استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای افزایش نرخ بازگشت سرمایه2023-01-24
چطور بازخورد تبلیغات در اینستاگرام را تحلیل کنیم؟ باما تبلیغات
از آنجایی که این محتوا توسط کاربران واقعی تولید شده است، بسیار منحصربفرد و دست اول است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما می توانید به صفحه اصلی سایت و صفحه درباره شرکت تارنما مراجعه کنید. برای نمونه، اگر فروشنده ساعتهای درجه یک و لاکچری هستید، افزودن «ارزان» بهعنوان یک کلمه کلیدی منفی تضمین میکند که آگهی شما برای جستجوی «ساعتهای ارزانقیمت» نشان داده نمیشود.
در ادامه جزئیات نرخ بازگشت سرمایه (ROI)، نحوه محاسبه آن با مثال، اهمیت و مزایای آن را بیشتر بررسی میکنیم. نرخ بازگشت سرمایه در مارکتینگ، به این معنیست که چه میزان از سرمایهای که برای تبلیغات صرف کردهاید، به شما برمیگردد. البته این نرخ در بورس و فعالیتهای سرمایهگذاری دیگر نیز کاربرد دارد که در این مطلب با آن کاری نداریم. برای بهرهبرداری کامل از پتانسیل بازاریابی بومی، کسبوکارها باید در تفاوتهای جزئی زبان، فرهنگ و ترجیحات بازار هدف سرمایهگذاری کنند. برندها با بهرهگیری از این دانش میتوانند کمپینهای بازاریابی هدفمند و مؤثری ایجاد کنند و در میان رقبا برجستهتر ظاهر شوند.
کاهش نرخ از دست دادن مشتریان
- در آن طرف ماجرا، وقتی با تبلیغات دیجیتال مثل تبلیغات کلیکی سروکار دارید، به دست آوردن نرخ بازگشت سرمایه، کار راحتتری است.
- به مرور زمان یاد خواهید گرفت که چه نوع محتوایی بیشتر با اهداف کمپین شما همخوانی دارد و اینکه متوجه خواهید شد چگونه آنها را به نمایش بگذارید. {
- در عصر تکنولوژی و افزایش روزافزون کاربران در دنیای دیجیتال، برندها برای بهبود نرخ بازگشت سرمایه (ROI) باید بر استفاده از سه نسخه دیجیتال – صدا، ویدیو و محتوا بومیسازی – تمرکز کنند. |}
- مایند یکی از پیشگامان ارائهدهنده راهکارهای مارکتینگ اتومیشن است که با ارائه راهکاری اتوماسیون بازاریابی، هزینهها را کاهش میدهد و در عین حال کارایی تیم بازاریابی را بهبود میبخشد. {
- از سوی دیگر، خودکارسازی برخی عملیات بازاریابی مانند ارسال ایمیلها یا پست کردن در شبکههای اجتماعی، میتواند کارایی تیم بازاریابی را افزایش دهد و به بهبود نرخ بازگشت سرمایه منجر شود. |}{
- نرخ بازگشت سرمایه یا ROI چیست؟ ROI در واقع نسبت سودآوری یک کمپین به هزینههای کلی آن است. |}
از طرف دیگر، دادهها کمک میکنند تجربهٔ شخصیسازیشده برای هر مشتری بسازیم؛ مثلاً به مشتری که آخر هر هفته غذای بیرون سفارش میدهد، غذاهای محبوب را با تخفیف ارائه میکنیم. تصور کنید یک رستوران محلی دارید و تبلیغی حاوی بهترین غذای خود را به کاربرهای نزدیک به خود نشان میدهد، این کار را در زمان شام انجام میدهد و کاربر سریعا نقشه و مسیرهای منتهی به رستوران شما را میبیند. کاربر تنها کاری که باید انجام دهد کلیک بر پروفایل شما است و بدین طریق شما هم یک مشتری جدید پیدا کردهاید و هم یک دنبال کننده. در حال حاضر، این تنها ابزاری است که به ما لینکهای مازادی را در کنار لینک تعبیه شده در پروفایل میدهد. درصد مشارکت بالای اینستاگرام پتانسیل خوبی برای فروش به ما میدهد و این ابزار به ما کمک میکنید از این فرصت نهایت بهره را ببریم.
در این مقاله، دارت ادز به شما میآموزد که چگونه و با استفاده از چه ابزارهایی میتوانید نرخ ROI را در تبلیغات کلیکی (PPC) بهبود بخشید. در دنیای دیجیتال امروزی، ابزارهای متعددی برای بهبود و تسریع استراتژیهای بازاریابی وجود دارند. پلتفرمهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ChatGPT و Bard از جمله ابزارهایی هستند که میتوانند به بهبود نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بازاریابی کمک کنند. یکی از مزایای استفاده از اتوماسیون بازاریابی و هوش مصنوعی، شناسایی حوزههای اثربخش در کمپینهای دیجیتال مارکتینگ است. بهرهگیری از دیدگاه مبتنی بر داده میتواند تأثیر قابلتوجهی در بهبود نرخ بازگشت سرمایه (ROI) داشته باشد، زیرا این دادهها اطلاعات ارزشمندی از رفتارها و ترجیحات مشتریان فراهم میکنند.
نرخ بازگشت سرمایه (ROI) چیست؟ چگونه محاسبه میشود؟
اگر زمان یا دانشش را ندارید به شما پیشنهاد میکنیم این کار را به فریلنسرهای پونیشا واگذار کنید تا در زمان کوتاهی بنر تبلیغاتی شما را آماده کنند. در دنیای کسبوکار و به ویژه بازاریابی، ROI به عنوان شاخصی برای سنجش میزان بازدهی یک سرمایهگذاری استفاده میشود. به زبان سادهتر، ROI نشان میدهد که هر یک تومان (یا هر واحد پولی دیگر) که در یک فعالیت تبلیغاتی هزینه میکنیم، چه مقدار درآمد یا سود برای ما به همراه خواهد داشت. چه راهی سادهتر از کاهش هزینههای سربار برای افزایش نرخ بازگشت سرمایه؟ البته نه هر هزینهای، بلکه هزینههایی که به هیچ درآمدی منجر نمیشوند. داده و آنالیز آن در این بخش هم به کار میآید تا بفهمیم این هزینهها کجا میرود و چرا سودی به همراه نمیآورد. هرکسی انتظار دارد از سرمایهگذاری خود نتیجه بگیرد؛ از سرمایهگذاری روی شرکت نوپا گرفته تا فعالیتهای بازاریابی و تبلیغاتی!
برای بدست آوردن میزان Investment (سرمایه) باید مقادیر زیر را با هم جمع کنیم. اگر به کسب درآمد از اپلیکیشنهای ایرانی فکر میکنید، روبیکا یکی از گزینههای بسیار خوب برای شماست. ساخت پیج و کانال در روبیکا، انتشار محتوا و نشستن به انتظار مشتری سادهترین کاری است که همهٔ پیجها و...
برای مثال، فونتهای کلاسیک حس رسمیتری را القا میکنند، در حالی که فونتهای مدرن و فانتزی، حس جوانی و پویایی را منتقل میکنند. «درآمد خوبی از فروش در کانال روبیکا به دست میآورم» یا «با تولید محتوا و تبلیغ در کانالم در روبیکا،... خیلی از کسبوکارها همین الان از چت بات برای پاسخدهی به سؤالهای پرتکرار مشتریان استفاده میکنند. نرمافزارهایی وجود دارند که به نیروهای پشتیبانی کمک میکنند بهطور مؤثرتری مشکلات را حل کنند یا حتی بفهمند کی مشتری عصبی شده است. برای مثال، اگر میزان ترک (رهاکردن مسیر خرید) افراد در فرایند فروش زیاد است، با نظرسنجی از آنها میتوانید بفهمید مشکل از کجاست. یکی از معتبرترین تاکتیکهای بازاریابی رسیدگی به مشتری با حل کردن مشکل اوست.
اما ROAS برای کسانی است که در امر تبلیغات حرفهای هستند و میخواهند بدانند که آیا تبلیغات، هزینههای خود (یا بیشتر) را برمیگرداند یا خیر. یکپارچگی ساختار و محتوای تبلیغ با سایت ناشر تبلیغ را تبلیغات همسان می گویند و باعث جلوگیری از Ad Blindness می شود و این روش کمترین مزاحمت را برای کاربر ایجاد می کند و تبلیغات، بیشتر در دید مخاطبین قرار می گیرد. معمولاً هدف هزینه های تبلیغاتی افزایش سود در دوره کوتاه مدت نیست بلکه آگاه سازی از برند و یا افزایش لید یا سرنخ های فروش است. اکثر پلتفرمهای تبلیغاتی آنلاین، فیلترها و قابلیتهایی دارند که میتوانند به شما کمک کنند تا تبلیغ شما به مخاطبین هدف نمایش داده شود.
سپس این میزان را بر هزینه سرمایهگذاری اولیه تقسیم و در نهایت در 100 ضرب میکنیم. با استفاده از این دادهها و تعاملات، میتوانید استراتژیهای بازاریابی خود را بهتر تنظیم کنید و آنها را برای مخاطبان خاص هدف قرار دهید. این شخصیسازی نهتنها مشتریان را راضیتر میکند، بلکه میتواند به وفاداری بیشتر آنان و در نهایت بهبود مستمر در ROI منجر شود. تحلیل نرخ بازگشت سرمایه (ROI) در بازاریابی، به تیمها کمک میکند تا عملکرد کمپینها را ارزیابی کرده و تصمیمات هوشمندانهتری برای سرمایهگذاریهای آتی بگیرند. به عنوان مثال، اگر تبلیغات در گوگل، تبلیغات بنری در وب سایت ها و غیره را انتخاب کنید، می توانید اعداد را از ابزارهایی مانند Google Tag Manager و Google Analytics دریافت کنید. قطعاً هدف از صرف هر گونه هزینه، کسب درآمد است؛ چه به صورت ارتقای ویژگیهای یک نرمافزار باشد، چه کسب مشتریان جدید و یا افزایش درآمد.
در مقابل، بازاریابی اینترنتی مقرونبهصرفهتر است، دسترسی جهانی دارد و امکان اندازهگیری دقیق نتایج را فراهم میکند. بازاریابی سنتی، از طریق کانالهای ارتباطی آفلاین، محیطی و حضوری انجام میشود؛ بازاریابی با استفاده از تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، تبلیغات محیطی مانند چاپ تراکت یا نصب بیلبورد از مثالهای بازاریابی سنتی هستند. این روش معمولاً هزینۀ بالایی دارد و به مخاطبان محدودی نیز نمایش داده میشود. همچنین اگر از سایت یا کانال دیگری بهره میگیرید، راههای ارتباطی خود را در صفحه قید کنید و پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران خود باشید.
این قابلیت توسط گوگل ادز ارائه شده و باعث میشود تا کلیکهای نامرتبط انجام نشده و هزینه تبلیغات را برای کلیکهای بینتیجه و بدون شانس تبدیل کاهش دهد. با استفاده از دادههای دقیق بهدستآمده از لینکهای UTM، میتوانید بودجه بازاریابی خود را بهینهتر مدیریت کنید. بهجای اینکه بودجه خود را بهصورت مساوی بین تمام کانالها تقسیم کنید، میتوانید آن را به کانالهایی اختصاص دهید که بیشترین بازدهی را دارند.
{تشخیص موفقیت یا عدم موفقیت
|}همچنین، میتوان تبلیغات در شبکههای اجتماعی را نیز یکی از زیرمجموعههای بازاریابی اینترنتی در شبکههای اجتماعی در نظر گرفت. با انتخاب پلتفرم مناسب بر اساس ویژگیهای مخاطبان و مشتریان بالقوۀ کسبوکار خود، میتوانید تبلیغات به این شیوه را از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ پیش ببرید. بازاریابی اینترنتی روشی برای جذب مشتری از طریق دنیای دیجیتال برای جذب ترافیک سایت و افزایش فروش است. در این مقاله، به بررسی جامع بازاریابی اینترنتی، اهمیت آن، انواع روشها، مزایا و ابزارهای پرکاربرد آن میپردازیم. البته به این نکته توجه کنید که افزایش نرخ بازگشت سرمایه و برنامهریزی برای رسیدن به این هدف، تا حد زیادی به تجربههای بازاریابی و تبلیغات سابق کسبوکار شما بستگی دارد. نرخ بازگشت سرمایه معیاری برای اندازهگیری میزان موفقیت کمپینهای بازاریابی و تبلیغاتی و یک شاخص کلیدی عملکرد (KPI) در مارکتینگ محسوب میشود.
این بازخوردها نه تنها به بهبود خدمات کسبوکار شما کمک میکنند، بلکه نشان میدهند که به نظرات مشتریان اهمیت میدهید. برای افزایش رضایت مشتریان، از ارائۀ خدمات شخصیسازیشده و جمعآوری بازخوردهای آنها استفاده کنید. با استفاده از دادههایی که از ارتباط با مشتریان به دست میآورید، میتوانید خدمات و محصولات متناسب با نیازهای آنها ارائه دهید. همچنین، جمعآوری بازخورد از طریق نظرسنجیها یا نظرات در شبکههای اجتماعی به شما کمک میکند تا نقاط ضعف را شناسایی و بهبود دهید. پاسخگویی سریع به سوالات و مشکلات مشتریان نیز رضایت آنها را افزایش میدهد. در نوع دیگر باید جامعه هدف مورد بررسی قرار گیرد که این کار با جمعآوری اطلاعات و استفاده از ابزار مخصوص خود اینستاگرام انجام میگیرد.
زمانی که این روشها را پذیرفتید، یکپارچهسازی بخشها و سازگاری با تغییرات دیجیتالی، اساساً با کمک ذهنیت چابک امکانپذیر میشود. بدین ترتیب، شما قادر خواهید بود کارآمدی یا عدم کارآمدی رویکردهای خود را بهسرعت تشخیص دهید. بررسی و تحلیل مستمر گزارشها، برای شناسایی روندهای موثر و تصمیمگیری آگاهانه در کمپینهای بازاریابی ضروری است. استفاده از ابزارهای دیجیتال در بازاریابی، به تیمها امکان میدهد تا دادهها را بهروز نگه دارند و تصمیمات سریعتر و موثرتری بگیرند.
در ادامهٔ آن، استراتژی اشتباهی پیش میگیرید، تصمیمهای غلط میگیرید، دیرتر میتوانید اصلاح و بهینهسازی انجام دهید و مهمتر از همه، هزینهٔ هدررفتهٔ بالاتری خواهید داشت. از طرف دیگر، علت ناراضیبودن برخی کارفرماها از هزینههایی که میکنند، انتظار سود مالی فوری و مشخص است. مثلاً با کمک ابزارهای اتومیشن ایمیل، در زمان مشخصی به همهٔ مشتریان راغب ایمیل ارسال میشود یا پس از انجامشدن کار خاصی از سوی مشتری مثل ثبتنام، ایمیل مرتبط برای او فرستاده میشود. در اینجا بحث گزارشگیری خیلی مهم است؛ یعنی معیارهای موردنظرتان را مدام بررسی و دادهها را در جایی ثبت کنید.
همانطور که میدانید کلمات کلیدی در تبلیغات ppc اصلیترین نقش را برعهده دارند. چراکه بر اساس کلمات کلیدی انتخابی شما، گوگل تبلیغ را به مخاطب هدف نشان میدهد. اگر بتوانید کلمات کلیدی را بهصورت دقیق تطابق دهید، پس ۸۰ درصد راه را طی کردهاید. چراکه اگر مخاطب این کلمات کلیدی را در گوگل جستوجو کند، باز هم به همان هدف کلمه کلیدی میرسد. با این قابلیت تبلیغات شما فقط به مخاطبین شما نشان داده میشود و میتوانید سرنخهای خوبی را برای جذب مشتری هدف به دست آورید. UTM گوگل آنالیتیکس (Google Analytics UTM) به شما امکان میدهد که عملکرد کمپینهای بازاریابی خودتان را با دقت بیشتری بررسی کنید.
در دنیای تبلیغات دیجیتال، دادهها به عنوان سرمایهای ارزشمند شناخته میشوند. تحلیل دادههای جمعآوری شده از کمپینهای تبلیغاتی میتواند به شرکتها این امکان را بدهد که الگوهای مصرف کاربران و تاثیر تبلیغات را شناسایی کنند. با استفاده از الگوریتمهای پیشبینی، میتوان پیشبینی کرد که کدام نوع محتوا یا کدام ساعات از روز بیشترین تعامل را به همراه خواهند داشت.
از فرصتهای مختلف برای ارسال ایمیل شخصیسازیشده غافل نشوید و به این روش مخاطبان بیشتری را به خرید ترغیب کنید. همچنین، یکی از موثرترین راهکارها برای ارتباط شخصیسازیشده با مشتریان، استفاده از پنل پیامکی و ارسال پیامکهای تبلیغاتیست که نرخ خواندهشدن آنها به 98% میرسد. زمانی که شما تازه فعالیت کاری خود را در اینستاگرام راهاندازی کردهاید و تعداد پستهای شما بسیار کم است، تبلیغ اصلاً منطقی به نظر نمیرسد. شما باید قبل از هزینه برای تبلیغات صفحه خود را با تعدادی پست و همچنین هایلایتهای جذاب محتواسازی کرده باشید. همینطور میتوانید تأثیر تغییرات را هم تجزیهوتحلیل کنید تا در آینده تصمیمهای بهتری بگیرید.
وقتی سفارش تبلیغ به گوگل و انتخاب درست کلمات کلیدی برای نتیجهبخشی کافی نیست. شما باید فضایی را که کاربر اولینبار با برند شما برخورد دارد نیز با راهکارهای اصولی جذب مخاطب بیاراید. لندینگ پیج یا صفحه فرود کاربر نیز باید دارای طراحی خوب و متناسب با تبلیغتان باشد.
در این مثال، با اینکه ROAS ثابت است اما کل پروژه سودآور نیست (مجموع هزینهها از کل درآمد، بیشتر است و نرخ بازگشت سرمایه، منفی شده است). اما به این نکته توجه داشته باشید که حتما باید لندینگ پیج مناسبی برای هر کمپین خود طراحی کرده باشید در غیر اینصورت هدف اصلی تبلیغات محقق نخواهد شد و نرخ تبدیل و لید و فروش افزایش نخواهد داشت. در این مقاله مفهوم نرخ بازگشت سرمایه و روشهایی را که برای محاسبه آن در کمپین های مختلف دیجیتال مارکتینگ وجود دارد آموزش داده شده است. تا وقتی دنبال افزایش نرخ بازگشت سرمایه هستید، باید نتایج فعالیتهای خود را آزمایش کنید. فرض کنید تیم شبکههای اجتماعی تمام تلاش خود را روی افزایش تعداد فالوور بگذارد و بر همین اساس معتقد باشد بازدهی بالایی از شبکههای اجتماعی گرفته است. در نتیجه، کسبوکار بیشتر برای این کانال هزینه کند؛ ولی در آخر کار، مشخص شود میزان درآمد کسبشده از شبکههای اجتماعی هرگز کفاف هزینههای آن را نداده است.
میتوانید با کمک دادهها از زمان فعالیت بیشتر مخاطبتان را در گوگل به دست آورید و تبلیغات خود را در آن زمانها برنامهریزی و اجرا کنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه کمپینهای تبلیغاتی، این مقاله از سایت پارسپک را بخوانید. این دادهها به شما کمک میکنند تا تصمیمهای بهتری درباره استراتژیهای بازاریابی خود بگیرید. این پارامتر برای تمایز بین نسخههای مختلف یک تبلیغ یا محتوای خاص استفاده میشود. اگر چندین تبلیغ متفاوت برای یک کمپین داشته باشید، میتوانید از utm_content برای شناسایی نسخهای که عملکرد بهتری دارد، استفاده کنید. پارامتر utm_campaign برای شناسایی کمپین خاصی که ترافیک از آن آمدهاست، استفاده میشود.
یکی از تغییرات مهم در الگوریتم جدید اینستاگرام، افزایش اهمیت تعاملات با کیفیت است. تعاملات با کیفیت شامل کامنتهای طولانی و معنادار، اشتراکگذاریها و ذخیرهسازیها (Saves) میباشند. این تعاملات به الگوریتم نشان میدهند که محتوا ارزش بالاتری دارد و باید به کاربران بیشتری نمایش داده شود.
حال در این مطلب قصد داریم نحوه محاسبه نرخ بازگشت سرمایه در شبکههای اجتماعی را بررسی کنیم. اندازهگیری بازگشت نرخ سرمایه در بازاریابی شبکههای اجتماعی به کسبوکارها کمک میکند تا استراتژیهای خود را بهینهسازی کرده و از منابع خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. با تعیین اهداف دقیق، اندازهگیری معیارهای کلیدی، و تحلیل دادههای بهدستآمده، میتوان بازدهی بالاتری از کمپینهای بازاریابی در شبکههای اجتماعی کسب کرد. اندازهگیری ROI در بازاریابی شبکههای اجتماعی به کسبوکارها کمک میکند تا مشخص کنند آیا تلاشها و سرمایهگذاریهایشان به نتایج مطلوبی منجر شده است یا خیر.
سرویس قوی و پایدار که برای نصب و راهاندازی سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه شده است. شما که دنبال نمونه متن برای تبلیغ کانال روبیکای خود به این مقاله رسیدهاید، حتماً میدانید که بدون تبلیغات، کانالتان... اگر شما هم میخواهید با دریافت مشاورههای لازم این همکاری را آغاز کنید، با کارشناسان بازاریابی ما تماس بگیرید. در پورتال یو سی، شما می توانید با استفاده از اطلاعات، آموزش ها، فیلم ها و تصاویر، به راحتی یاد بگیرید که چگونه کاری را انجام دهید و دانش خود را به روز کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
تبلیغات در اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که با استفاده از محتوای بصری جذاب توجه کاربران را جلب کرده و تعامل بیشتری با آن ها برقرار کنید. بهتر است به طور منظم معیارهای کلیدی مانند نرخ کلیک (CTR)، هزینه بهازای هر کلیک (CPC)، نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه را تجزیهوتحلیل کنید. این اقدامات در تشخیص کارآمدی تبلیغات و بهبود نیازهای تخصصی در هر بخش نقش دارد.
این میتواند نام یک کمپین بازاریابی، فصل خاصی از فروش (مانند بلک فرایدی Black Friday) یا هر رویداد خاص دیگری باشد. UTM شامل مجموعهای از پارامترها است که به لینکهای وبسایت شما اضافه میشوند تا اطلاعات بیشتری درباره نحوه دسترسی کاربران به وبسایت جمعآوری و نقاط تماس آن ها (Marketing Attribution) شود. این پارامترها شامل utm_source، utm_medium، utm_campaign، utm_term و utm_content هستند.
به این روش میتوان ترافیک ارگانیک جذب کرد، لیدهای ارزشمندی برای فروش ایجاد کرد و نرخ تبدیل و وفاداری مشتریان را افزایش داد. اما بهتر است توجه داشته باشید که موفقیت در بازاریابی اینترنتی نیازمند تحلیل مداوم دادهها، بهبود تجربۀ کاربری و تعامل مستقیم با مخاطبان است. در نهایت، با بهکارگیری این استراتژیها، میتوانید در فضای رقابتی امروز، جایگاه برند خود را ارتقا دهید و به اهداف کسبوکار خود دست یابید.
مهم است که جدا از انجامدادن همهٔ کارهایی که تا اینجا گفتیم، اعداد درست برای نرخ بازگشت سرمایه را در صنعت و گروه شغلی خود پیدا کنید و خودتان را با آنها بسنجید. برای مثال، ممکن است شما هزینهٔ زیادی برای تبلیغات در گوگل دهید و از آن مشتری هم بگیرید؛ ولی در نهایت، بهعلت کوچکبودن حاشیهٔ سود کالایتان، درآمدی از آن حاصل نکنید. در کنار آن، فرصتهای کاهش هزینهها را هم کشف کنید؛ مثلاً شاید بتوانید با برونسپاری برخی وظایف، هزینهٔ کمتری برای آنها خرج کنید. برای مثال، اگر از مقایسهٔ دادهها بفهمید کمپینهای اینستاگرام نسبت به دیگر شبکههای اجتماعی به لیدها و فروشهای بیشتری منجر شده است، بودجهٔ کمپینهای بعدی را بیشتر بر این کانال متمرکز میکنید.
این سایت