'عجیب' جزیره کلبه فروش حدود 7 متر می شود priciest خانه برای فروش در Captiva در بیش از 3 سال

اندرو Wigdor فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 26, 2020یک "عجیب" جزیره کلبه فرو

توسط ABTINNEWS در 6 تیر 1399

یک "عجیب" جزیره کلبه فروخته شده در Captiva برای تقریبا 7 میلیون دلار در ماه ژوئن آن را priciest خانه برای فروش در این جزیره در سه سال و نیم.

2000 فوت مربع خانه در 15843 Captiva درایو لقب "نارگیل " کلبه" در اصل ذکر شده برای $7,489,000 و به فروش می رسد برای $6,899,000 در اوایل این ماه.

کلبه فروشندگان که آرزو باقی می ماند خصوصی خریداری خانه برای 4.2 میلیون دلار در سال 2018 اولین بار در همیشه در بازار است. قبل از سال 2018 آن را تا به حال نگه داشته شده است در همان خانواده با توجه به LeAne سوارز, یک کارگزار و مسکن با John R. خواص چوب که به نمایندگی از خریداران.

ساخته شده در سال 1925 سه خوابه کلبه ارائه می دهد خلیج فارس به خلیج انداز 102 پا از خلیج نمای ساختمان و اصلی قایق خانه. این خانه همچنین ویژگی های اصلی گسترده تخته قلب چوب کاج طبقه کشتی-lap جانبداری سفید-cabinetry چوب و سنگ مرمر-مانند مقابله با تاپس و یک ایوان است.

"این بسیار نادر به (خلیج فارس به خلیج) views مانند این که" سوارز گفت. "(خریداران) می خواستم یک محل قادر به قایق بلکه قدردانی از ساحل. آنها عاشق که اصلی بازسازی سبک."

سوارز گفت: خریداران محلی و خانه که به "بررسی می شود همه خود را از جعبه" خواهد بود "دور شو."

فروشندگان که نخواست خصوصی نشان داده شد توسط مایک مک موری با رویال پوسته املاک و مستغلات. موری همچنین با اشاره به منحصر به فرد از خلیج فارس به خلیج اموال.

"شما رو به ساحل در جلو و قایقرانی در بازگشت," او گفت:.

لوکس در بازار باقی می ماند داغ: با وجود coronavirus جنوب غربی فلوریدا لوکس بازار املاک و مستغلات تا به حال یک رکورد در ماه مه. در اینجا به همین دلیل است.

با توجه به مکمورری وجود دارد نه بیش از حد بسیاری از خلیج فارس به خلیج خواص موجود در این منطقه ساخت این خانه "ویژه."

در حالی که خانه نیست به عنوان بزرگ به عنوان برخی از جنوب غربی فلوریدا, خواص, در کلبه درخواست تجدید نظر برای برخی از خریداران که "McMansions" نمی تواند ارائه سوارز گفت.

بونیتا اسپرینگز عمارت کردن بازار:: بهترین خرید موسس بونیتا اسپرینگز عمارت به فروش می رساند برای تقریبا 5 میلیون دلار

"آن پایین می آید به quaintness راه که آنها بیرون آمدن شخصیت" او گفت:. "(خریداران) آمده به Captiva و آن را به عقب گذاشته, آن را بی ادعا و آن را فقط به ارمغان می آورد که آرام احساس ... آنها می خواهند چیزی که در آن شما فقط می توانید اجازه دهید موهای خود را و لذت بردن از آنچه که طبیعت ارائه می دهد."

موری همچنین با اشاره به حلقههای یک ساحل کلبه مانند این.

"این فقط احساس می کند مانند Captiva که همیشه بوده است" مک موری گفت. "این یک Captiva کلبه و فقط وجود دارد بسیاری از آنها را به سمت چپ. و آن را خاص است."

"شما می توانید خرید یک خانه بزرگ در هر نقطه اما برای پیدا کردن یک کلبه در این نوع اموال همه را دوست دارد یک کلبه," او اضافه شده است.

خرید Captiva درایو اصلی که بزرگترین در بیش از سه سال می آید بر روی پاشنه از بد فروش ماه برای این منطقه است.

پوشش مرتبط: پنجم بالاترین قیمت, لیست, در جنوب غربی فلوریدا تاریخچه بازدید بازار برای $54 میلیون

کل جنوب غربی فلوریدا املاک و مستغلات در بازار شاهد افت در طول همه گیر اما به تازگی منتشر شده اطلاعات از انجمن صنفی فلوریدا ملکی نشان می دهد که Captiva و Sanibel به خصوص نهفته است.

با توجه به اطلاعات Sanibel/Captiva بازار دیدم 71.4% سال بیش از سال کاهش در خانواده های تک بسته فروش خانه در ماه مه با فقط 12 به فروش می رسد.

اما با فروش مثل این یکی شروع تا مک موری معتقد است وجود دارد "خوب روز جلوتر از ما."

بیشتر شبیه به این: T-Mobile مدیر عامل شرکت اقدام به خرید خانه در ناپل' پورت رویال برای $16.7 میلیون

"من فکر می کنم وجود دارد برخی از فروش است که ممکن است نشان می دهد که" او گفت:. "من فکر نمی کنم آن را به می گویند که بازار در یک مسیر اما برای اولین بار در در حالی که ما برخی از انرژی خوبی که به بازار ما است."

او گفت که در جریان همه گیر آن را دشوار است برای مردم را به سفر به جزایر Sanibel و Captiva.

"ما تا به حال سه ماه تعطیل," او گفت:. "Sanibel بود تعطیل ... آن را آسان برای رسیدن به."

او اشاره کرد که در آن زمان او و دیگر ملکی مشغول بودند و با تماس های تلفنی از مردم در بیشتر مناطق شمالی که می خواستم به جنوب غربی فلوریدا گردد.

"ما در حال باز کردن back up برای کسب و کار وجود دارد و به نظر می رسد مردم پاسخ دهد و مایل به آمدن به جنوب غربی فلوریدا," او گفت:.

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن