در مجلس سنا تصویب اندازه گیری برای پر کردن متوقف coronavirus کسب و کار کوچک وام برنامه

Christal هایس ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 6:23 PM EDT Apr 21, 2020واشنگتن – سنا تایید اندازه گیری سهشنب

توسط ABTINNEWS در 3 اردیبهشت 1399

واشنگتن – سنا تایید اندازه گیری سهشنبه که احیای یک برنامه بشود به نگه داشتن کسب و کارهای کوچک از سازندگان و کارکنان خود را از رفتن نرخ بیکاری به دلیل اثرات اقتصادی از coronavirus بیماری همه گیر.

نزدیک به نیم تریلیون دلار اندازه گیری که تصویب شد از طریق رای دادن صدا را ارائه بودجه بیشتر برای چک برنامه حفاظت از آن متوقف شد هفته گذشته پس از آن از پول زد.

دلار 484 میلیارد لایحه تزریق این برنامه فراهم می کند که وام به کسب و کارهای کوچک با بیش از $320 میلیارد. که 60 میلیارد دلار خواهد بود در کنار مجموعه ای مبتنی بر جامعه دهندگان کوچکتر بانک ها و اتحادیه های اعتباری برای کمک به کسب و کارهای کوچک است که نمی ایجاد روابط با بانک های بزرگ و تا به حال یک زمان سخت تر از دسترسی به منابع مالی در دور اول از وام. حدود 10 میلیارد دلار آن نیز اختصاص داده شده برای هزینه های دولت.

اندازه گیری نیز تقویت مدیریت کسب و کار کوچک فاجعه وام و کمک مالی به برنامه های که خشک شده تا در طول coronavirus بحران است.

این قانون شامل 75 میلیارد دلار برای کمک به غرق بیمارستان و 25 میلیارد دلار برای یک کروناویروس جدید تست برنامه از دو مقررات دموکرات تحت فشار قرار دادند در مذاکرات است. رهبر اقلیت سنا چاک شومر D-n. y. گفت: تست وجوه شدند یکی از آخرین قطعات توافق و نیاز به مدیریت گزارش ملی راهبردی آزمون برنامه ریزی, چگونه آن را افزایش می دهد تست در سراسر کشور است.

این قانون در حال حاضر سر به خانه که در آن برنامه ریزی شده به کار گرفته می شود تا پنج شنبه. اگر تایید آن را به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای تصویب.

"ما تا به حال از حمایت فوق العاده ای برای PPP" وزیر خزانه داری استیون Mnuchin گفت: در کاخ سفید در روز سه شنبه. او وعده داده شده این برنامه خواهد بود "و در حال اجرا" به زودی دوباره پس از عبور از آن هر دو مجلس و امضا شده است با مغلوب ساختن پیشی جستن. او تخمین زده است که این برنامه ذخیره 30 میلیون شغل است.

Fauci: Fauci طول می کشد تا گرما از معترضان stay-در-خانه سفارشات می گوید: نادیده گرفتن دستورالعمل های اروپا لطمه خواهد دید

رهبران کنگره و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت haggled برای هفته بیش از جزئیات در این طرح قبل از آمدن به یک توافق روز سه شنبه. Mnuchin کنگره خواسته این ماه برای اضافی $250 میلیارد دلار بودجه اضطراری برای تقویت این برنامه است. دموکرات ها در اعتراض به عربستان ارائه و خواستار پول بیشتر برای بیمارستان های دولتی و دولت های محلی و مواد غذایی تمبر مزایای.

کنگره جمهوریخواهان مقصر دموکرات ها برای بودجه, مرور استدلال آنها به گروگان گرفته شده پول به شدت مورد نیاز برای کسب و کار و کارگران است.

"من را تشویق کرد که رهبران دموکرات در نهایت توافق برای بازگشایی چک برنامه حفاظت و کنار گذاشتن تعدادی از آنها نامربوط خواسته" رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., گفت: پس از دو طرف توافق رسیده است. "جمهوری خواهان می خواستم هرگز این مهم برنامه برای کارگران و کسب و کارهای کوچک را تعطیل. ما سعی در تصویب بودجه اضافی یک هفته قبل از آن منقضی. اما رهبران دموکرات مسدود پول و صرف روز در تلاش برای مذاکره زاید مسائل است که هرگز بر روی میز است. من سپاسگزار همکاران ما راه می رفت از آن خواسته و در نهایت اجازه کنگره عمل می کنند."

دموکرات ها را تحسین لایحه جدید که تقریبا دو برابر مقدار بودجه ای که صرف شده است. آنها همچنین اشاره کرد که اضافی امداد اندازه گیری شد و هنوز هم در حال کار بر روی چیزی است که کاخ سفید نیز به نشانه حمایت از.

"دموکرات کنگره در حال افتخار به شما تضمین یک توافق موقت اورژانس بودجه بسته شده است که تبدیل به ارائه پشتیبانی واقعی برای زندگی و معیشت مردم آمریکا" مجلس نانسی پلوسی و شومر گفت: در بیانیه مشترک. "دموکرات بدبختانه این اورژانس بسته از یک کافی جمهوریخواه طرح که در سمت چپ پشت بيمارستان و سلامت و خط مقدم کارگران و هیچ چیز برای کمک به زنده ماندن از آسیب پذیر ترین کسب و کارهای کوچک در خیابان اصلی."

مغلوب ساختن پیشی جستن نشانه های او را آماده برای امضای قرارداد.

"من مصرانه از مجلس سنا و مجلس به تصویب چک برنامه حفاظت و مراقبت های بهداشتی با افزایش عمل با بودجه اضافی برای PPP بیمارستان و تست" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک صدای جیر جیر شنبه. "پس از من با ثبت نام در این لایحه ما آغاز خواهد شد بحث در آینده ابتکار عمل با مالی کمک به دولت/دولت های محلی برای درآمد از دست رفته از COVID 19 مورد نیاز زیرساخت های سرمایه گذاری برای پل, تونل, پهنای باند مشوق های مالیاتی برای رستوران ها, سرگرمی, ورزش, و حقوق و دستمزد کاهش مالیات برای افزایش رشد اقتصادی است."

'او را درک نمی کنند': مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد شدید کالیفرنیا ، لری هوگان صریح منتقد در تست

خبرنگار نوت بوک: رم جشن تنهایی, جشن تولد در سن coronavirus

این برنامه در اصل ارائه $349 میلیارد دلار به عنوان بخشی از بسته محرک اقتصادی مصوب در ماه مارس است. آن را راه اندازی آوریل 3 و پردازش 1.6 میلیون درخواست وام قبل از وجوه زد در روز پنج شنبه.

صدها تن از قانونگذاران مجلس انتظار می رود به بازگشت به واشنگتن در روز پنج شنبه برای اطمینان از اندازه گیری عبور می کند به سرعت به عنوان بسیاری از اعضای پخش کرده نارضایتی با جزئیات در این لایحه است. روز پنج شنبه در خانه نیز انتظار می رود رای بر تغییر در قوانین خود را که اجازه می دهد نمایندگان مجلس به رای دادن پروکسی یک فرایند است که اجازه می دهد یکی دیگر از مجلس رای از طرف آنها برای جلوگیری از سفر و خطر گسترش بیشتر coronavirus.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن