'محض شجاعت است که ما را هرگز فراموش نکنید": ناپل مادر که مبارزه مانند یک جنگجو " می میرد و پس از مبارزه با COVID-19

جیک آلن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 11 سال 2020از حرکت خود را به ناپل به عنوان یک سخنران غیر ا

توسط ABTINNEWS در 22 اردیبهشت 1399

از حرکت خود را به ناپل به عنوان یک سخنران غیر انگلیسی با دو فرزند جوان و بدون گواهینامه رانندگی به نبرد با بیماری آلزایمر و سپس COVID-19, Nunzia Guardascione بود و شجاع.

"من و برادرم همیشه صحبت در مورد اگر وجود دارد یک کلمه برای توصیف مادر آن خواهد بود شجاع" Luciana Guardascione گفت. "او یک روح شجاع."

Nunzia Guardascione بود که به نام نانسی توسط برخی و تینا با دیگران و زندگی در شمال ناپل درگذشت به علت عوارض ناشی از COVID-19 در 80 در آوریل 23.

"ما تا به حال یک دیوانه جادویی زندگی همراه': عضو ناپل خیریه جامعه می میرد از COVID-19

مادر سه فرزند و دو godchildren یکی از 27 نفر از ذغال سنگ در شهرستان فوت کرده اند به دلیل coronavirus با توجه به داده ها از فلوریدا وزارت بهداشت.

Nunzia Guardascione مهاجرت به نیویورک از ایتالیا به عنوان یک زن جوان پس از نقل مکان به شهر ناپل در منطقه با شوهرش, Roberto Guardascione در سال 1975.

یک دوست گرفته: ناپل خانواده مبارزات با تشییع جنازه تدارکات پس از یک دوست می میرد در شهر نیویورک در میان COVID-19 همه گیر

Nunzia Guardascione شوهر و برادر در قانون باز یکی از اولین پیتزا فروشی Gino را در ناپل و فرصت چیزی است که همه آنها به جنوب غربی فلوریدا, Luciana Guardascione گفت.

هر سه Nunzia Guardascione کودکان با حضور در مدرسه ناپل و Nunzia Guardascione کار برای 26 سال در Collier مدارس عمومی کانتی در تغذیه خدمات بخش در مدرسه و سالن های غذاخوری.

"مادر من کاملا ستایش کودکان و بودن در کنار بچه ها در مدرسه" Luciana Guardascione گفت. "من مادر قرار داده شد در این زمین به یک مادر است."

'یک جهنم از یک عشق داستان: داستان عشق خود دهانه یک عمر اما COVID-19 undid آن همه

Nunzia Guardascione شگفت انگیز بود, آشپز, آماده, ایتالیایی, یکشنبه شام ماکارونی e fagioli, pizzaiolo و کوفته و میزبانی پیتزا شب هر شنبه.

"ما بزرگ شده در یک خانواده بود که واقعا پر از عشق و حمایت و البته ما را از دست ندهید" Luciana Guardascione گفت.

Nunzia Guardascione خانواده هنوز در تلاش برای فرایند از دست دادن او و Luciana Guardascione گفت: این مایه تاسف مادرش رنج می برد از هر دو بیماری آلزایمر و COVID-19 نه که باید درمان در حال حاضر.

"او مبارزه هر دو آنها را مانند یک جنگجو و آویزان برای تقریبا 30 روز پس از او بود که برای اولین بار مبتلا به COVID-19," Luciana Guardascione گفت.

'او سالم است. او خوب': همسر لی شهرستان جوانترین COVID-19 قربانی التماس برای ماندن در خانه

حتی به عنوان او رنج می برد از دست دادن حافظه مسائل در حالی که مبارزه با بیماری آلزایمر مادر او هرگز ترسیده یا ناراحت Luciana Guardascione گفت.

"حتی اگر او تا به حال آلزایمر برای ما نبود مهم است که او به خاطر ما" Luciana Guardascione گفت. "این فقط مهم است که او خوشحال بود."

یک homebody' گرفته شده توسط COVID-19: Lee County درگذشت مردی که از COVID-19 بود 'homebody" که تا به حال سفر

Luciana Guardascione گفت که او فکر او تا به حال به صرف زمان بیشتری را با مادر او قبل از COVID-19 انجام گرفت. Nunzia Guardascione تبدیل 80 در حالی که در بیمارستان مبارزه با COVID-19 و اعضای خانواده در سراسر جهان پیوست زوم تماس به خواندن "تولدت مبارک" به او.

"ما به یاد داشته باشید او همیشه دوست داشتم به رقص بود اما واقعا عشق او به ما داد و فقط او را محض شجاعت است که ما را هرگز فراموش نکنید," Luciana Guardascione گفت.

اگر شما می دانید کسی که فوت در لی و یا ذغال سنگ استان ها از ویروس و می خواهم به آنها افتخار توسط های خود و یا داستان خود را ایمیل SWFLBreakingNews@gannett.com خود را با نام و شماره تلفن و همچنین به عنوان نام شخص شما می خواهم به ما بگویید که در مورد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن