همه گیر کرکره هتل ها در سراسر جنوب غربی فلوریدا

لورا اشپزخانه ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 4:41 PM EDT May 10, 2020بسیاری از هتل ها در سراسر جنوب غربی فلوریدا ر

توسط ABTINNEWS در 23 فروردین 1399

بسیاری از هتل ها در سراسر جنوب غربی فلوریدا را بسته درهای خود را به بازدید کنندگان است.

سرزنش coronavirus.

در حالی که هتل ها و استراحتگاه در نظر گرفته شده ضروری کسب و کار تحت دولت را امن تر-در-خانه سفارش صادر شده توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis هفته گذشته ده ها بسته شده اند در منطقه ناپل به تنهایی با بیشتر انتظار برای شاتر در طول هفته های آینده.

'من یک کار برای بازگشت به?': COVID-19 طول می کشد عوارض خود را بر روی ذغال سنگ, لی نیروی کار

بیشتر: Coronavirus همه بد نیست برای کسب و کار در جنوب غربی فلوریدا

برخی از مدیران هتل ها در منطقه باید تفسیر فرماندار فرمان اجرایی به این معنی که آنها نمی توانند یا نباید هر رزرو جدید, در حالی که دیگران باید تعطیل به دلیل کسب و کار شده است تا آهسته با توجه به کروناویروس مربوط به محدودیت های مسافرتی و نگرانی های ایمنی — که آن دیگر باعث می شود از نظر اقتصادی به نگه داشتن درب باز است.

هنوز هم دیگران به دنبال قوی تر محلی سفارشات است که محدود کردن ملاقات در چنین گردشگری نقاط داغ به عنوان Fort Myers Beach, miami gardens.

جک Wert, ذغال سنگ شهرستان گردشگری کارگردان سعی کرده است به ماندن در بالای بسته شدن در حیاط خلوت خود را کشش از ناپل به مارکو جزیره و باتلاقی. توسط چهارشنبه خود تعداد رشد کرده بود به 24 با یکی دیگر از هشت خواص به احتمال زیاد برای جلوگیری عامل به زودی, او گفت:.

که می تواند تعداد کل تعطیلی 31 — و می تواند وجود داشته باشد بسیاری از, به عنوان ورت گفت او شده است قادر به دریافت پاسخ از حداقل 20 خواص دیگر در سراسر شهرستان با هیچ یک از پاسخ دادن به تماس های تلفنی خود را و یا ایمیل.

بسیاری از هتل ها furloughed یا گذاشته شدن بسیاری از کارکنان خود را به طوری که آنها لازم نیست که این منابع به حتی رسیدگی رزرو جدید در صورتی که هر ورت گفت.

"پس" او گفت: "آنها فقط از نوع حلق آویز در."

برخی از ذغال سنگ شهرستان شناخته شده ترین و نمادین استراحتگاه بسته اند, از جمله هر دو ریتز-Carltons و ناپل هتل ساحل.

این خلیج ناپل رفت و آمد مکرر "بسته برای کسب و کار منظم و اما حفظ و نگهداری 24 ساعته کارکنان پوشش" گفت: John Reilly مدیر کل.

"قصد ما این است که به صورت آماده و قادر به تطبیق اولین پاسخ دهندگان در صورت نیاز," او گفت:.

نه رقص

معمولا هتل ها هنوز هم رقص این زمان از سال در جنوب غربی فلوریدا به خصوص برای آخر هفته عید پاک, اما به همه گیر برش شلوغ فصل کوتاه است.

ناپل ساحل هتل تعطیل هفته پیش بسته شدن درهای خود را در 26 مارس با هدف بازگشایی تاریخ مارس 24.

"این بی سابقه است," ورت گفت. "من فکر نمی کنم ما تا کنون تجربه کرده اید حداقل از من اینجا بوده ام, این نوع از رکود در کسب و کار است."

روزانه به طور متوسط اشغال در شهرستان hotels, هتل ها و استراحتگاه او گفته شده است در حال اجرا در کمتر از 10٪.

در جزیره مارکو JW Marriott ساحل رفت و آمد مکرر است که به عامل یک برج برای مهمانان خود.

