ردینگ Dragstrip نژاد نگرانی مقامات بهداشتی; پروموتر می گوید اقدامات احتیاطی گرفته خواهد شد

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:42 AM EDT May 30, 2020خبری که ردینگ Dragstrip آوردن مسابقه قبل از کال

توسط ABTINNEWS در 12 اردیبهشت 1399

خبری که ردینگ Dragstrip آوردن مسابقه قبل از کالیفرنیا اقامت در خانه سفارش برداشته است و مقامات بهداشت عمومی مربوط می شود.

اما Shirlene Bramson رئیس جمهور از کشیدن نوار گفت: آوریل 9 و 10 رویداد خواهد بود: حدود 40 اتومبیل است که به طور معمول به تساوی شاید 20 تماشاگر.

Bramson گفت: او را به یک کنفرانس تلفنی با ملی Hot Rod ارتباط مقامات دوشنبه و پس از رسیدن به محلی مقامات بهداشت و Shasta County Sheriff را در روز بعد به بحث در مورد سازمان برنامه.

آوریل 24 COVID-19 روز رسانی در NHRA سایت می گوید که این سازمان به تعویق افتاد چهار رویداد لوکاس نفت Drag Racing سری است.

اعلام ردینگ Dragstrip آینده براکت مسابقه آمد و در همان هفته رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom مشخص شده مرحله به مرحله بازگشایی دولت است که در آن انبوه جمعیت رویدادهایی مانند کنوانسیون های کنسرت و رویدادهای ورزشی هستند چهارم و مرحله نهایی است.

سلامت رسمی: 'لطفا این کار را نکنید'

در چهار شهرستان بهداشت و خدمات انسانی سازمان جلسه در coronavirus سلامت افسر دکتر کارن Ramstrom گفت که او آگاه بود از این رویداد قبل از درخواست تجدید نظر به این که در حال حاضر زمان برای تبدیل شدن به از خود راضی.

"به این مرحله به مرحله در شل (محدودیت) اتفاق می افتد, ما هنوز هم برای رفتن به استفاده ما از اجتماعی فاصله حتی خیلی با دقت بیشتری در راه است که ما انجام می دهند در حال حاضر" Ramstrom گفت.

او تصریح کرد که هر گونه تجمع بزرگ خواهد شد و افزایش خطر ابتلا به عفونت به خصوص به عنوان اقامت در خانه سفارش کاسته است.

"در حال حاضر ما می گویند فقط لطفا آن را انجام نمی," او گفت:.

مسابقه مقامات در سایت یادآوری طرفداران را بر عهده دارد و به تمرین های اجتماعی فاصله.

"ماندن در خانه اگر شما احساس بیمار. ما باید مقدار زیادی از اتاق را برای همه به گسترش و اقامت به خود" وب سایت گفت.

CDC می گوید coronavirus گسترش است که مردم در عرض 6 پا از یکدیگر و یا آنها استنشاق قطرات از یک فرد آلوده که یا سرفه, عطسه و یا ایران. برخی از افرادی که آلوده می شوند را نشان نمی دهد علائم. بیشتر مطالعه اخیر نشان داد این ویروس ممکن است در سفر چهار برابر دورتر از 6 فوت CDC توصیه می کند که مردم فاصله از یکدیگر.

بیشتر: کلاس 2020 شده است از طریق رینگر. در حال حاضر سنتی گراد مراسم در هوا

"ما نیاز به بلند شدن و رفتن'

چون کول مارس Nites لغو شد در این سال به دلیل بحران بهداشت و درمان در ردینگ Dragstrip در زمان بزرگ مالی ضربه Bramson گفت: با توجه به در وب سایت است که درآمد حاصل از ماشین های کلاسیک نشان می دهد واین نگه می دارد آهنگ "رفتن همه سال."

Bramson گفت: او را به پایین 1000 تن آسفالت بر روی نوار بکشید قبل از coronavirus آمار و او هنوز برای آن پرداخت.

"ما نیاز به بلند شدن و رفتن و یا ما می رویم به در مشکل" Bramson گفت.

این ممکن است 9-10 نژاد باید دست شویی ایستگاه های مردم را با پوشیدن دستکش و ماسک و بدون الکل و یا مواد غذایی فروخته خواهد شد, او گفت:.

"به طور معمول اگر ما تماشاگران آمده است که تعداد بسیار کمی از آنها پشت به نرده ها و دیده بان از اتومبیل های خود را," Bramson گفت: از براکت مسابقات. "تماشاگران را مجبور به ماندن در اتومبیل های خود را, بنابراین وجود خواهد داشت نه مردم رومینگ در اطراف."

کلانتر اریک Magrini که سر شستا شهرستان coronavirus فرماندهی واحد, تیم گفت: در چهار جلسه او هم تا به حال شنیده نمی شود در مورد این رویداد در نوار بکشید.

Magrini گفت: مسئولان شهرستان همچنان به کار با و آموزش کسب و کار را به مطمئن شوید که آنها سازگار است.

بیشتر: Shasta County می فرستد نامه اصرار Newsom به لغو محدودیت های محلی. آن مهم است ؟

"ما نمی خواهیم برای حفاظت از, اما نه بدان معنی است که ما به عنوان یک کلانتر در حال رفتن به صدور تقدیر نامه" Magrini گفت.

سلامت و خدمات انسانی سازمان, سخنگوی Kerri Schuette گفت: پس از صبح مطبوعاتی فرماندهی واحد کسب و کار تعامل گروه را رسیدن به ردینگ Dragstrip.

"ما خواهد بود با چک کردن در با آنها و مطمئن شوید که آنها را در درک خطر است که می رود همراه با یک فعالیت مانند آن است و امیدوارم هر کس در همان صفحه," او گفت:.

روز دوشنبه برنج برادران برزیل Jiu Jitsu در ردینگ به مبارزه طلبیده کالیفرنیا اقامت در خانه نظم و بازگشایی شد.

اگر چه برنج برادران صاحب تنر برنج امتیاز به ویروس موارد شروع به کم کردن سرعت Shasta County گزارش مثبت دیگر مورد سهشنبه شب آوردن مجموع به 31 مورد تأیید در شهرستان که در آن چهار نفر کشته شده اند. شهرستان رفت و نزدیک به یک هفته بدون گزارش جدید عفونت است. اما از آوریل 22, پنج بیشتر مردم شده اند بیمار با COVID-19.

محلی مقامات بهداشت عمومی گفت: افزایش اخیر در مورد احتمال زیاد شد و در نتیجه از مردم جمع آوری بیش از آخر هفته عید پاک. در حالی که عید پاک اتفاق افتاده مارس 12, حامل ویروس می تواند بدون علامت برای دو هفته طول می کشد و یک تا سه روز برای COVID-19 نتایج آزمون دوباره بسته آزمایشگاه محلی مقامات بهداشت عمومی گفت: آخرین جمعه است.

برای اکثر افراد این ویروس باعث خفیف یا متوسط بیماری مانند تب و درد عضلانی و سرفه است که پاک کردن در دو تا سه هفته. در برخی از موارد به خصوص افراد مسن و افراد با زمینه ای شرایط پزشکی می تواند باعث عوارض جدی تر مانند ذات الریه و حتی مرگ شود.

پس از وقوع شروع این سال, کالیفرنیا تا به حال بیش از 46,500 coronavirus موارد و بیش از 1800 نفر مرگ و میر.

بیشتر: چگونه این شمال کشور گوشت تامین کنندگان و خرده فروشان در حال چیدن کسب و کار در میان COVID-19 بحران

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن