سنت لوسی مسئولان شهرستان نظارت طوفان گرمسیری Isaias

خواهد Greenlee Treasure Coast, روزنامهانتشار: 10:05 AM EDT Jul 30, 2020مقامات در سنت لوسی شهرستان ادامه نظارت

توسط ABTINNEWS در 9 مرداد 1399

مقامات در سنت لوسی شهرستان ادامه نظارت بر طوفان گرمسیری Isaias برای تعیین مراحل ممکن است نیاز به انجام شود در کوتاه مدت سخنگوی گفت: صبح روز پنج شنبه.

اریک گیل شهرستان گفت که از صبح روز پنجشنبه آن را هنوز هم به نظر می رسد به یک طوفان گرمسیری به عنوان یک مخالف بیشتر قدرتمند طوفان.

او گفت: تا پایان روز پنج شنبه مقامات باید یک ایده بهتر در مورد این که آیا وجود خواهد داشت یک نیاز برای باز کردن طوفان پناهگاه است.

قبلی پوشش: Isaias را تقویت می کند به عنوان پیش بینی مسیر قرار می دهد FL مستقیما در مسیر آن

پیام های صوتی در سمت چپ پنج شنبه صبح برای Indian River County Emergency مدیریت هماهنگ اتا LoPresti و لایحه Pecci, Martin County معاون مدیریت اضطراری مدیر نمی شد و بلافاصله بازگشت.

در مصاحبه ای در اوایل این هفته گیل گفت: مقامات شده اند "کار بر روی یک جایگزین طوفان پناه طرح از ماه مارس تلاش برای کشف کردن چگونه ما ترکیب COVID برنامه ریزی به ما طوفان برنامه."

گیل گفت: در گذشته دو تا سه طوفان فصل سه به چهار پناهگاه را باز کرده اند در یک زمان.

"در حال حاضر ما می خواهیم نگاهی به افزایش است که در هر نقطه از 50 تا 100 درصد" گیل گفت. "شما در واقع دو برابر میزان فضای شما به طور معمول به ازای هر نفر در یک پناهگاه به طوری که کاهش ظرفیت ما تقریبا در نیمی در برخی از موارد است."

در طول طوفان دوریان در سال 2019 مقدار زیادی از برق و ابزار کارگران و کامیون صحنه در fairgrounds غرب فورت پیرس برای کمک به.

که منطقه هنوز هم خواهد بود مجاز منطقه در صحنه های فلوریدا قدرت و نور Co. وسایل نقلیه گیل گفت. او گفت: FPL انجام یک تمرین وجود دارد در اوایل این سال است.

"که هنوز هم بخشی از ما, طرح احتمالی است که به آنها اجازه استفاده از آن به عنوان یک منطقه عملیات جنوب فلوریدا" گیل گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن