جنوب غربی فلوریدا بیمارستان ها در سراسر هیئت مدیره جدید در ایمنی بیمار نمرات. ببینید که به ثمر رساند بالا پایین

لیز فریمن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:01 PM EDT مارس 11 سال 2020Coronavirus همه گیر است که گریبانگیر ملت بيما

توسط ABTINNEWS در 22 اردیبهشت 1399

Coronavirus همه گیر است که گریبانگیر ملت بيمارستان متوقف نمی ایمنی بیمار گروه از صدور کارت های گزارش.

واشنگتن-بر اساس Leapfrog گروه منتشر شد در اواخر مارس آن نمرات برای چه 2,600 بیمارستان های اندازه گیری برای نگه داشتن بیماران از پیشگیری از آسیب و عفونت حوادث و خطاهای پزشکی. نمرات منتشر می شوند دو بار در سال در بهار و پاییز.

گره گره حرکت کردن استفاده می کند تا 28 ملی اندازه گیری عملکرد از مراکز مدیکر و مدیکید خدمات. بهار بیمارستان ایمنی نمرات بر اساس داده های جمع آوری شده قبل از COVID-19 شیوع لی چسب, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Leapfrog گفت: در یک ایمیل.

قبلی رتبه بندی: تعجب که چگونه جنوب غربی فلوریدا بیمارستان آيند ؟ دیدن جدید فدرال نمرات.

این COVID-19 همه گیر می افزاید: ضرورت نیاز به ایمنی بیمار شروع با پیشگیری از عفونت, او گفت:.

لی سلامت چهار بیمارستان دانشگاه تمام دریافت نمرات برای سومین دوره گزارش در یک ردیف با توجه به سازمان دیده بان.

"Leapfrog یک رهبر ملی در رانندگی با کیفیت مراقبت های بهداشتی و این یک افتخار است برای به رسمیت شناخته شود برای ما تعهد به ایمنی بیمار گفت:" اسکات Kashman رئیس افسر از بیمارستان عملیات برای عموم-عملکرد سیستم.

لی سلامت به اجرا در کیپ کرال بیمارستان لی یادبود بیمارستان سواحل خلیج فارس مرکز پزشکی و HealthPark مرکز پزشکی. آن را نیز به اجرا در Golisano بیمارستان کودکان که نمی دریافت یک درجه در گزارش.

"این به رسمیت شناختن است که بازتابی از تیم اختصاص داده شده ما از پزشکان و پیشرفته ارائه دهندگان خدمات پرستاران و کارکنان پشتیبانی و کار شگفت انگیز آنها را هر روز به ارائه امن و مراقبت دلسوز است."

قبلی پوشش: NCH بهداشت و درمان سیستم فایل طرح دعوی در دادگاه در برابر Leapfrog گروه برای 'D' ایمنی بیمار درجه

در ذغال سنگ شهرستان NCH سیستم بهداشت و درمان با دو بیمارستان دانشگاه هر C دریافت نمرات بهبود از د را در پاییز گذشته.

در اواخر اکتبر 2019 حدود دو هفته قبل از Leapfrog عموم منتشر شد سقوط آن 2019 نمرات NCH شکایت ذغال سنگ در مدار دادگاه به دنبال یک دستور در مقابل انتشار آن در انتظار D نمرات.

نمرات بودند قابل توجهی رها کردن از یک B برای NCH بیکر بیمارستان و C برای شمال ناپل بیمارستان شش ماه پیش از آن در بهار است.

در شکایت خود است که هنوز هم در انتظار NCH گفت: Leapfrog مجازات بیمارستان که آیا شرکت در یک نظرسنجی که Leapfrog استفاده از بیمارستان ها اما که به ندرت برای حسابرسی دقت با توجه به شکایت.

داده ها از فدرال مراکز مدیکر و مدیکید خدمات استفاده می شود برای بیمارستان ها که نمی پر کردن Leapfrog نظرسنجی که به معنی رقابت بیمارستان ها مدرج در اندازه های مختلف است که بصورت عمومی NCH گفت: در اولیه آن شکایت.

پل Hiltz, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت NCH گفت: آخرین Leapfrog ایمنی بیمار درجه تغییر به Cs بهبود است اما کار در حال انجام است.

NCH استخدام جدید افسر ارشد پزشکی دکتر کریستین Mascotti که اخیرا معاون رئیس جمهور بالینی کیفیت در دانشگاه مینه سوتا, سلامت, او گفت:. او شروع به ژوئن 1 و بخشی از پس زمینه بهبود کیفیت, او گفت:.

"او نوع سابقه ما نیاز به," او گفت:.

NCH نیز منصوب شده است یک پزشک, دکتر کارلوس Quintero به جایگاه اصلی کیفیت افسر گفت.

هنوز Hiltz گفت: NCH می کند به خوبی در نتایج بالینی و نمرات بالا اما چه میکشد پایین کلی Leapfrog درجه تجربه بیمار تولید شده از مشتری نظرسنجی.

"بالينی طرف ما در آنچه که ما نیاز به بهبود خدمات به مشتریان, سمت," او گفت:.

NCH در حال تغییر مشتری آن را بررسی و یک تیم در دیدار هفتگی به آدرس آن به همراه وجود دارد سرایدار, نمایندگان برای کمک به بیماران خود را در بیمارستان, تجربه, او گفت:.

اگر NCH را رضایت بیمار رفت تا یک نامه درجه Leapfrog درجه خواهد به بازگشت به یک را بدون نیاز به تغییر هر چیزی در بالينی با کیفیت, او گفت:.

"ما می دانیم که ما نیاز به انجام بهتر در آن و آن واز بهتر است," او گفت:. "ما خواهد بود لیزر متمرکز در آن است."

Leapfrog گفت: آن را ستوده است که NCH نمرات بهبود یافته از پاییز گذشته. طرح دعوی در دادگاه واصل توسط NCH همچنان ادامه دارد.

"گره گره حرکت کردن ادامه خواهد داد تا به طور کامل دفاع از خود در متمم اول قانون اساسی حقوق به انتشار نمرات برای NCH بیمارستان" گفت: Leapfrog را چسب مدیر عامل شرکت. "آخرین جلسه برنامه ریزی شده بود لغو شد با توجه به کروناویروس و ما لازم نیست که یک تاریخ جدید است."

پزشکان منطقه ای با دو دانشگاه در ذغال سنگ D دریافت نمرات اولین بار بود که این سیستم گنجانده شده در Leapfrog بیمارستان ایمنی نمرات.

"ما با شرکت در (Leapfrog) نظرسنجی" پزشکان منطقه ای سخنگوی Brittney Thoman گفت: در یک ایمیل. "متاسفانه اطلاعات Leapfrog با استفاده ناقص است و از این رو به ثمر روش دقیق نیست."

Thoman گفت: پزشکان منطقه ای نمرات سازگار با آستانه "بهترین اجرای بیمارستان" توسط Leapfrog در نتیجه اقدامات که شامل خطاهای حوادث و سوانح است.

در طول سال 2020 تقویم سال تا کنون پزشکان منطقه ای تا به حال هیچ سایت جراحی عفونت زخم کاتتر های مرتبط: عفونت ادراری و یا رویدادهای دیگر که آسیب بیماران مبتلا به, او گفت:.

"ما پزشکان و پرستاران و اعضای تیم از هر فرصت برای بهبود تجربه بیمار و کیفیت مراقبت," او گفت:. "کیفیت پیگیری اطلاعات روزانه با توجه به روند بهبود و همکاری بین کارکنان و پزشکی کارکنان در حمایت از این تلاش است."

Leapfrog گفت: پزشکان منطقه ای را شامل نمی شد در ایمنی نمرات در گذشته به دلیل نبود اطلاعات کافی از مراکز مدیکر و مدیکید خدمات به انجام این کار. بیمارستان کاهش یافته است به ارائه اطلاعات اضافی از طریق بررسی Leapfrog گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن