خرید استوارت در ورو بیچ فورت پیرس می تواند تغییر به طور دائم پس از coronavirus

لوری K. بلندفرد Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:01 PM EDT 28 مه سال 2020کمتر خریداران. محدود در فروشگاه ساع

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

کمتر خریداران. محدود در فروشگاه ساعت. اتاق اتصالات تغییرات.

اینها چند راه coronavirus تحت تاثیر خرید — احتمالا به طور دائم — با توجه به صاحبان فروشگاه های خرده فروشی در تاریخی downtowns در سراسر گنج ساحل.

"این رفتن به بود برای یک زمان بسیار طولانی" گفت: بریل Muise صاحب مفاهیم & معجون در مرکز شهر فورت پیرس. "من فکر نمی کنم آن را برای رفتن به حالت عادی بازگشت."

کسب و کار خرده فروشی در مارتین سنت لوسی و رودخانه استان ها اجازه داده شد برای بازگشایی در آغاز ممکن است توسط عامل 25 درصد اشغال تمرین های اجتماعی فاصله و اجرای فاضلاب اقدامات است. که کمک هزینه بعدها گسترش یافت و به 50 درصد اشغال.

ظرفیت قیمومیت یعنی کمتر مشتریان در یک فروشگاه در همان زمان حداقل در حال حاضر.

بیشتر: بازگشایی Treasure Coast: شروع کند به عنوان خریداران شام قطره به کسب و کارهای محلی

مارس خیرگی بوتیک در مرکز شهر استوارت که بسته به یکی از آن دو ورودی اجرا تعداد افراد مجاز در داخل با قفل کردن درب زمانی که از آن بازدید حداکثر گفت: صاحب آوریل امید.

با یک در, یکی از سیاست های مشتریان ممکن است در نهایت ،

"هر کس را واقعا سرد در مورد آن" امید گفت. "مردم هستند که واقعا احترام است."

او را متوجه خریداران نیست فقط مرور دیگر — آنها در یک ماموریت برای خرید. حتی اگر آنها نمی گرفتن به عنوان طولانی به فروشگاه او گفت: آنها به نظر نمی رسد با عجله.

"آن را به مشتری فرصت واقعا توان در فروشگاه خود به خود و آرام تجربه خرید" امید گفت.

این فدراسیون ملی خرده فروشی ترویج تماس با ما خرید از طریق خرید و فروش آنلاین تماس با ما پرداخت گزینه های خود پرداخت و وانت و خدمات تحویل.

برای فروشگاه های خرده فروشی مانند اسب دریایی خط بوتیک در مرکز شهر Vero Beach, این می تواند یک تغییر دائمی در مدل کسب و کار خود.

"ما می خواهیم که گفت:" صاحب آدری Mosel. "ما احساس امن با آن است."

بوتیک که راه اندازی کامل وب سایت های تجارت الکترونیک تقریبا یک سال پیش تا به حال زیرساخت ها و تجربه برای آماده سازی به صورت آنلاین-تنها فروش خاموش شدن است.

Mosel همچنین در حال حاضر استفاده می شود Instagram برای فروش و ارتباط با مشتریان, اما او در حال انجام آن خیلی بیشتر در حال حاضر.

فروش پایین به طور کلی او گفت: اما بوتیک در حال انجام کسب و کار آنلاین.

"آن دمیده من دور" Mosel گفت. "آن را فقط مانند یک کسب و کار های مختلف در حال حاضر."

بوتیک شده بود محدود در فروشگاه ساعت و روز به تمرکز بیشتر در خارج-از-فروش فروشگاه, او گفت:.

کارکنان نیاز به زمان به جلو آنلاین سفارشات و بسته آنها را برای حمل و نقل و یا تحویل محلی — خدمات Mosel آغاز شده و در پی COVID-19. او همچنین افزود منظقه وانت.

او گفت که نمی تواند جای تجربه خرید.

"این بسیار سرگرم کننده بود و در یک فروشگاه به اطراف نگاه کنید در خیلی چیزها برای ارتباط با فرد کار" Mosel گفت. "ما واقعا در حال تلاش ما بهترین را برای کمک به آنها احساس آنها در فروشگاه ما حتی اگر آنها نمی تواند حتی اگر آنها نمی خواهند به.

"برخی از مردم ممکن است دوباره به یک فروشگاه برای یک مدت زمان طولانی است."

یک تغییر عمده در این فروشگاه تجربه جدید بهداشت روال به خصوص در مورد مشتریان تلاش بر روی لباس. بسیاری از خرده فروشان عمده خود را بسته اتاق پرو.

برای فروشگاه های بازگشایی اتصالات خود را به اتاق های فدراسیون ملی خرده فروشی دارای یک لیست از توصیه های Muise شرح زیر در مفاهیم & معجون سازی.

مشتریان باید با استفاده از ضد عفونی کننده دست از تلاش بر موارد و حفظ چهره خود را با ماسک در حالی که در حال تغییر است. Muise اضافه شده یک بطری اسپری ضد عفونی کننده به اتاق اتصالات همراه با ثبت درخواست مشتریان برای استفاده از آن قبل از تلاش بر روی لباس.

فروشگاه نیاز به روش های ضد عفونی اتاق پانسمان موارد مانند پیوند و بخار لباس ها و پس از آن در انتظار زمان نامعلومی دوره قبل از قرار دادن اقلام در فروش زمین.

Muise می پرسد مشتریان خود را به ترک آیتم ها در اتاق پانسمان به طوری که آنها می تواند بخار قبل از آنها در حال بازگشت به قفسه.

"قبل از شما نمی فکر می کنم در مورد کسانی که همه چیز" Muise گفت. "در حال حاضر آن را می سازد شما آگاه است. شاید ما باید انجام داده ایم از این همه همراه است."

در حالی که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه های اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک صورت ممکن است آخرین اساسی دیگر تمیز کردن عادات ممکن است در اطراف چوب پس از coronavirus.

Muise قرار می گیرد بطری از دست عفونی استراتژیک در سراسر فروشگاه خود را از جمله شمارنده وارسی و می پرسد مشتریان به استفاده از آن قبل و بعد از معاملات.

او اجرا در یک ضد عفونی کننده های معمول پس از هر مشتری که اهداف غالبا لمس سطوح از جمله دستگیره درب و اتاق پانسمان.

"شما فقط باید به استفاده از عقل سلیم خود و نگه داشتن خود را محل امن برای مشتریان خود" Muise گفت. "شما به دنبال همان چیزهایی که (در اینجا) که می خواهد در خارج وجود دارد."

مطابق با اصول بهداشتی همه چیز در فروشگاه ها از جمله بی سابقه ای روند بخار موارد از اتصالات اتاق می تواند در نهایت در دراز مدت تغییر, او گفت:.

"این قلمرو ناشناخته," Muise گفت. "هیچ کس تا به یک راهکار برای این است."

لوری K. بلندفرد است TCPalm سرگرمی خبرنگار و مقاله نویس اختصاص داده شده به پیدا کردن بهترین چیز برای انجام در ساحل گنجینه. او در توییتر دنبال کنید در @TCPalmLaurie یا Facebook در faceboook.com/TCPalmLaurie.

پشتیبانی محلی نگاری و تبدیل شدن به یک مشترک.

راهنمایی خرید

  • صبور باشید. اگر یک فروشگاه بازدید با ظرفیت مشتریان شما ممکن است مجبور به خارج صبر کنید.
  • با استفاده از تماس با ما پرداخت. فروش آنلاین و تحویل و وانت حتی بهتر اگر گزینه های در دسترس است.
  • پوشیدن یک ماسک صورت. این محافظت از کارگران و مشتریان دیگر اگر شما بیمار هستید اما لازم نیست که علائم.
  • دنبال CDC توصیه می کند. حفظ و اجتماعی فاصله گرفتن و شستن دست های خود را.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن