افزایش مشارکت با تبلیغات هوشمند در اینستاگرام2021-11-15

افزایش تعامل اینستاگرام به کمک 12 روش موثر کارینو

سعی کنید چند مدتی یکبار از طریق لایو با مخاطبان خود گفتگو و معاشرت کنید. با استفاده از لایو می‌توانید به سوالات فالوورهای خود جواب بدهید و نظرشان را راجع به محتواهای پیج متوجه شوید. انجام این کار باعث ایجاد احساس صمیمیت و راحتی در فالوورها شود. در نتیجه، بیشتر با شما ارتباط خواهند داشت و نرخ تعامل پیج اینستاگرام شما افزایش خواهد یافت. اینستاگرام به پلتفرمی شگفت‌انگیز تبدیل شده است که افراد در آن علاوه‌بر تصاویر جذاب خود، ویدیوهای کوتاه، گیرا و سرگرم‌کننده را با سایرین به‌اشتراک می‌گذارند.

بیشتر مخاطبان این پلتفرم، جوان، فعال و مشتاق برای تعامل و تجربه هستند. ۸ نکته‌ای که بررسی کردیم، برای همهٔ کسانی که می‌خواهند کسب‌وکار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند، کاربردی است. در این قسمت، دو نکتهٔ اضافی برای اثربخشی بیش‌تر تبلیغات کسب‌وکارهای B2B را بررسی می‌کنیم.

بهتر است میم‌های مرتبط و منحصربه‌فردی را در راستای تبلیغات محصولات و خدمات خود در این پلتفرم منتشر کنید. به این صورت می‌توانید با مخاطبان‌تان تعامل حداکثری داشته باشید. بیایید به مثالی که پیش تر بیان کردیم یعنی پیج لباس مجلسی زنانه برگردیم. در حقیقت کاربرانی که هیچ واکنشی به پست‌ها و استوری‌های شما نشان نمی‌دهند، طبق آخرین الگوریتم اینستاگرام به‌عنوان فالورهای فیک شناخته می‌شوند و هیچ نقشی در رشد پیج اینستای شما ندارند. شما چه روش‌هایی برای افزایش تعامل در اینستاگرام سراغ دارید؟ در بخش کامنت‌ها بنویسید.

حضور در اینستاگرام امروزه برای اغلب کسب‌وکارها به یک ضرورت تبدیل شده است. مخاطبان زمان زیادی را در اینستاگرام می‌گذارند و انتخاب و حتی خرید محصولات را از طریق این شبکه‌ی اجتماعی انجام می‌دهند. اما شاید بتوان گفت چگونگی حضور و کیفیت تولید محتوا است که حرف اول را در موفقیت کسب‌وکارها در این حوزه می‌زند. نکاتی که در این مقاله به آن اشاره شد ایده‌هایی برای افزایش تعامل کاربران با شما در شبکه‌های اجتماعی است.

ارسال نظر

کمپین #بلند_پروازی از علی بابا که کمپین بسیار موفقی هم بود؛ با استفاده از هشتگ منحصر به فرد ساخته شد. استفاده از نظرسنجی، پرسش و پاسخ، شمارش معکوس و دیگر امکانات استوری را به شما توصیه می‌کنیم. به این معنی که این امکان وجود دارد که برند شما برای یک دقیقه کامل با فالوورها درگیر شود. عکس‌‌های زیبا هنوز هم جذابیت دارند؛ اما نیازی به آتلیه و تجهیزات گران نیست. SeaLegacy یک موسسه غیرانتفاعی فعال در حوزه محیط زیست است و معمولا کپشن‌های موثری در زیر عکس٬ها می‌نویسد.

فرآیند واردات را به ما بسپارید تا با سرعت و اطمینان، محصولات‌تان را به دست مشتریان‌ برسانید. اگر به درستی استفاده شود، می‌توانید ترافیک خوبی برای پیج ایجاد کنید. اما اگر بیش از حد از آنها استفاده کنید، اسپمی به نظر خواهید رسید. علاوه بر انتشار محتوای مناسب برای ذخیره شدن، از مخاطبات خود بخواهید تا پست شما را سیو کنند تا بعدا از آن استفاده کنند. تا زمانی که چیزی را آزمایش نکنید، هرگز نخواهید فهمید، چه چیزی برای برند شما بهتر است. با کمترین ریسک، از اشتباهات خود درس می‌گیرید و آنها را اصلاح می‌کنید.

همچنین، ابزارهای تحلیل اینستاگرام مانند Insights، اطلاعات دقیق‌تری در مورد نرخ تعامل و سایر معیارها ارائه می‌دهند. تا به حال پست آلبومی منتشر کردید؟ اگر جوابتان بله است، احتمالا تاثیر آن را دیده‌اید. پست‌های اینستاگرامی با چند تصویر، یک راه عالی برای ایجاد تعامل هستند. چیزی که به رونق کسب‌و‌کار شما منجر خواهد شد، کامنت‌ها، لایک‌ها، به اشتراک‌گذاری و… است. یک روش عالی برای دریافت بازخورد از مخاطبان شما استفاده از نظرسنجی ها است. شما می توانید آنها را از محصولات مورد علاقه خود بپرسید، چه چیزی در مورد محتوایی که پست می کنید لذت می برید و چه چیزی می خواهید بیشتر ببینید.

پس در نتیجه اگر بتوانید محتوایی بسازید که مخاطبان آن را دوست داشته باشند و ذخیره کنند، پیشرفت قابل توجه‌ای را در مسیر افزایش تعامل پیج خود می‌بینید. مثلا اگر در حوزه‌ی مد و فشن فعالیت می‌کنید، می‌توانید 5 استایل مناسب تابستان را در قالب یک پست ویدیویی معرفی کنید. برای افزایش فروش و جلب توجه مخاطبان، حتماً روی تولید محتوای غنی و جذاب تمرکز کنید. به جای تنها گذاشتن عکس محصول، داستانی برای مخاطب تعریف کنید که نشان دهد محصول شما چگونه می‌تواند زندگی یا کار آن‌ها را بهتر کند. این کار نه‌تنها حس نیاز و علاقه کاربران را تحریک می‌کند، بلکه آن‌ها را به خرید ترغیب می‌کند. به‌جای اینکه دائما به تولید محتوا مشغول باشید، می‌توانید محتواهای تولیدشده توسط کاربران را با اجازه آن‌ها به‌اشتراک بگذارید.

نرخ تعامل هم بر اساس تعداد فالوور، لایک، میزان کامنت‌های دریافتی و به اشتراک گذاشته شدن پست توسط کاربران اندازه‌ گیری می‌شود. همچنین، کیفیت محتوا از نظر بصری و نوشتاری، تأثیر مستقیمی بر جذب مخاطب و افزایش تعامل دارد. محتوای جذاب و مفید، باعث می‌شود مخاطبان شما پست‌های شما را لایک کنند، کامنت بگذارند و آن‌را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. مسابقات و قرعه‌کشی‌ها می‌توانند راهی بسیار مؤثر برای افزایش تعامل در اینستاگرام باشند. این نوع پست‌ها معمولاً شامل دعوت به مشارکت در مسابقه و اشتراک‌گذاری اطلاعات خاص می‌شوند که باعث جلب توجه و افزایش فالوورها می‌شود.

پس از کمی فعالیت در پیج اینستاگرامی خود، می‌توانید بازخوردهایی را که از کاربران دریافت می‌کنید، آنالیز کنید و بهترین نوع محتوا را از لحاظ قالب تشخیص دهید. روش‌های زیادی برای نوشتن یک کپشن عالی در اینستاگرام برای افزایش تعامل وجود دارد. این فضای کافی برای نوشتن یک داستان، سوال پرسیدن از مخاطبان و ایجاد کردن آگاهی از برند شماست.

با افزایش تعامل، به یک جامعه فعال دست می‌یابید و از مزایای متعدد دیگری نیز بهره‌مند خواهید شد. در ادامه، مهم‌ترین مزایای افزایش تعامل کاربران در اینستاگرام را ذکر خواهیم کرد. محتوای آموزشی یکی از بهترین راه‌ها برای جذب توجه فالوورها و ایجاد تعامل بیشتر است. اگر شما اطلاعات مفید و کاربردی در حوزه کاری خود به اشتراک بگذارید، مخاطبان بیشتری به صفحه شما خواهند آمد. این نوع محتوا می‌تواند شامل نکات کوتاه، ویدئوهای آموزشی و پست‌های تخصصی باشد.

انتخاب نوع تبلیغ مناسب می‌تواند تأثیر چشمگیری بر جذب مشتری و افزایش فروش داشته باشد. تبلیغات موثر در اینستاگرام به معنای بهره‌گیری از تکنیک‌های پیشرفته بازاریابی دیجیتال برای جلب توجه, افزایش تعامل و تبدیل کاربران به مشتریان وفادار است. در دنیای امروز که رقابت بین برندها به اوج خود رسیده, داشتن استراتژی تبلیغاتی هوشمندانه در اینستاگرام دیگر یک انتخاب نیست, بلکه ضرورتی غیرقابل انکار است. تنها طراحی محتوای زیبا کافی نیست؛ ترکیب خلاقیت, تحلیل داده‌های رفتار کاربران و اجرای کمپین‌های هدفمند, کلید موفقیت در این پلتفرم است. از جمله بهترین تکنیک‌های بازاریابی برای افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام، اعطای هدایا و جوایز ارزنده به مخاطبین فعال و مشتریان وفادار است.

همچنین، ابزار قدرتمند صدا را دارد که باعث ترندشدن و دیده‌شدن ویدئوها می‌شود. آهنگ‌ها و صداهای مختلف هرچند وقت یک بار کل اینستاگرام را پر می‌کنند. اگر کسب‌وکار شما محلی فیزیکی دارد، آدرس لوکیشن آن را اینجا بزنید تا مشتریان راحت‌تر شما را پیدا کنند. نام کاربری هم باشد مثل تصویر پروفایل به‌راحتی برای مخاطب قابل شناسایی باشد و هم خیلی ساده در جست‌وجو پیدا شود. بعد می‌توانید در مناسبت‌های خاص با لوگو بازی کنید؛ مثلاً در عید نوروز سبزه به لوگو اضافه کنید یا کارهایی که با هویت برندتان هم‌خوانی دارد. هشتگ‌های معروف در اینستاگرام را جستجو کنید، آنهایی را که در صنعت شما رواج دارند، جستجو کنید و از هشتگ‌هایی که رقبای شما استفاده می‌کنند؛ استفاده کنید.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام به نوع تبلیغات، تعداد انتشار، نوع محتوا و… بستگی دارد. به‌دلیل اینکه اینستاگرام 2 میلیارد کاربر فعال دارد که به‌طور میانگین روزانه 53 دقیقه را در این پلتفرم سپری می‌کنند. همچنین راه‌اندازی تبلیغات در اینستاگرام چندان پیچیده نیست و بالاترین بازدهی را در تبلیغات در فضای مجازی دارد. با استفاده از استوری، می‌توانید تصاویر یا فیلم‌های مورد نظر خود را برای 24 ساعت در اینستاگرام منتشر کنید و همچنین هر استوری می‌تواند به صفحات هدف شما لینک شود.

اگر می‌خواهید فالوئرها اقدامی برایتان انجام دهند، باید از آن‌ها درخواست کنید. وقتی آنها ببینند شما گوش می‌دهید و رابطه با مخاطب برایتان مهم است، اعتماد بیشتری به برند شما خواهند کرد. وقتی محتوای آنها را به اشتراک بگذارید، دیگر مخاطبان را هم تشویق می‌کنید که شما را در محتوای خود منشن و تگ کنند.

    {
  • با توجه به مخاطبان و اهدافی که برای تبلیغات خود تعیین کرده‌اید، یک تبلیغ خلاقانه طراحی کنید.
  • |}{
  • یک راه خوب برای ایجاد یک فالوور خوب در اینستاگرام سرگرم نگه داشتن مردم با ارسال منظم پستهای مناسب است.
  • |}
  • تبلیغات را می‌توان در یک پست، استوری، ریلز و… به اشتراک گذاشت.
  • {
  • برای افزایش تعامل، باید نحوه تولید محتوا در اینستاگرام را یاد بگیرید و محتوایی تولید کنید که برای مخاطبان‌تان جذاب و ارزشمند باشد.
  • |}
  • و این بدان معناست که احتمالا میزان اینگیجمنت اینستاگرام کسب و کار شما نیز در نوسان خواهد بود.
  • در کنار این 10 ترفند برای افزایش اینگیجمنت اینستاگرام در سال 2021، استفاده از ویدیو ریلز را هم جدی بگیرید.

طبیعتاً هر چقدر تعامل در اینستاگرام بیشتر باشد، نشان می‌دهد که کاربران علاقه بیشتری برای تعامل با شما دارند. در واقع، نشان ‌دهنده میزان محبوبیت پیج در میان کاربران است که اینستاگرام هم به این موضوع اهمیت زیادی می‌دهد. افزایش تعامل اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا ارتباط موثر و پایداری در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید. هشتگ‌ها، کلیدواژه‌هایی هستند که به کاربران امکان می‌دهند تا محتوای موردعلاقه خود را در اینستاگرام پیدا کنند. انتخاب هشتگ مناسب برای اینستاگرام، باعث می‌شود که پست‌های شما توسط مشتریان بالقوه بیشتری دیده شوند و در نتیجه تعامل با صفحه شما افزایش یابد. اما توجه داشته باشید که استفاده بیش‌ازحد از هشتگ‌ها یا هشتگ‌های نامرتبط، ممکن است اثر معکوس داشته باشد.

حالا اگر محصول آماده شده و برای رونمایی آن برنامه‌ریزی می‌کند، گوشه‌ای از آن را با عنوان «به‌زودی» استوری کنید. اگر کاربر دچار سوءتفاهم شده، پاسخی قانع‌کننده دهید و آن را برطرف کنید. پیشنهاد می‌کنیم اطلاعات خود را هفتگی ثبت کنید و یک داشبورد در لوکر استودیو بسازید. برای اینکه بتوانید تاثیرگذاری و عملکرد هر نوع پست را مشخص کنید، یک تگ برای هرکدام تعریف کنید.

در این صورت مخاطبان تعامل خوبی با پیج شما برقرار می‌کنند و می‌توانید بهترین نتیجه را در بحث بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام بگیرید. الگوریتم‌های اینستاگرام فاکتورهای مختلفی را برای رتبه ‌بندی و نمایش محتوای پیج‌ها به کاربران بررسی می‌کنند. از مهم‌ترین فاکتورها می‌توان به نرخ تعامل اشاره کرد که نقش مهمی در دیده شدن پیج دارد.

با ارسال هر روز، شما محتوای تازه را برای مخاطبان خود با یادآوری ثابت محتوای جدید خود نگه دارید. فالوورهای شما یاد خواهند گرفت که به طور مرتب بروند تا بررسی کنند که آیا شما یک داستان جدید ارسال کرده اید و به این ترتیب شما باعث افزایش تعامل خواهید شد. استفاده صحیح از هشتگ‌ها یکی دیگر از استراتژی‌های اساسی برای افزایش تعامل در اینستاگرام است. هشتگ‌های محبوب و مرتبط با صنعت شما می‌تواند موجب دیده شدن بیشتر پست‌هایتان توسط کاربران جدید شود. بهتر است از هشتگ‌های پرطرفدار، خاص و کمتر رقابتی استفاده کنید تا فرصت دیده شدن شما بیشتر شود. استفاده از داده‌های اینسایت اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای درک عمیق‌تر رفتار کاربران است.

برنامه‌های بسیاری برای ویرایش صدا، تصویر و ویدیو وجود دارد که هرکدام کاربرد مختلف و نتیجه متفاوتی دارد. اول اینکه می‌توانید با Promote که شبیه دکمه Boost فیس‌بوک است، هر پستی را به تبلیغ تبدیل کنید. شما فقط باید تصمیم بگیرید که وقتی افراد روی تبلیغ شما کلیک می‌کنند، کجا هدایت شوند. پس می‌توانیم بگوییم که اینستاگرام یک جامعه آنلاین فعال و متنوع با پتانسیل بازاریابی بالا در اختیار شما قرار می‌دهد.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

در این صورت کاربر با کلیک روی لینک آن، پست را می‌بیند و تعامل برقرار می‌کند. در این صورت نرخ تعامل افزایش پیدا می‌کند و حتی می‌توانید مشتریان بیشتری جذب کنید. اگر می‌خواهید فالوورها با شما تعامل داشته باشند، شما هم باید با آنها در تعامل باشید.

همچنین، پاسخگویی به پیام‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا بازخوردهای ارزشمندی از مخاطبان خود دریافت کنید و محتوای خود را براساس این بازخوردها بهبود بخشید. یکی از کلیدهای موفقیت در اینستاگرام، ایجاد یک تقویم محتوایی منظم و پایبندی به آن است. ارسال منظم پست‌ها، نه‌تنها به مخاطبان شما نشان می‌دهد که شما فعال هستید، بلکه به آن‌ها کمک می‌کند تا عادت کنند که به‌طور منظم محتوای شما را دنبال کنند. علاوه‌براین، با استفاده از ابزارهای زمان‌بندی محتوا، می‌توانید پست‌های خود را در بهترین زمان ممکن منتشر کنید تا بیشترین تعامل را دریافت کنید.

۳. محتوایی منتشر کنید که ارزش اسکرین‌شات داشته باشد

این نوع تبلیغات می تواند به افزایش آگاهی از برند و جذب کاربران جدید کمک کند. اینستاگرام ابزارهای متنوعی برای تبلیغات ارائه می دهد که می توانند به افزایش تعامل کاربران کمک کنند. از جمله این ابزارها می توان به استوری های اسپانسری پست های تبلیغاتی و تبلیغات ویدیویی اشاره کرد. هر یک از این ابزارها ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند که می توانند به بهبود عملکرد تبلیغات شما کمک کنند. اگر به دنبال نتایج واقعی و ماندگار هستید,  مشاوره تخصصی ما مسیر رشد برندتان را هموار می‌کند. این سوال، جزو همان سوال‌هایی است که در ذهن بسیاری از افرادی که اکانت تجاری در اینستاگرام راه‌اندازی کرده‌اند به وجود می‌آید!

{

به سوال‌ها و کامنت‌ها پاسخ دهید

|}

اما چنانچه محتوای اختصاصی تولید کنید و با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید، روز به روز به فالوورهای پیج اینستاگرام شما افزوده خواهد شد. در این صورت شما این فرصت را دارید که نرخ تعامل پیج خود را افزایش دهید. شاید در نگاه اول، تعامل با فالوورها چندان ضروری به نظر نرسد، اما برای این بیزینس‌ها، ارتباط بیشتر، درآمد بیشتری را نیز به همراه دارد. تعامل در اینستاگرام به مجموعه‌ی ارتباطاتی گفته می‌شود که در صفحه‌ی شما صورت می‌گیرد. این ارتباطات شامل لایک، کامنت، سیو، به اشتراک گذاری، پیام‌های دایرکت، کلیک روی لینک‌ها، تگ‌ها و منشن‌ها می‌شود. برای آشنایی کامل با این مفاهیم، مقاله‌ی نرخ تعامل اینستاگرام چیست را مطالعه فرمایید.

همچنین می‌توانید لینک صفحه فرود وب‌سایت برند یا کسب‌وکار خود را هم در این بخش اضافه کنید. تبلیغات عکس ساده‌ترین و ارزان‌ترین نوع تبلیغات در اینستاگرام است. نحوه تبلیغ در اینستاگرام با عکس به این صورت است که شما به یک یا چند تصویر با کیفیت نیاز دارید.

هرچه پلتفرم رشد می کند، کاربران بیشتر دوست دارند، دنبال کنند، به اشتراک بگذارند و دیگر کاربران را برچسب کنند، مشتریان بالقوه آسان تر می توانند کسب و کار شما را کشف کنند. در سال‌های گذشته تعامل کاربران به معنای فالو کردن و لایک پست‌ها بود اما در سال 2024 این تعریف، یک تعریف کامل نیست. در سال اخیر ابزاری به اسم Save post در اینستاگرام اضافه شد که کاربران می‌توانستند پست مورد علاقۀ خود را ذخیره کنند و دوباره آن را ببینند. با اضافه شدن امکانات جدید به اینستاگرام، تعریف تعامل کمی پیچیده‌تر شد و به معنای میزان رابطه کاربران با صفحه شما است! یعنی کاربران چقدر صفحه شما را می‌بینند؛ همچنین اینستاگرام میزان علاقه آن‌ها به شما و میزان تعامل صفحه شما را اندازه‌گیری می‌کند. اما متأسفانه، به دلیل محدودیت‌های موجود در ایران، خرید پروموت اینستاگرام ممکن نیست.

برای افزایش تعامل در اینستاگرام معمولاً استیکرهای Questions ،Poll و Quiz به کار می‌روند. می‌توانید با طرح یک سوال یا نظرخواهی درباره‌ی یک موضوع، با فالوورهای خود به گفتگو بپردازید. گفتگوهای صمیمانه باعث افزایش محبوبیت شما شده و کاربران بیشتری برای ارتباط با شما ترغیب می‌شوند.

قبل‌ازاینکه به موضوع افزایش تعامل در اینستاگرام بپردازیم، اجاره دهید منظور از تعامل را توضیح دهیم. تعامل در اینستاگرام به‌معنای برقراری ارتباط فعال و دوطرفه بین شما و مخاطبان‌تان است. این تعامل می‌تواند به شکل‌های مختلفی ازجمله لایک کردن پست‌ها، کامنت گذاشتن، اشتراک‌گذاری محتوا، پاسخ دادن به دایرکت‌ها، شرکت در نظرسنجی‌ها و تعامل با استوری‌ها صورت گیرد.

با انتخاب یک نام کاربری مرتبط، نوشتن یک بیوگرافی جذاب و کامل، استفاده از یک عکس پروفایل باکیفیت و انتخاب دسته مناسب برای کسب‌وکار، می‌توانید پروفایل خود را جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر کنید. همچنین، لینک کردن پروفایل اینستاگرام به سایر شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت خودتان، می‌تواند به افزایش دیده شدن شما کمک کند. بهینه سازی پروفایل اینستاگرام برای کسب و کار، به مخاطبان کمک می‌کند تا به‌سرعت در مورد شما و کسب‌وکارتان اطلاعات کسب کنند و تصمیم بگیرند که شما را دنبال کنند یا خیر. یکی دیگر از عواملی که بر نرخ تعامل تأثیرگذار است، اشتراک و یا فوروارد کردن پست‌ها و استوری‌ها می‌باشد.

شما باید زمان های مختلف را تست کنید تا بهترین زمان ممکن را برای ارسال محتوای خود پیدا کنید. سعی کنید از نرم افزارهای طراحی برای خلق محتوای خاص و جذاب استفاده کنید. همینطور میتوانید از فیلترهای مختلف اینستاگرام نیز استفاده کنید.

این مسابقه می‌تواند مطرح کردن یک سوال برای شرکت کردن فالوورها باشد که پس از مدت زمانی مشخص، پاسخ‌های درست را بررسی می‌کنید. سپس جایزه‌ای که برای آن تعیین کرده‌اید را به دست فرد برنده می‌رسانید. شما باید جامعه مخاطبان هدف خود را پیدا کنید و با ویژگی‌های آنها آشنا شوید. قبل از تولید و انتشار محتوا لازم است علایق و نیازهای مخاطبان هدف را به خوبی بشناسید و بر اساس آن اقدام به تولید محتوا در اینستاگرام کنید. این در حالی است که بسیاری از کسب ‌و کارها توجهی به این مسئله ندارند و نتیجه خوبی دریافت نمی‌کنند. بنابراین برای نتیجه گرفتن باید نیاز مخاطب را بشناسید، علایق آنها را بررسی کنید و ببینید تمایل آنها چگونه است.

یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش درآمد از پیج اینستاگرام ساخت محتواهایی است که قابل اشتراک گذاری باشند. به عنوان مثال محتواهای فان و خنده دار یکی از حوزه هایی است که معمولا تعداد اشتراک گذاری بالایی دارد. می‌توانید از این استیکرها برای انجام نظرسنجی و آزمون استفاده کنید و یا اینکه دنبال کنندگان خود را وادار کنید تا از شما سؤال بپرسند و به این صورت با فالوورهای خود به گفتگو بپردازید. این گفتگوهای صمیمانه باعث افزایش صمیمیت بین شما و مخاطب شده و کاربران بیشتری برای تعامل با شما ترغیب می‌شوند. افرادی که بدون فالو، لایک، کامنت و … صرفاً از پیج شما بازدید می‌کنند، عملاً هیچ سودی برای پیج شما ندارند. در اپلیکیشن اینستاگرام معیاری به نام میزان تعامل وجود دارد که میزان ارتباطات گفته شده را بررسی و کنترل می‌کند.

تعامل بیشتر با مخاطبان حس اعتماد آن‌ها به برند و کسب‌وکار شما را افزایش می‌دهد. در نتیجه احتمال اینکه بعد از خرید یا آشنایی با برند شما، بخواهند آن‌ را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد بدهند، بیشتر می‌شود. تعیین هدف بر نحوه بهینه‌سازی تبلیغات اینستاگرام و تعیین بودجه شما برای رسیدن به آن تاثیر می‌گذارد. به‌عنوان مثال، اگر هدف شما این است که کاربران ویدیوی شما را تماشا کنند، احتمالا برای شما مهم نیست که چند کاربر روی لینک مدنظرتان کلیک می‌کنند. بهتر است یک بار به طور آزمایشی انواع مختلف تبلیغات اینستاگرام را امتحان کنید.

این نوع اقدامات گواهی بر این است که مردم فقط محتوای شما را نمی‌بینند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر از روش‌های مهم افزایش اینگیجمنت سایت نیز به صفحه مربوطه در سایت نوین هاب مراجعه فرمایید. بسیاری از کسب و کارهای کوچک – از کافی شاپ ها تا هنرمندان آرایش تا فروشگاه های لباس مطرح و همچنین افراد بزرگ،هواداران خود را با مهارت فراگیر درگیر (در تعامل) کرده اند.

اما چطور در اینستاگرام تبلیغات کنید؟ برای پاسخ به سوال نحوه تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟ باید بگوییم تبلیغات در اینستاگرام فراتر از ارسال یک عکس یا ویدیوست. در این مطلب از پرمون با ما همراه باشید تا با مراحل نحوه تبلیغات در اینستاگرام بیشتر آشنا شوید. برای استفاده از امکان Instagram ads، لازم است که ماهانه مبلغی را پرداخت کنید. با وجود تحریم‌ها، این کار برای کاربران ایرانی چندان راحت نیست. شما همچنین می‌توانید با همکاری با اینفلوئنسرها و کسب‌وکارهایی مثل تاجرباشی، برند خود را در این پلتفرم تبلیغ کنید. توجه کنید که CTA انتخاب‌شده باید با تبلیغ شما مطابقت داشته باشد و کاربران را به صفحهٔ فرود مربوطه هدایت کند.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
سایت منبع