Shasta County آخرین COVID-19 تهدید: 'خصمانه' بیماران مقاوم به تماس با ما-ردیابی

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 3:59 PM EDT Jul 29, 2020برخی از Shasta County coronavirus بیماران

توسط ABTINNEWS در 9 مرداد 1399

برخی از Shasta County coronavirus بیماران مقاوم هستند و حتی خصمانه به سلامت عمومی کارکنان در تلاش برای شناسایی تماس های خود را برای جلوگیری از گسترش COVID-19 — یک مشکل رو به رشد است که "ما مانع از کمک به آن شخص محافظت از مردم آنها بوده است در اطراف" شهرستان سلامت عمومی افسر گفت.

دکتر کارن Ramstrom, Shasta County سلامت عمومی افسر گفت که او مطمئن نیست که چرا بیشتر مردم در حال اعتراض به تماس با ردیابی این صنعت مدت برای ردیابی کردن افرادی که ممکن است در معرض تماس با فرد آلوده به طوری که آنها می تواند هشدار داد.

اما کار بهداشت عمومی کارکنان هر روز انجام دهید سعی کنید برای جلوگیری از گسترش — در حالی که مورد آزار قرار گرفته توسط برخی از بیماران — "شکسته قلب من, در واقع, هر روز" گفت: Ramstrom.

"قطعا برخی از افراد که درک و دیگران هستند و در واقع دشمن به آنها," او گفت:. "گاهی اوقات مردم نمی دهد تا اطلاعات است."

برخی از Shasta County ساکنان به شدت با احتیاط از دولت و پایانی اعتماد در پاسخ به این بیماری همه گیر است که یک مستند پدیده در سراسر کشور. در برخی از مناطق و بهداشت کارکنان و حتی تهدید شده در حالی که تلاش برای ردیابی تماس های NPR, گزارش و سایر حوزه های قضایی نیز شکایت در مورد عدم انطباق.

در همان زمان کارشناسان می گویند قوی تماس با ما-ردیابی شده است کلیدی برای این بیماری همه گیر را نسبتا حداقل حضور در کشورهایی مانند کره جنوبی. Shasta County تا به حال 339 موارد تایید شده از ویروس و هشت مرگ و میر.

Ramstrom گفت: آن را فقط می تواند همه گیر خستگی و یا درک است که یک فرد در نظر گرفته خواهد شد با سلامت عمومی کارکنان برای در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی. اما county کارکنان سعی کنید به "احترام و مهربان" Ramstrom گفت و اشاره کرد که هر کس اشتباه می کند با pandem دستورالعمل چرا که آنها خیلی جدید.

"من فکر می کنم همه ما فرسوده هستند درست است ؟ این است که واقعا سخت و سپس گفته شود که شما آزمایش مثبت... گاهی اوقات ما انسان هستید و ما لغزش. به طوری که آنها احساس آنها ممکن است در نظر گرفته شود و من فقط می خواهم اطمینان مردم است که این مورد نیست," او گفت:.

Donnell Ewert این شهرستان خدمات بهداشتی و انسانی مدیر آژانس همچنین با اشاره به این که شهرستان نیست شناسایی فرد زمانی که به اطلاع مخاطبین خود را از احتمال قرار گرفتن در معرض.

"محرمانه نگهداری می شود تا مردم نیازی به نگران آن است که ما قصد داریم به انتشار این اطلاعات به هر کسی," او گفت:.

Ramstrom گفت: مردم در احقاق حقوق خود برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس خود را با county, اما او آرزوهای آنها می خواهم آن را به نفع دیگران از جمله دوستان خود را. اگر کسی هنوز هم تمایلی به Ramstrom گفت: آنها باید در نظر رسیدن به خود مردم.

"ما فراموش... باید تعداد رو به رشد افرادی که نمی خواهید به صحبت کردن با کارکنان ما و به اشتراک گذاری این اطلاعات است که انتخاب خود را," او گفت:. "اما در همان زمان آن را نیز ما مانع از کمک به آن شخص محافظت از مردم اطراف شده است که می تواند مردم آنها را با."

بیشتر: Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: 16 بیشتر مردم مثبت تست تساوی یک روز رکورد

بیشتر: که California counties در COVID-19 لیست سازمان دیده بان آنچه در زمین یک شهرستان و یا خاموش ؟

بیشتر: به روز رسانی: Baugh در روشن پس از دوست COVID-19 آزمون می آید و منفی

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن