آژانس دولتی منتظر ماند تا COVID-19 بود در حال حاضر به بازرسی دراز مدت مراقبت از امکانات

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:02 PM EDT 29 مه سال 2020با وجود تعهد دولت و مقامات بهداشتی که ف

توسط ABTINNEWS در 10 خرداد 1399

با وجود تعهد دولت و مقامات بهداشتی که فلوریدا آژانس برای مراقبت های بهداشتی دولت به نگه داشتن زبانه نزدیک در دراز مدت مراقبت از امکانات در نور از coronavirus بررسی گزارش منتشر شده نشان می دهد آژانس را بازرسی نمی بسیاری از امکانات محلی تا پس از COVID-19 شد و در حال حاضر در حال حاضر.

از 19 خانه های سالمندان و یا به کمک امکانات زندگی در ساحل گنجینه گزارش با حداقل یک مرگ یا فعال مورد coronavirus هشت تا به حال هیچ بازرسی از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis قطع ملاقات با خانواده برای مراقبت دراز مدت امکانات در 14 مارس با توجه به TCPalm بررسی سوابق دولت.

چهار امکانات داشته اند مرگ و میر مرتبط با کروناویروس در ساحل گنجینه حسابداری برای 19 مرگ و میر — حدود 40 درصد از مجموع مرگ و میر ناشی از این ویروس در اینجا. در حال حاضر 39 ساکنان و 39 کارکنان است که شناخته شده به COVID-19 در دراز مدت مراقبت از امکانات با توجه به وزارت بهداشت داده بعد از ظهر جمعه.

بیشتر: مقامات دولتی در تاریکی مانده در حالی که Broadmoor ALF مبارزه coronavirus

آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان به ندرت یافت می شود هر گونه مسائل در 19 امکانات فعلی با موارد coronavirus در گنج ساحل. بسیاری از بازدیدکننده داشته است خود را آمد در ماه آوریل و پس از مسائل محلی آغاز شد.

این Broadmoor ALF در فورت پیرس تنها مرکز آژانس یافت کمبودهای خود را با مراقبت های بهداشتی مرتبط با مراقبت از coronavirus.

این Broadmoor شده است سخت ترین ضربه با مرگ و میر — حسابداری برای 12 مرگ و میر در آن 55-تخت تسهیلات با اضافی 11 ساکنان در حال حاضر منتقل شده و در جاهای دیگر مانند بیمارستان یا آسایشگاه.

اما آژانس هیچ مسائل در آن سه بازرسی در Broadmoor که دارای تخصص در مراقبت از افراد مبتلا به Alzeheimer بیماری آلزایمر و زوال عقل است.

بیشتر: 'عظیم الجثه تلاش برای تست تمام فلوریدا و خانه های پرستاری COVID-19 آهسته لجستیکی و ارتباطات و چالش ها

این Broadmoor ALF نیست پاسخ به درخواست های متعدد برای نظر.

اولین بار در آژانس وارد تاسیسات در مارس 6, بعد از مرگ اول نسبت به کوروناویروس. یک 82 ساله بود به بیمارستان فرستاده شده دو روز قبل از آن یافت شد ، با تب و سرفه, با توجه به معاینات پزشکی ،

آژانس هیچ مسائل در آن بازديد مارس 6, 9 و 13.

معاینات پزشکی یادداشت در مارس 18 مرگ به 92 سال نشان می دهد Broadmoor اتحاد "با تجربه چندین مورد از COVID-19 در میان ساکنان خود را."

آژانس برای مراقبت های بهداشتی دولت در بیانیه ای گفت: این اولویت بازدیدکننده داشته است به مراقبت طولانی مدت امکانات "بر اساس اطلاعات گزارش شده به این سازمان و یک مرکز نظارتی تاریخ است."

در تاریخ 1 مه چهارم آن بازدید به Broadmoor آژانس در بر داشت اول آن مسائل — که برخی از آنها شده بود طولانی برای حداقل سه هفته. این زمان 10 نفر مرده بود از coronavirus, با توجه به معاینات پزشکی ،

آژانس یافت این منطقه از Broadmoor تعیین شده برای COVID-19 ساکنان شده بود دیده می شود پاک دوبار در دو هفته توسط خانه دار با توجه به گزارش بازرسی. هیچ کافی تمیز کردن وسایل در دسترس ساخته شد.

خانه دار گفت: این سازمان با توجه به گزارش او "دستور به ورود به پارک باغ (COVID-19) واحد است." نگهداری مدیر گفت که آژانس او پاک واحد در سه روز در هفته خانه دار در کار نیست.

آژانس نیز هیچ آب داغ برای برخی از ساکنان در COVID-19 واحد آن را نمی ممکن است به درستی استحمام ساکنان.

"همچنین گزارش شده به مرکز ستاد و پاسخ بود که آن را همواره مانند که و گفت: اگر شما اجازه دهید آب اجرای 40 دقیقه آن را گرم کنید" این گزارش می خواند.

تعمیر و نگهداری کارکنان گفت: آنها باید موضوع را با لوله کشی بد و خوردگی.

"وضعیت آب در جریان بوده است به مدت سه هفته" با توجه به آژانس چهارم و اخیر گزارش.

لازم است توسط قانون دولت آنها را به حل مسائل در عرض 10 روز. این گزارش در ابتدا فرستاده شده ممکن است 12.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن