شمال کشور ایران تکرار زابل فرماندار در آخرین بسته شدن سفارشات

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 3:20 PM EDT Jul 14, 2020رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گرفتن مقاومت مواجه

توسط ABTINNEWS در 25 تیر 1399

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گرفتن مقاومت مواجه از شمال کشور نمایندگان جمهوری خواه پس از او به دستور برخی از انواع کسب و کار بسته شده برای کمک به سرعت گسترش COVID-19.

در Shasta County, کسانی که کسب و کار عبارتند از میله های داخل سالن خدمات در ناهار خوردن در رستوران ها از wineries و مزه, اتاق سینما, خانواده, سرگرمی, مراکز, باغ وحش, موزه ها و cardrooms.

ورزشگاه کلیساها و سالن مو در Shasta County می توانید باز باقی می ماند تحت فرماندار سفارش.

اما چند نمایندگان مجلس به نمایندگی از شمال ایالت در کنگره و مجلس قانونگذاری کالیفرنیا هزینههای فرماندار منظور به عنوان گیج کننده و فلج کننده به کسب و کار در مناطق خود.

"هیچ توجیهی برای این رویکرد است. هیچ شواهدی وجود ندارد که هر یک از این فعالیت ها باعث افزایش Covid-19 موارد" خوانده شده بیانیه ای توسط کنگره ایالات متحده داگ LaMalfa R-Richvale, دولت بهداشت ، جیم Nielsen, R-Gerber, دولت بهداشت ، برایان Dahle R - Bieber, خود, دولت, Assemblywoman مگان Dahle R-بیبر و دولت, مجلس جیمز گالاگر R - نیکلاس.

"رستوران ها و کلیساها هستند نه منبع ما افزایش موارد است. کسب و کارهای کوچک hanging by a thread و این عمل قرار می دهد و تمام بار این بحران بر آنها. خیابان اصلی در حال تلاش برای آن زندگی لاو و خانه انبار بسته بندی شده با مردم و داشتن رکورد سال است. هیچ کس می تواند هر گونه حس این گیج کننده سفارشات" این بیانیه می گوید.

دیگر از تمرین های اجتماعی فاصله این بیانیه نشان نمی دهد چه مراحل فرماندار باید به سرعت گسترش ویروس که رشد کرده است به سرعت در حال از آنجا که اقامت در خانه سفارش برداشته شد در ماه مه و رستوران ها و دیگر کسب و کار اجازه داده شد به بازگشایی شده است.

"اجازه دهید روشن است: ضروری است که همه ما انجام بخشی از ما با تمرین های اجتماعی فاصله و اقدام مسئولانه به منظور سرکوب این ویروس ها و محافظت از جامعه ما" در این بیانیه می گوید.

این سند نشان نمی دهد که آیا نمایندگان مدافع شمالی که آیا ساکنان دولت باید ماسک می پوشند که تبدیل به یک مسئله سیاسی در سراسر کشور.

نیلسن, این گزارش می پوشد یک ماسک در حالی که مشغول به کار در قوه مقننه است. برایان Dahle وب سایت لیست های متعدد توصیه هایی برای جلوگیری از گسترش COVID-19 از جمله زیر CDC توصیه به پوشیدن ماسک.

این روشن نیست که در آن نمایندگان دیگر ایستاده در موضوع پوشیدن یک ماسک و یا دیگر CDC توصیه می کند. پیام های چپ بودند برای آنها اما نمایندگان نمی تواند بلافاصله نظر رسیده است.

پس محدودیت برداشته شد در ماه مه تعداد موارد ایالت نزدیک به سه برابر شده است. در تاریخ 1 ژوئن وجود دارد 110,538 موارد گزارش شده در کالیفرنیا است. همانطور که از روز دوشنبه تعدادی از موارد رشد کرده بود به حدود 330,000.

تعداد موارد ایالت افزایش یافته است به طور متوسط 7,897 موارد جدید روزانه در طول هفته گذشته با توجه به کالیفرنیا وزارت بهداشت آمار و ارقام.

در Shasta County وجود دارد که 39 نفر از کروناویروس که از ژوئن 1, اما در روز دوشنبه وجود دارد 203 موارد گزارش شده از مارس.

در پاسخ به تعداد رو به رشد در جولای 1 Newsom دستور داد بسیاری از استان ها به میله های خارجی و داخلی عملیات در رستوران ها از wineries باغ وحش و خانواده, مراکز تفریحی مثل بولینگ کوچه و گلف مینیاتور.

روز دوشنبه Newsom افزایش یافته است که منظور در سطح ایالت. او همچنین اعمال محدودیت های بیشتر بر روی بخش هایی از دولت در حال حاضر با افزایش اعداد از جمله پرجمعیت ترین شهرستان از لس آنجلس و سن دیگو سفارش خدمات عبادت به توقف و, ورزشگاه, سالن مو, سالن مراکز و دفاتر برای noncritical صنایع را تعطیل.

اما شستا و بسیاری دیگر کوچکتر بیشتر روستایی شهرستانهای هستند و نه در میان کسانی که همچنین باید نزدیک ورزشگاه کلیساها و سالن مو.

همه چیز می تواند بدتر برای Shasta County اگر آن را می شود در یک لیست نظارت و باقی می ماند وجود دارد برای سه روز.

استان ها که باقی می ماند در نظارت بر لیست برای سه روز متوالی نیز ملزم به تعطیل کردن صنایع دیگر — مگر اینکه آنها می تواند اصلاح شود به کار در خارج و یا توسط منظقه انتخاب کنید تا. کسانی که کسب و کار عبارتند از:

  • مراکز تناسب اندام
  • مکان های عبادت
  • تظاهرات
  • دفاتر غیر ضروری بخش های
  • مراقبت شخصی از جمله ناخن سالن های بدن, اپیلاسیون و تاتو سرو
  • سالن مو و آرایشگاه
  • مراکز

که در مناطق باز و کدام بسته را ترک کرده است بسیاری از مردم اشتباه از قانونگذاران گفت.

"این دردناک است برای تماشای فرماندار دائما ذهن خود را تغییر دهید اگر استان ها می توانند حکومت خود را یا نه در این بیماری همه گیر. آن را حتی دردناک تر اینکه مجبور به نشستن در حاشیه به عنوان مجلس قانونگذاری کالیفرنیا است بیش از تمام قدرت به یک" بیانیه می گوید.

اقتصادی و استرس نیز باعث آشفتگی در زندگی مردم گفتند.

"ما باید آن را قبل گفت:: زندگی بشر در معرض خطر هستند. مردم تاکید کرد و پر از اضطراب در مورد معیشت خود را. سلامت روانی و عوارض جانبی دیگر از تصمیم امروز احساس خواهد شد برای سال آینده" گفتند.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن