ردینگ پلیس: نوجوانان و نجات پس از سقوط 100-پا صخره

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 1:32 PM EDT Jun 14, 2020یک نوجوان بود به نجات اوایل صبح روز یکشنبه پس از

توسط ABTINNEWS در 25 خرداد 1399

یک نوجوان بود به نجات اوایل صبح روز یکشنبه پس از صعود کرد بیش از یک حصار و افتاد پایین 100-پا صخره در نزدیکی رودخانه ساکرامنتو در ردینگ, پلیس گفت:.

در حدود 2 صبح نجات کارگران با Shasta County Sheriff و ردینگ اداره پلیس فرستاده شد به این منطقه در نزدیکی پایان پالیسیدز خیابان. وجود مسیرهای پیاده روی پیاده روی در منطقه و یک بلوف است که مشرف به ساکرامنتو.

ردینگ پلیس گفت: یک گروه از نوجوانان گزارش شده است که یکی از آنها صعود بیش از نرده ها و کاهش بیش از صخره که قطره حدود 100 فوت به رودخانه ساکرامنتو در زیر. پلیس مجبور به استفاده از یک هوایی هواپیماهای بدون سرنشین برای قرار دادن در بانک ها از رودخانه, مقامات گفت.

این نوجوان که نام گرفته بود به یک ردینگ بیمارستان برای صدمات که تهدید کننده زندگی, پلیس گفت:.

صخره سقوط هستند و نه غیر معمول در ردینگ منطقه است. در اوایل این ماه 4 سال بود که پس از نجات او سقوط کردن 70-پا صخره در انتهای شمال شرقی خیابان در مرکز شهر ردینگ.

کودک دچار خراش جزئی و خراش زمانی که او فرود آمد در یک زاغه بوته توت رشد همراه بانک ها از رودخانه ساکرامنتو polilce گفت. پدر و مادر ممکن است به اتهام کودک خطر افتادن پلیس گفت:.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن