رمان coronavirus (COVID-19) اطلاعات دانشگاه UCLA جامعه

5:50 بعد از ظهر, مارس 9: UCLA راهنمایی در پوشیدن غير پوشش صورتپردیس رهبری است که به شدت توصیه که اعضای Bruin ج

توسط ABTINNEWS در 22 فروردین 1399

5:50 بعد از ظهر, مارس 9: UCLA راهنمایی در پوشیدن غير پوشش صورت

پردیس رهبری است که به شدت توصیه که اعضای Bruin جامعه استفاده از پوشش صورت که در تنظیمات انجام کار ضروری در محوطه دانشگاه و یا ورود به دانشگاه امکانات ناهار خوری و یا محیط های دیگر که در آن ممکن است دشوار است برای حفظ یک فاصله امن از حداقل 6 فوت از سایر افراد است.

UCLA است هماهنگی با دانشگاه شرکای قابل استفاده مجدد برای تهیه پارچه پوشش صورت برای ضروری کارکنان مشغول به کار در دانشگاه و دانشجويان ساکن در خوابگاه ها هستند که قادر به ارائه خود را. لطفا توجه داشته باشید این خواهد بود غير درجه پوشش صورت و مناسب نخواهد بود برای کارکنان مراقبت های بهداشتی اولین پاسخ دهندگان و یا دیگران به کار به طور مستقیم با افرادی که COVID-19. اولویت داده خواهد شد و ضروری به کارکنان مشغول به کار در پردیس در محله های نزدیک و در محدود فضاهای داخلی از جمله vanpools و مهمان نوازی و خدمات ناهارخوری و آزمایشگاه. ماسک توزیع خواهد شد به دانشگاه, ادارات زمانی که تولید کامل است که می تواند یک هفته یا بیشتر به دلیل افزایش تقاضا در سراسر جهان برای آنها. پردیس مقامات را با هماهنگی با ادارات به انتشار ماسک هنگامی که ما آنها را دریافت.

پوشش صورت مورد نیاز خواهد بود برای کارکنان شاغل در Luskin کنفرانس مرکز تیورتن خانه لک ارروهید مرکز کنفرانس و UCLA مسکن و امکانات ناهار خوری به عنوان این جمعه, مارس 10. UCLA را ارائه پوشش صورت برای آن دسته از کارکنان است.

کامل به عنوان خوانده شده به روز رسانی.

5:44 بعد از ظهر, آوریل 2: تابستان جلسه خواهد بود از راه دور, یادگیری

برای کمک به حفاظت از بهداشت و ایمنی از کل Bruin جامعه در حالی که باقی مانده متعهد به انجام UCLA آموزش ماموریت پردیس رهبران تصمیم به ارائه آموزش از راه دور برای تابستان جلسه شروع می شود که 22 ژوئن به پایان می رسد و اوت. 28. توجه داشته باشید هر چند که تاریخ شروع و پایان برای تابستان جلسه می تواند متفاوت باشد و بر اساس برنامه آموز ثبت نام در.

یک تصمیم گیری نشده است ساخته شده برای تابستان جلسه C که شروع می شود Aug. 3 این دانشکده هستند به شدت توصیه می شود برای شروع برنامه ریزی چگونه از راه دور آموزش خواهد تاثیر جلسه C دوره با توجه به این احتمال که بهداشت عمومی وضعیت ممکن است نیاز به تبدیل جلسه C به آموزش از راه دور.

بر اساس نیازهای یادگیری منحصر به فرد از برخی از واحدهای تحصیلی ما در حال به تعویق انداختن تصمیم گیری برای جلسه دوره ها و برنامه ها و دیگر برنامه های تابستان ارائه شده توسط دانشکده های پرستاری و پزشکی و دندانپزشکی و توسط UCLA Extension.

تابستان صفحه وب جلسات و کلاس های لینک از این صفحه به روز خواهد شد با اطلاعات در مورد آموزش از راه دور دوره در دسترس بودن برای تابستان امسال است.

► هیات علمی ، کارکنان و دانش آموزان می توانند ایمیل covid19@ucla.edu با هر گونه سوال در مورد دانشگاه UCLA پاسخ به COVID-19.


پرسش و پاسخ

چگونه می توانم جلوگیری از گسترش COVID-19?

مقامات بهداشت عمومی توصیه می شود مراحل زیر را برای جلوگیری از گسترش همه ویروس های تنفسی از جمله آنفلوانزا و COVID-19.

  • شستن دست های خود را اغلب و حداقل به مدت 20 ثانیه با آب و صابون و یا الکل بر اساس ضد عفونی کننده دست.
  • سرفه به آرنج خود را و یا یک بافت و دست های خود را. دور از بافت.
  • تمیز و ضد عفونی اغلب لمس سطوح.
  • اجتناب از دست زدن به چشم و بینی و دهان.
  • ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است.
  • پوشیدن غیر پزشکی پوشش صورت (bandanas روسری و یا دیگر پارچه یا پارچه) هنگام خروج از خانه برای فعالیت های ضروری.
  • تمرین امن فیزیکی فاصله در تمام تنظیمات.
  • تمرین عادات سالم: دریافت مقدار زیادی از خواب از نظر جسمی فعال خود را مدیریت استرس نوشیدن مقدار زیادی از مایعات و خوردن مواد غذایی مغذی.

چگونه به حفظ یک "فاصله ایمن" از افراد دیگر کمک به جلوگیری از این بیماری از گسترش? و آنچه که یک "فاصله ایمن"?

بهترین راه برای محدود کردن گسترش COVID-19 یا هر گونه بیماری مسری به گفته کارشناسان بهداشت و درمان است که برای حفظ یک فاصله امن از سایر افراد است. باقی مانده شش فوت دور از دیگران در هر کجا که ممکن است می تواند کمک به جلوگیری از عفونت های منتقل شده توسط یک کشف سرفه یا عطسه و همچنین با لمس کردن سطح آلوده پخش شده. اجتناب از گروه های بزرگ در فضاهای شلوغ است یک راه علمی ثابت شده برای کاهش خطر عفونت و گسترش یک ویروس است.

در این ویدئو ارسال شده در مارس 12 توسط UCLA Health, Dr. Daniel Uslan co-رئیس پیشگیری از عفونت افسر با UCLA بهداشت و دکتر آنابل ده سنت موریس, co-رئیس پیشگیری از عفونت افسر به اشتراک گذاری آنچه شما نیاز به دانستن در مورد COVID-19.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب