روزولت پل بخشی از بازگشایی به ترافیک در یک طرف پل; صاحبان کسب و کار امیدوار کننده آن به ارمغان می آورد به عقب مشتریان

کوری Arwood Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:05 PM EDT Jun 27, 2020مارتین کانتی — روزولت پل بخشی از بازگشایی

توسط ABTINNEWS در 8 تیر 1399

مارتین کانتی — روزولت پل بخشی از بازگشایی شد شنبه بعد از 10 روز بسته به بازرسی و تعمیرات در هنگام ترک داشت و بتن دیده می شد در حال سقوط از پل در اوایل این ماه.

در ژوئن 17, پلیس بسته شده و هر دو طرف از شش خط پل جلوتر از فلوریدا بخش از حمل و نقل بازرسی که پل پشتیبانی پاره به دلیل خوردگی شدید با southbound خطوط با داشتن اکثریت آسیب.

بزرگراه مقامات گزارش تست پل مواد در آزمایشگاه در گینسویل و گفت: خوردگی در عازم جنوب پل خطوط شد عازم شمال طرف.

پس از تعمیرات جزئی آن افتتاح شد شنبه تا چهار خطوط ترافیک با دو خط هر یک متعلق به شمال و عازم جنوب سفر می کند.

محدود سفر در سراسر 23 ساله پل در سنت لوسی رودخانه آغاز شد در ساعت 9 صبح به عنوان پلیس مجاز وسایل نقلیه مسافری در کاهش سرعت در سراسر آن به طور معمول عازم شمال خط.

استوارت پلیس و سربازان دولت بودند موقعیت شمال و جنوب از پل هدایت ترافیک و چک کردن سرعت.

حدود 12:30 p. m. یک مقام پلیس گفت: بخشی از بازگشایی رفته بود هموار.

صاحبان کسب و کار محلی رها شدند و امیدواریم با بازگشایی.

"من عاشق ترافیک" گفت: Giacomo Giambanco در حالی که با اشاره به وسایل نقلیه جریان در سراسر پل در نظر عمو جوزپه پیتزا فروشی در شمال, پایه پل, خاموش ایالات متحده 1 نیز نامیده می شود, غرب بزرگراه فدرال.

Giambanco گفت که او تخمین زده است که COVID-19 زمان 25 ٪ از کسب و کار خود و روزولت پل بسته شدن در زمان یکی دیگر از 25 درصد و پیچیده مسیرهای تحویل رانندگان است.

در سمت جنوب از پل در سمت شرق ایالات متحده آمریکا 1, استر Bacaris مالک مشترک از استاد & خیاط خشک تمیز کننده گفت: او را انتخاب جنوبی پایه پل برای باز کردن در فوریه فقط برای ترافیک و دید آن ارائه شده است.

"این یک ghost town برای کل هفته" گفت: Bacaris که مانند Giambanco گفت: پل بسته تحویل داده دوم برای کسب و کار خود را در میان رشد همه گیر.

او گفت: برخی از مشتریان به نام و لغو انتخاب یو پی اس به دلیل بسته شدن.

او گفت که او خوشحال است او نمی خواهد که به یک مسیر انحرافی را طی و در Kanner بزرگراه به خانه اش در پورت سنت لوسی, اما او هنوز هم شک و تردید در مورد آنچه در پیش روست برای کسب و کار خود را.

"چه چیز دیگری؟" Bacaris گفت.

نخ نما شیک زیبایی بوتیک مالک جنیس روزنبرگ گفت: "ما قطعا تا به حال مشتریان لغو به دلیل برخورد با پل."

قبلی پوشش: برنامه های در دست انجام به طور موقت re-configure دیکسی بزرگراه و ما-1 شمال و جنوب از پل

و: عازم شمال روزولت پل می تواند به عنوان اوایل هفته آینده عازم جنوب رود بسته باقی می ماند

پس از بسته شدن برای نزدیک به دو سال با دولت coronavirus مقررات روزنبرگ گفت: او باز با فروشگاه جدید ساعت به جای اجتماعی فاصله استاندارد.

هنگامی که پل بسته ژوئن 17, او گفت که او تا به حال برای کاهش آن ساعت و حتی بیشتر برای جلوگیری از ترافیک ساعت شلوغی در بیراهه اطراف پل.

روزنبرگ گفت: کسب و کار خود را به حال شده است در جنوب غربی دیکسی بزرگراه و جنوب غربی آلبانی پل پلازا خیابان سالن به مدت شش سال.

بخشهایی از نزدیک Flagler پارک باقی مانده بسته همراه با غربی گردشگاهها از شهر استوارت سالم دنباله تفرجگاهی است که عبور از زیر پل.

کارآگاه گروهبان. مایکل Gerwan مستقر در شرق گفت: او می خواهم نشسته در ماشین گشت در شمال غربی دیکسی بزرگراه پس از 7 صبح, هشدار به مسافران به بسته شدن جاده ای که گذشت در زیر پل و که در آن اکثریت کار به پل بود که در جریان پنج شنبه.

Gerwan گفت: بزرگتر وسایل نقلیه مانند کامیون بکسل تریلر با قایق, موتور, خانه, تراکتور, تریلر, جعبه کامیون بزرگ و دو کامیون شد به طور موقت ممنوع از سفر در سراسر پل.

کوری Arwood است اخبار خبرنگار TCPalm. دنبال کوری در توییتر @coreyarwood یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-978-2246.

بیشتر: نجات و اجرای قانون وسایل نقلیه مجاز به استفاده از بسته روزولت پل که در پاسخ به شرایط اضطراری

بایگانی: FIGG بازرسی روزولت پل طراحی شده و سقوط FIU پل

آخرین مطالب