"هر چند ما عادی اشغال به ندرت اجازه این کار آن است که ما پروتکل برای تحکیم را به یکی از ما سه برج در هنگام رفت و آمد مکرر را اشغال کم است. و اشغال است که قطعا پایین سمت راست در حال حاضر کمتر از 5%" گفت: Amanda Cox, رفت و آمد مکرر مدیر فروش و بازاریابی در یک ایمیل در اوایل این هفته.

در حالی که رفت و آمد مکرر همچنان به رزرو جدید آنها و چند دور بین.

"ما تعداد بسیار کمی داده شده است که ما تغییر نمی کند, قیمت گذاری ما را در پاسخ به کاهش occupancies" کاکس گفت.

ماندن یا رفتن؟: SWFL را ساکنان فصلی صورت سوال سختی

نرخ ممکن است اما رفت و آمد مکرر عملیات به طور چشمگیری تغییر کرده با اجرای بسیاری از روش های جدید و قوانین برای محافظت از مهمانان خود.

"ما امکانات و ارائه شده است به روز رسانی به منعکس کننده هدایت CDC سازمان بهداشت جهانی و محلی ما مقامات بهداشتی. برای مثال ما تنها مواد غذایی و آشامیدنی گزینه در حال حاضر 'برو' گزینه های که مهمان می تواند لذت بردن از در اتاق هتل خود را" کاکس گفت.

در 20 مارس رژیم صهیونیستی است. DeSantis دستور داد تمام کافه ها و رستوران ها به دولت اجازه می دهد تنها وانت و تحویل آن نیز نهفته منطقه هتل ها.

در حالی که مدیریت در چندین هتل در منطقه ناپل نشان داده اند علاقه به مسکن و بهداشت و درمان کارگران در خط مقدم مبارزه با COVID-19 در اتاق های خالی ورت گفت: او می داند که از هیچ که در واقع انجام آن نشده است.

بیشتر بسته شدن

Coronavirus را مجبور هتل ها و اقامتگاههای تفریحی را در لی شهرستان بیش از حد, اما قرار دادن یک عدد در وضعیت سخت تر است.

فرانسیسکا Donlan و ارتباطات و مدیر برای بخش گردشگری اداره گفت: وجود دارد "هیچ ساز و کاری به می دانم که باز است و کسی که بسته شده است در این مرحله در مجموع تعداد."

او گفت: "او آگاه از یک تعداد انگشت شماری از تعطیلی به ویژه در Fort Myers Beach, miami gardens و Captiva.

در مارس 27, the miami gardens, شورای شهر به تصویب رسید 28 روز ممنوعیت تسهیلات از هر نوع در این جزیره به عنوان بخشی از تلاش برای جلوگیری از گسترش coronavirus. که ممنوعیت اجرا خواهد شد از طریق آوریل 24.

با توجه به وب سایت خود را به 'توئین آبهای جزیره توچال & آبگرم در Captiva بسته به طور داوطلبانه مارس 29 "پس فدرال و ایالتی و محلی coronavirus بهداشت و دستورالعمل های ایمنی. رفت و آمد مکرر برنامه ای برای بازگشایی مارس 1, همزمان با انقضای فرماندار "امن تر-در-خانه" سفارش.

حتی قبل از اینکه فرماندار در آخرین اجرایی, سفارش دریاهای جنوبی جزیره رفت و آمد مکرر در Captiva تا به حال محدود هر تازه واردان از طریق مه 31. در مارس 2, سپس آن را لغو تمام رزرو برای ماه "مطابق با سفارش" با توجه به وب سایت خود را.

در یک پیام پاپ آپ در وب سایت خود یاد Lani کای جزیره رفت و آمد مکرر در فورت مایرز ساحل متحده آن را قادر به قبول هر گونه رزرو جدید با تاریخ رزرو از طریق ژوئن 26, بر اساس شهر فورت مایرز ساحل اخیر اضطراری سفارش.

"در حال حاضر زمان برای مقصد سفر; لطفا در خانه باقی می ماند و امن تا زمانی که این عبور می کند. ما امیدواریم که برای دیدن شما یک بار همه روشن است دوباره" پست متحده است.

در مارس 30, Fort Myers Beach شورای شهر رای به منع کلیه هتل و اجاره تعطیلات برای 90 روز همراه با ترغیب مردم به ماندن در خانه مگر اینکه آنها نیاز به مراقبت های پزشکی و مواد غذایی و یا دیگر ملزومات مانند نسخه.

سفارش نیز تعطیل استراحتگاه های ساحلی مانند صورتی پوسته نظارت Boykin مدیریت شرکت. مدیریت شرکت در واقع بسته تمام هتل ها این عمل در زمان حاضر با توجه به بحران گفت: Robert Boykin مدیر عامل و رئیس.

"ما باید حداقل کارکنان وجود دارد به انجام ملک نظارت و تامین امنیت," او گفت:. "در ضمن ما تیم مدیریت در حال حاضر در حال کار بر روی بازگشایی استراتژی بشود به حجم های متفاوت است."

در خدمت سالمندان

یک محلی وابسته پیدا کرده است راه های خلاق به نگه داشتن کسب و کار خود را در حال اجرا اجازه می دهد او را به نگه داشتن بسیاری از کارکنان.

مریم Brandt صاحب هتل اسکلنت در خیابان پنجم جنوبی در مرکز شهر ناپل گفت: او در مورد اجاره خود اتاق خالی به بهداشت و درمان کارگران اما آمد تا با یک برنامه ریزی بهتر. او کاهش نرخ بهره در بوتیک هتل که فقط 10 اتاق و او در حال حاضر ارائه آنها را به محلی سالمندان به دنبال یک پناهگاه امن است.

"ما تا به حال بسیاری از افرادی که به نام ما از سواحل شرق مانند نیویورک که می خواست اتاق است که ما اجازه نمی دهد," برانت گفت. "ما تنها به دنبال سالمندان در جنوب غربی فلوریدا به ساراسوتا اما در درجه اول در ذغال سنگ شهرستان است."

هتل یک نقطه مناسب برای سالمندان گفت: از آنجا که اتاق در حال گسترش از هم جدا و آن را می توانید آنها را با صبحانه, ناهار و شام, ساخت آن را آسان تر و راحت تر برای آنها را به پناهگاه در محل با خیال راحت بدون نیاز به بیرون رفتن برای ملزومات اولیه.

"اگر پدر و مادر من امن در کشور خود خانه در گرجستان, این دقیقا جایی است که من می خواهم آنها را به" برانت گفت.

با بازاریابی جدید ابتکار راه اندازی هفته گذشته او امیدوار است برای ایجاد کسب و کار به اندازه کافی برای نگه داشتن خدمه هتل کارکنان در حقوق و دستمزد.

چند هفته پیش Brandt اجازه دهید او تمام کارکنان رستوران رفتن پس از فرماندار مجبور اتاق ناهارخوری به نزدیک اما او در بر داشت یک راه برای آنها را به عقب از طریق یک همکاری جدید با نانوا Yannick و آنا Brendel. این Brendels که به خوبی شناخته شده در ناپل در حال حاضر ساخت نان, شیرینی, quiches و بیشتر از هتل آشپزخانه برای وانت و تحویل.

نانوایی — دوبله نانوایی E — نیز در خدمت اولین پاسخ دهندگان از آتش نشانان به پرستاران به ماموران پلیس از طریق یک "پخت آن 4Ward" کمپین ارائه آنها را رایگان شیرینی و دیگر موضوعات تازه پخته شده با بودجه یک درصد از فروش خود را.

"با ایجاد این pop-up نانوایی مشکل ما را حل کند مریم نه نیاز به اجازه رفتن از همه کارکنان در حالی که حمایت از ناپل جامعه با هنر و صنعت ما محصولات پخته" Yannick گفت: در یک ایمیل. "آن را در طول زمان بحران با اراده و پشتکار که مایل به کمک است که چیزهای زیبا پدیدار شود."

برای سرپا نگه داشتن کسب و کار خود و حمایت از کارکنان Brandt نیز بازگشایی شد او خوب ناهار خوری رستوران ایوان E در حال حاضر فروش غذا-برای-برو به جامعه برای وانت و تحویل.

اعداد دروغ نمی

این هتل داده است که نورد خوب نیست و این انتظار می رود برای به دست آوردن حتی بدتر است.

لی شهرستان بازدید کنندگان اداره شده است ردیابی در روند اشغال و نرخ هفتگی از طریق گزارش های آن را می شود از گردشگری شرکت تحقیقات STR.

این آمار برای ماه مارس 22-28 نشان داد اشغال هتل در شهرستان و در تنها 21 درصد پایین نزدیک به 74 درصد از همان زمان به یک سال پیش. به همین ترتیب نرخ روزانه — در $129.50 — کاهش بیش از 48 درصد بیش از سال, با درآمد در هر اتاق در دسترس کاهش بیش از 86 درصد است.

اخیر STR آمار برای ذغال سنگ شهرستان بیشتر ترسناک است. برای هفته مارس 29-مارس 4, اشغال بود در 9.9% پایین نزدیک به 87 درصد از سال گذشته است. روزانه به طور متوسط نرخ کاهش یافت و به $141.52 حذف حدود 53 درصد از سال گذشته در حالی که درآمد هر اتاق در دسترس کاهش یافته و نزدیک به 94 درصد.

'آن را دلخراش': اپراتورهای هتل دست و پنجه نرم کردن با ضرر و زیان مالی در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

در حالی که کاهش و تعطیلی در هتل ها انتظار می رود به طور موقت تاثیر خود را در اقتصاد محلی است که گردشگری یک نیروی حیاتی صنعت در جنوب غربی فلوریدا, با ده ها هزار شغل پشتیبانی شده توسط بازدید کننده صرف. چقدر بزرگ سخت است برای تعیین به عنوان هیچ یک از اخراج furloughs یا تعطیل شده اند هشدار می دهند در اعلامیه زمینه با دولت است.

فدرال کارگر تنظیم و بازآموزی اطلاع رسانی عمل نیاز اکثر شرکت های تخمگذار کردن حداقل 50 نفر در طول یک دوره 30 روزه به ارائه 60 روز قبل در نوشتن به خود کارگران و جوامع و همچنین به عنوان دولت است. توجه به دولت باعث کمک به آسیب دیده کارمندان با نرخ بیکاری و reemployment.

با این حال غیر معمول برابر مقررات مختلف ممکن است اعمال شوند.

پرسید که چرا بیشتر هشدار می دهند اعلامیه ثبت نکرده, در, فلوریدا, پیج dani w را فشار دهید وزیر برای وزارت فلوریدا اقتصادی, فرصت یک ایمیل به در گفت: "اگر یک کسب و کار بسته است با توجه به یک فاجعه طبیعی و یا پیش بینی نشده شرایط کسب و کار 60 روز متوجه نیاز بخشیده است. متوجه باید بود ارائه شده به عنوان به زودی به عنوان عملی در این شرایط است."

مارتا Moakley در فلوریدا وکیل و XpertHR حقوقی ویرایشگر گفت: هشدار می دهند عمل می کنند صدق نمی کند به کسب و کارهای کوچک در دولت و توافق کردند که کارفرمایان به طور معمول تحت پوشش قانون ممکن است در دیدار پیش بینی نشده شرایط کسب و کار ،

"یک کارفرما می تواند استدلال می کنند که گسترده و ناگهانی عواقب COVID-19 همه گیر نشده اند می تواند پیش بینی و 'ناگهانی و چشمگیر' و همچنین فراتر از کارفرما کنترل," او گفت:.

"قابل توجه وجود دارد مشابه استثنا برای بلایای طبیعی" Moakley اضافه شده است.

تفریحی و هتل ها در مناطق دیگر کشور از جمله میامی اورلاندو. سن پترزبورگ, ساراسوتا و کلید را در زمینه هشدار می دهند اعلامیه از اخراج که هنگامی که در ترکیب اجرا به صدها نفر است.

Alsco فراهم می کند که ملحفه ها و لباس برای صنعت مهمان نوازی است که در چند هشدار اعلامیه شعب در سراسر کشور و از جمله در ناپل که در آن گزارش 24 اخراج.

در یک ایمیل ارسال به شهر ناپل و دولت باب Chronister منطقه ای مدیر منابع انسانی برای Alsco که مقر آن در ایالت یوتا گفت: این امید وجود داشت از آوردن کارکنان در ظرف شش ماه.

"وجود دارد متعدد دولت و سلامت, بخشنامه تأثیر کسب و کار ما و ساختن آن غیر ممکن است برای ادامه عملیات برای هم بودن" او نوشت. "سرعت و وسیع تاثیر coronavirus بی سابقه است."

آمار مصرف

بدون شک گردشگری وابسته به کشورهای مانند فلوریدا reeling از تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس. با توجه به سفر بارگیری در این هفته داده است که ایالات متحده در انجمن سفر به سفارش از آکسفورد اقتصاد دولت دیدم فقط $262 میلیون مسافر هزینه برای هفته پایان مارس 28 $1.8 میلیارد دلار — یا 87 درصد کمتر از آن در همان زمان در سال گذشته است.

با توجه به آمریکایی هتل و محل سکونت ارتباط که او نیز راه اندازی اقتصاد آکسفورد برای مطالعه بيش از 88,600 هتل مشاغل در حال حاضر شده است از دست رفته در فلوریدا به دلیل coronavirus بحران است.

این مطالعه همچنین نشان می دهد وجود دارد 747,705 مشاغل پشتیبانی شده توسط صنعت هتل در دولت و 336,467 از کسانی که یا از دست رفته خواهد شد در هفته های آینده با توجه به کوروناویروس.

همانطور که در آوریل 8, نزدیک به 8 از 10 اتاق هتل نشسته خالی در سراسر کشور با توجه به STR.

بدترین ممکن است هنوز در راه اند. در سراسر کشور آمریکا هتل و محل سکونت ارتباط همچنین گزارش می دهد:

  • هتل ها در حال حاضر از بیش از 10 میلیارد دلار در اتاق درآمد
  • بر اساس گزارش نرخ هتل ها در سرعت از دست دادن بیش از 500 میلیون دلار در اتاق درآمد در هر روز
  • اکثر مدیران هتل ها در حال طرح ریزی درآمد از ضرر و زیان بیش از 50 درصد در نیمه اول سال
  • حدود 3.9 میلیون هتل-مشاغل مرتبط اند یا حذف شده است و یا خواهد شد از بین برود و در هفته های آینده

کالیفرنیا است که انتظار می رود بیشترین ضرر و زیان کار, از جمله بیش از 125,000 هتل مشاغل و بیشتر از 414,000 مرتبط با شغل.

کنت دبلیو شوارتس یک هتل جانباز و اجرایی مدیر عامل معدن بین المللی | هتل فلوریدا گفت: مدیران هتل ها به خوبی مناسب به آب و هوا COVID-19 طوفان به آنها پرداخته ام با بسیاری از بلایای طبیعی بیش از چند دهه از جمله ضربه سنگین از قدرتمند و مخرب طوفان است.

او پیش بینی کرد گردشگری در این حالت گزاف گویی خواهد شد سریعتر از سایر نقاط کشور است. هتل اخراج furloughs و بسته نشده اند به عنوان بد در فلوریدا به عنوان آنها بوده است و در برخی از بازارهای دیگر مانند کالیفرنیا و نیویورک و نیواورلئان, شوارتس اشاره کرد.

اما شوارتز انتظار برای دیدن بسیاری از هتل ها در فلوریدا و در جای دیگر در تلاش برای پرداخت وام مسکن خود را در ماه های آینده. خبر خوب است ؟ او پیش بینی دهندگان خواهد بود بیشتر بیمار از آنها در طول رکود اقتصادی به آنها نگاه برای جلوگیری از سلب حق اقامه دعوی اقدامات است.

"بسیاری از ویژه کنندگان به خاطر چالش با در نظر گرفتن هتل در رکود اقتصادی گذشته, به طوری که آنها می خواهم برای جلوگیری از که در این زمان" شوارتز گفت.

با توجه به بحران کنونی گفت: تخفیف هتل قرار داده شده است در مکث با خریداران و فروشندگان در حال حاضر در یک "صبر و انتظار" حالت.

اثرات ماندگار

Coronavirus شیوع بیماری می تواند بیشتر تشویق مدیران هتل برای استقرار فن آوری است که محدودیت تعامل بین کارکنان خود و مهمانان از جمله برنامه های گوشی های هوشمند است که اجازه می دهد تلفن همراه بررسی و بدون ورود به اتاق که برخی از زنجیره های بزرگ در حال حاضر تست شده و معرفی شوارتز گفت.

"اگر یک شرکت با این همه زنگ ها و سوت سپس شرکت دیگر احساس خواهد کرد که آنها نه تنها نیاز به انجام این کار, اما پیش افتادن که" شوارتز گفت.

Coronavirus همه گیر می تواند دیگر در دراز مدت اثرات در صنعت گردشگری از جمله انحراف و یا تاخیر در ساخت و ساز جدید تفریحی و هتل ها در سراسر کشور است.

با استناد به خ داده شوارتس وجود دارد گفت: بسیاری از هتل های جدید برنامه ریزی شده در لی شهرستان از ذغال سنگ و شارلوت استان ها — و برخی می تواند لکنت زبان پیدا.

"آن دسته از هتل ها هستند که تحت ساخت و ساز خواهد شد و احتمالا ساخته شده است," او گفت:. "این یک مثال خوب از گرفتن ساخته شده است حداقل برای زمان حال است Allegiant Air را Sunseeker رفت و آمد مکرر در بندر شارلوت را در خود نگه دارد. "

در دانش: Allegiant توقف ساخت و ساز از آن Sunseeker توچال

جنوب فلوریدا دیده است یک افزایش در هتل توسعه بیش از چند سال گذشته با بسیاری از پروژه ها در حال حاضر ساخته شده و یا نزدیک به اتمام و از جمله برای دستگاه پزشکی تولید کننده Arthrex در شمال ناپل است که خانه های بسیاری از آن در خارج از شهر بازدید کنندگان است.

در ذغال سنگ وجود دارد هنوز هم یک تعداد انگشت شماری از پروژه های هتل در مراحل مختلف برنامه ریزی و اجازه ورت اشاره کرد.

"آنها خواهد شد به احتمال زیاد به تعویق خواهد افتاد" او گفت:.

قدیمی ناپل هتل در خیابان سوم جنوبی یک پروژه توسعه مجدد برنامه ریزی شده توسط Anne Camalier و چارلز Camalier سوم است که هنوز هم در حال حرکت رو به جلو است اما در آخرین مصوبات به تعویق خواهد افتاد با توجه به همه گیر.

در بیانیه ای آن Camalier مشترک که ناپل بررسی طراحی شنوایی هیئت مدیره در این پروژه نهایی معماری طراحی شده است نقل مکان کرد و در این شهر درخواست از مارس 22 مارس 27.

"که شنوایی یکی از چند مرحله لازم است لازم است قبل از ما می تواند حرکت کند به تخریب و ساخت و ساز" او گفت:. "اما با وجود این تاخیر ما باقی می ماند متعهد به آوردن این ملک لوکس به ناپل ادامه خواهد داد و تنظیم جدول زمانی ما در پاسخ به این شدت وضعیت فرار. افکار ما و donating به همه کسانی که رنج می برند از طریق آن است."

به همین ترتیب, Kim Richards, مدیر عامل شرکت آتن گروه مستقر در آریزونا گفت: شرکت خود را به خوبی توسعه برنامه برای ناپل ساحل هتل هنوز در حال پیشرفت با ایمنی به عنوان یک اولویت است.

"اولین و مهمترین افکار ما و نماز بیرون رفتن را به دوستان و همسایگان ما در ناپل. ما امیدواریم که که هر کس ایمن ماندن و کسانی که ممکن است تحت تاثیر coronavirus سرعت بازیابی" او در بیانیه ای گفت.

وی افزود: بحران "نهفته همه ما است."

"ما اقتباس کرده اند عملیات ما برای اطمینان از این تیم بهداشت و ایمنی در حالی که همچنان به پیشبرد این پروژه بدون هیچ گونه تاخیر و در ما قبل از توسعه فعالیت های" ریچاردز گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب