تا زمانی تست استاندارد: دانشگاه رجنت به اتفاق آرا رای به رها کردن SAT و ACT شرایط پذیرش

جسیکا فلرس ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 11:46 PM EDT 21 مه سال 2020یکی از بزرگترین و معتبر ترین دانشگاه

توسط ABTINNEWS در 2 خرداد 1399

یکی از بزرگترین و معتبر ترین دانشگاه های کشور ساخته شده است یک تصمیم مهم در پنجشنبه شکل دهی مجدد آن روند پذیرش با فرار از تست های استاندارد.

دانشگاه کالیفرنیا Board of Regents به اتفاق آرا رای به تعلیق SAT و ACT تست مورد نیاز برای دانشجوی سال اول متقاضیان از طریق 2024 و از بین بردن آنها برای کالیفرنیا دانش آموزان پس از آن – یک طرح پیشنهادی توسط جانت ناپولیتانو دانشگاه, سیستم جمهور.

"امروز تصمیم توسط هیئت مدیره نشانه یک تغییر قابل توجهی برای دانشگاه پذیرش در مقطع کارشناسی" ناپولیتانو گفت.

به جای سیستم UC – که شامل حدود 280,000 دانشجویان در سراسر دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و دانشگاه کالیفرنیا در برکلی و هفت نفر دیگر در مقطع کارشناسی مدارس – تمرکز بر ایجاد خود را تست "که بهتر هم راستا با محتوای دانشگاه انتظار دارد دانش آموزان به تسلط دارند برای آمادگی" و ارزش های آن با توجه به انتشار اخبار.

"من فکر می کنم این باور نکردنی است گام در مسیر درست به سمت هماهنگی با ما پذیرش با سیاست های گسترده مبتنی بر ارزش از دانشگاه" UC Board of Regents صندلی John A. Pérez گفت: در انتشار. "من نقش ما به عنوان fiduciaries و جانشین و این پیشنهاد قبل از اینکه ما باور نکردنی گام در مسیر درست است."

این واقعا مرد هوشمند " که aced امتحانات برای غنی دانش آموزان: "من همیشه حسرت' رسوایی

تصویب این طرح را SAT و ACT نمرات آزمون اختیاری برای 2021-22 و 2022-23 متقاضیان است. تا سال 2025 هر دو آزمایش مورد نیاز حذف خواهد شد برای کالیفرنیا دانش آموزان حتی اگر تست جدید ایجاد شده توسط سیستم در نظر گرفته شده است "خام یا آماده نیست می گوید:" انتشار.

برای 2023-24 و 2024-25 وجود خواهد داشت "تست کور" روند معنی دانشگاههای نمی خواهد با استفاده از تست نمرات برای پذیرش اما آنها می توانید آنها را برای مقاصد دیگر مانند بورس های تحصیلی و دوره های سرمایه گذاری.

UC سیستم رای می تواند یک نقطه عطف در بلند مدت در حال اجرا بحث در مورد برابری تست استاندارد که منتقدان استدلال کرده اند در حال مغرضانه در برابر کم درآمد و اقلیت های دانش آموزان و به نفع ثروتمند دانش آموزان که خانواده می توانید استطاعت به صرف هزاران دلار در دوره های مقدماتی.

در سال گذشته یک ائتلاف های حقوق مدنی طرح دعوی در دادگاه در برابر UC سیستم به دلیل استفاده از تست نمره برای پذیرش. این گروه گفت که آن نشسته و عمل نیاز تبعیض علیه دانش آموزان که نمی توانیم تست آماده است.

"این آزمون هستند فوق العاده حساس به وضعیت اجتماعی و اقتصادی و نژاد و چیزی برای گفتن در مورد این فرد گفت:" آلیسا Hartz یک وکیل با مشاور لس آنجلس بر اساس pro bono شرکت که در زمینه کت و شلوار از طرف دانش آموزان و گروه های حمایت.

در ماه مارس UC سیستم تا به حال به طور موقت به حالت تعلیق در شنبه نمرات برای سقوط 2021 ساخت آزمون اختیاری برای دانش آموزان است.

کمک: مارکو دلا کاوا ایالات متحده آمریکا امروز; آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن