Q&A: Collier دفتر معاینات پزشکی نیست غرق coronavirus اما حجم کار است تا

رایان میلز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:49 AM EDT مه 5 سال 2020تعداد فزاینده ای از coronavirus مربوط به مرگ و

توسط ABTINNEWS در 16 اردیبهشت 1399

تعداد فزاینده ای از coronavirus مربوط به مرگ و میر در جنوب غربی فلوریدا است نه ضعف کارکنان در ذغال سنگ شهرستان دفتر معاینات پزشکی اما حجم کار افزایش یافته است و با توجه به منطقه 20 معاینات پزشکی دکتر مارتا Coburn.

در یک ایمیل مصاحبه با ناپل اخبار روزانه و اخبار مطبوعات کابرن به پزشکی قانونی برای منطقه 20 گفت: کارکنان در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی اضافی برای محافظت از تیم خود را از این ویروس که تا کنون شده است به مراتب مرگبارتر و خیلی بیشتر مسری از شایع آنفولانزا.

برای جلوگیری از پخش ویروس است و محدود کردن دسترسی به سردخانه و کارکنان خود را در حال افزایش استفاده از N95 ماسک که فیلتر کردن حداقل 95% از ذرات هوابرد. آنها همچنین تلاش برای گسترش کارکنان مشغول به کار در دفتر و کارکنان خواسته شده است به منظور محدود کردن خود ارتباطات اجتماعی خارج از محل کار.

همانطور که از روز دوشنبه ذغال سنگ شهرستان معاینات پزشکی گزارش 26 مرگ و میر در آن حوزه قضایی مرتبط با رمان coronavirus.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: چگونه بسیاری از لی ذغال سنگ و میر توسط coronavirus? بستگی دارد که شما بخواهید: بازرسان پزشکی و یا وزارت امور خارجه

در اینجا نکات برجسته این مصاحبه که ویرایش شده برای ظهر.

NDN: چگونه ویروس نهفته حجم کار منطقه 20 معاینات پزشکی ،

Coburn: تعداد تماس های تلفنی و تعدادی از تحقیقات افزایش یافته است با توجه به COVID. ما بررسی تمام این تماس. ما نیز تا به حال بسیاری از جلسات نقد و بررسی از مقالات پزشکی, گزارش های خبری, و غیره. به طوری که ما باقی می ماند تا به امروز در مورد اطلاعات در مورد ویروس.

ما تا به حال متعدد رسانه ها درخواست برای اطلاعات و سوابق و ما مجبور به صرف مقدار زیادی از زمان خرید (تجهیزات حفاظت شخصی). ما نیز تا به حال به تغییر برنامه تعیین می کند که از خانه کار می کنند و تعیین روش های پیاده سازی برای به انجام رساندن آنچه که ما نیاز به انجام است.

در علاوه بر این به افزایش از COVID مربوط به تماس ها و تحقیقات همه دیگر مرگ و میر که تحت معاینات پزشکی قضایی نیز باید رسیدگی شود.

NDN: هیچ راهی وجود دارد برای تعیین کمیت چقدر خود را بار مورد افزایش یافته است و از آنجا که این بیماری همه گیر کوروناویروس?

Coburn: این ممکن است به می دانم که بدون رفتن به عقب و نگاه کردن به هر فردی COVID مثبت و COVID منفی مورد. بسیاری از, اگر نه بیشتر, نبود گزارش پزشکی قانونی اگر نه برای این بیماری همه گیر.

NDN: اتحاد خود را در اتاق غرق شده با COVID-19 موارد ؟

Coburn: هیچ.

ادامه مطلب: چگونه coronavirus آلوده فلوریدا? مسافران بازدید 46 متحده 75 مقصد خارجی قبل از تشخیص

NDN: کارکنان خود را در حال حاضر تجربه در حفاظت از خود را از عفونت است. آیا شما در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی اضافی به دلیل COVID-19?

Coburn: معاینات پزشکی کارکنان احتیاط در هر صورت چون ما می دانیم که ممکن است هپاتیت و HIV و سل مننژيت ، ما جمع آوری به عنوان اطلاعات آنجا که در دسترس است در هر صورت که ما را بررسی خواهد کرد به طوری که ما می توانیم اقدامات احتیاطی اضافی اگر کسی و یا ممکن است یک فعال بیماری های عفونی.

اقدامات احتیاطی اضافی برای COVID موارد برای مثال به این معنی است که ما با استفاده از N95 ماسک, ما آماده سواب جلوتر از زمان شامل منطقه کار ما قفل سردخانه منطقه و هیچ یک از کارکنان مجاز به ورود به سردخانه به جز پزشک و تکنسین انجام کالبد شکافی. من به طور مداوم یادآوری کارکنان به مطمئن شوید که آنها باران و تغییر لباس پس از کالبد شکافی.

ما انجام خواهد داد این همان چیزهایی که اگر ما تا به حال ممکن است مننژیت یا سل مورد, به عنوان مثال.

NDN: چه مراحل شما در حال مصرف برای جلوگیری از از دست رفته هر COVID-19 موارد ؟

Coburn: اطلاعات در مورد علائم بیماران به سرعت در حال تغییر در طول ماه اول آیا به عنوان عوامل خطر و سایر اطلاعات. برای مثال سفر-اطلاعات مربوط به اول محدود بود به اولیه پنج کشور و سپس امور خارجه واشنگتن, ایالات متحده, California, و لوئیزیانا ، به عنوان بیشتر موارد گزارش شده ما گسترش معیارهای ما.

ما هرگز نمی خواهید به دست هر صورت نه فقط COVID موارد به دلیل, خانواده, بهداشت جوامع و دیگران بستگی دارد یک تحقیق کامل و تکیه بر داده های ما و نتایج.

برای جلوگیری از از دست رفته موارد را بررسی می کنیم تمام اطلاعات و صحبت می کنند به ارائه دهندگان خدمات سلامت مراقبان خانوادگی و غیره. و اگر علائم یا اطلاعات دیگر احتمالا پشتیبانی از مرگ با توجه به COVID ما بیشتر بررسی خواهد شد و یک سواب مرحوم است که در حال حاضر آزمایش شده است.

NDN: شما با ارسال اعلامیه به شهرستان خانه های مراسم تشییع جنازه و تجهیزات پزشکی به یادآوری آنها نقش خود را در امضای تمام COVID-19 مورد مرگ گواهی. این بدان معنا است که شما را بازداشت از بدن در همه موارد و یا وجود دارد حالات که در آن سواب و عکس گرفته شده خارج از مرکز خود را?

Coburn: ما فرض می کنیم صلاحیت اما ممکن است لزوما آوردن بدن به دفتر معاینات پزشکی است.

بیشتر بخوانید: 22 نفر فوت کرده اند از COVID-19 در دراز مدت مراقبت از امکانات در سراسر جنوب غربی فلوریدا

NDN: چگونه بسیاری از COVID-19 بيمار که فوت شدن هستند autopsied? دلایل مرگ تغییر پس از کالبد شکافی?

Coburn: ما autopsied چند نفر که آزمایش منفی برای COVID. ما autopsied یکی COVID فرد مثبت است. علت مرگ در حال بررسی میکروسکوپی بافت تجزیه و تحلیل در این مورد.

NDN: آنچه در سیاست های جدید و یا روش شما اجرا برای حفاظت از کارکنان خود را از COVID-19 قرار گرفتن در معرض?

Coburn: ما خریداری اضافی N95 ماسک. ما ضد عفونی مدیریت و حمام روزانه; خریداری مواد ضد عفونی کننده برای سردخانه است که جان COVID و تعدادی دیگر از ویروس ها و باکتری ها; خریداری اضافی برش مقاوم در برابر دستکش, هود که پوشش کامل سر و شانه اضافی Tyvek مناسب و در صورت سپر برای اطمینان از حفاظت در هنگام کالبد شکافی.

NDN: شما می توانید توضیح دهید که این کار از وضعیت خانه در دفتر خود را ؟

Coburn: دو نفر از کارکنان در حال کار از خانه از آنجا که آنها بچه های کوچک (پزشکی قانونی محقق و مدیر عملیات).

ما باید تمرین فاصله با حرکت کارکنان به دفاتر مختلف. من از هر یک از کارکنان برای ادامه به محدود کردن دایره خود را از اطلاعات تماس به عنوان آنها انجام می شود از زمان شروع این بیماری همه گیر از آن به خوبی کار کرده است برای ما.

NDN: چگونه سطوح موجودی خود را از تجهیزات حفاظت شخصی?

Coburn: ما همچنان به خرید از فروشندگان مختلف در سراسر همه گیر شده اند و قادر به افزایش موجودی ما به طوری که ما تقریبا یک سال و موجودی برای بسیاری از موارد است.

NDN: آیا تا به حال به تغییر چگونه شما با استفاده از تجهیزات و یا اقدامات برای افزایش طول عمر ؟

Coburn: در مورد N95 ماسک ما نیست و استفاده مجدد از آن است که اگر مورد استفاده قرار گیرد به انجام کالبد شکافی. ما همچنین در مورد شستشو و استفاده مجدد از لباسهای اما ما نمی خواهد نیاز به انجام به طوری که ما به اندازه کافی موجودی Tyvek مناسب و لباسهای پلاستیکی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن