی را بیشتر کند-نسخه نیتروژن.

Brevard County, گزارش

این ممنوعیت در حال کار بر اساس یک گزارش Brevard County منابع طبیعی بخش مدیریت.

مقدار فسفر از کود تخلیه به شهرستان آبراه کاهش 74 درصد از سال مالی 2013-14, قبل از فرمان تصویب رسید برای سال مالی 2014-15 پس از تصویب. مقدار نیتروژن کاهش یافته است 34% با توجه به گزارش.

این نتایج نیست بر اساس آب-تست کیفیت اما در کاهش خرید و فروش کود شمارش توسط وزارت کشاورزی و خدمات به مصرف کننده و وزارت حفاظت از محیط زیست داده نشان می دهد چه مقدار کود باقی می ماند بر روی زمین و چه مقدار تخلیه دور.

بیشتر تا به روز اطلاعات در دسترس نیست گفت: ویرجینیا بارکر مدیر گروه به این دلیل که دولت متوقف ردیابی کود فروش.

پس از آن "زودرس" می گویند کاهش فروش کود است که به کاهش نیتروژن در این تالاب گفت: Leesa سوتو, مدیر اجرایی پالم بای-بر اساس منابع دریایی شورای.

کاهش مواد مغذی می تواند ناشی از عوامل متعددی از جمله 80 آب-پروژه های با کیفیت در این شهرستان پرداخت نیم درصد مالیات بر فروش هدفمند برای تالاب بازسازی در مقیاس بزرگ سرگین حذف پروژه ها و شرایط طبیعی سوتو گفت.

Martin County برآورد 50000 پوند نیتروژن نگه داشته بود از آبراه به دلیل کاهش فروش کود گفت: جان Maehl مدیر شهرستان اکوسیستم مدیر.

"ما شکل است که اگر کمتر از کود است که به فروش می رسد کمتر است که اعمال می شود و کمتر به آب" Maehl گفت.

ORCA گزارش

این ممنوعیت ممکن است کار در شمال تالاب از جمله Brevard County, اما نه در جنوب از جمله مارتین و سنت لوسی استان ها, با توجه به گزارش اولیه از یک مطالعه توسط اقیانوس تحقیق و انجمن حفاظت.

داده ها از Kilroys ORCA را از راه دور کنترل آب با کیفیت سنسور در سراسر تالاب نشان می دهد سطح پایین نیتروژن در شمال تالاب در طول تابستان کود بان در سال 2019 و جدی پرش در سطح پس از تحریم به پایان رسید گفت: ادی Widder فورت پیرس غیر انتفاعی بنیانگذار و رئیس دانشمند.

Kilroy داده ها از جنوب مرداب متفاوت است: نیتروژن در سطوح بالا هستند در طول تابستان 2018 بان و رها کردن زمانی که آن را به پایان می رسد. در سال 2019 نیتروژن سطح پایین هستند و حتی قبل از ممنوعیت آغاز می شود و افزایش در ماه اوت قبل از این ممنوعیت به پایان می رسد.

بیشتر: TCPalm داده برای دریاچه اوکیچوبی ترشحات در سال 2018 و قبل از

دریاچه اوکیچوبی ترشحات که در سال 2018 ریخته حدود 80 میلیارد گالن غنی از مواد مغذی آب به سنت لوسی رودخانه از 1 ژوئن تا اکتبر. 4, می تواند کمک به توضیح بالا نیتروژن زیاد در تالاب است که در سال. اما وجود دارد هیچ دریاچه ای ترشحات در سال 2019.

"وجود دارد هیچ تاثیر آشکار توسط کود ممنوعیت" Widder گفت.

دلیل Widder اضافه شده می تواند جنوبی تالاب دارای منابع بیشتری از مواد مغذی از شمال تالاب بنابراین تاثیر کاهش یک منبع تقلیل یافته است.

کانال ها و رودخانه ها کشش دور به غرب مارتین و سنت لوسی شهرستانهای تخلیه مواد مغذی از حومه شهر و مزارع به هر دو سنت لوسی رودخانه و تالاب. در واقع در حوضه مدیریت طرح اقدام برای سنت لوسی رودخانه یادداشت های کشاورزی منجر حدود 70 درصد از نيتروژن و فسفر در رودخانه است.

هنوز Widder گفت: او در پشتیبانی از این کود بان.

"هر گونه کاهش مواد مغذی در آب است یک چیز خوب," او گفت:. "این خیلی عادلانه فرض مقدار مواد مغذی در این تالاب بدتر خواهد بود و بدون آن."

کود 101

در حالی که ممنوعیت منع استفاده از کودهای نیتروژن و فسفر در طول تابستان, دولت قانون می گوید آنها نمی تواند منع فروشگاه از فروش آنها.

ممنوعیت سازگار کود در دسترس است: به دنبال سه عدد در کیسه کود و انتخاب یکی با zeroes برای اولین بار دو جمله "0-0-16." اولین عدد نشان دهنده درصد نیتروژن دوم درصد فسفر است.

سوم پتاسیم است که نه ممنوع ممنوعیت.

اکثر احکام اجازه استفاده از حیاط زباله کمپوست انواع مالچ و مواد دیگر است که در درجه اول آلی; فقط مطمئن شوید که کودهای آلی نیست حاوی نیتروژن و فسفر.

دیگر در طول سال مورد نیاز از احکام:

  • بدون لقاح در عرض 10 پا از هر برکه, جریان, آبراه, lake, کانال یا تالاب (25 فوت در شهرستان مارتین)
  • بدون لقاح در طول ساعت و یا هشدارهای برای سیل و طوفان گرمسیری و طوفان است.

بسیاری از احکام نیز منع باد جارو یا شستن بریده های چمن و دیگر زباله های حیاط را آب و فاضالب تخلیه و یا بر روی غیر قابل نفوذ مناطق — جاده ها و پیاده رو وآمد به عنوان مثال — که می توان آنها را شسته به آب است.

شکوفه جلبک سایه و کشتن seagrass یک بخش حیاتی از تالاب را در اکوسیستم. سموم در جلبک های سبز-آبی شکوفه نیز مرتبط شده اند به بیماری های کبدی و بیماری های عصبی مانند بیماری ALS, بیماری آلزایمر و پارکینسون.

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن