شمال کشور بازارهای کشاورزان برای تابستان. در اینجا چگونه آنها تطبیق COVID-19

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:30 صبح به وقت شرق آمریکا مه 23 سال 2020تابستانی اصلی بازگشته است ب

توسط ABTINNEWS در 3 خرداد 1399

تابستانی اصلی بازگشته است با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس نگه داشتن مردم در خانه. بسیاری از شمال ایالت بازارهای کشاورزان در حال بازگشایی با پادمان در محل برای محافظت از سلامت خریداران و فروشندگان است.

غرفه بیشتر فاصله. دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه های در دسترس خواهد بود. مردم ممکن است مجبور به اقامت حداقل شش فوت از هم جدا از دیگران و منتظر نوبت خود را در شلوغ می ایستد. و حداقل یک بازار کشاورزان نیاز به فروشندگان آینده در تماس با مشتریان به پوشیدن ماسک و دستکش.

اولین خط دفاعی در برابر ویروس: مردم خواسته برای آمدن به بازارهای اگر آنها نیست و در سلامت خوب با توجه به شستا گواهی تولید کنندگان انجمن که میزبان گواهی بازارهای کشاورزان در ردینگ اندرسون و Burney.

برای کسانی که نمی آیند خوب اجتماعی فاصله شیوه های هستند که باید سازمان گفت. ما دو برابر فضای بین فروشنده غرفه برای کمک به مردم گسترش شستا انجمن تولید کنندگان جمهور داریل Mincer گفت.

برخی از سازمان محدود کردن تعداد زیادی از مردم در بازار در یک زمان. مشتریان ممکن است نیاز به صبر خود را به نوبه خود Dunsmuir بازار سخنگوی آقای Andrea گفت.

در حالی که ردینگ تالار شهر در بازار است و هیچ محدودیتی در این زمان است که ممکن است تغییر کند اگر رشد جمعیت و یا اگر مشتریان دقیق نیست Mincer گفت. تا کنون مردم به ماندن شش فوت از هم جدا و حدود دو سوم از مشتریان و اکثر فروشندگان ماسک می پوشند.

ماسک توصیه می شود با توجه به سازمان با آنها رکورد افکن صحبت کرد.

در حالی که مشتریان می توانند خرید غذاهای آماده در Shasta County خبره بازار آن را حمل کردن تنها بدون خوردن در سایت Mincer گفت. نیز وجود دارد هیچ loitering سیاست در اثر تا coronavirus بحران است.

مرتبط: فکر شروع باغ خود را در طول اقامت در خانه ، در اینجا یک راهنمای

استاد باغبان:این گیاهان باید یک شات خوب در بقا

مشتری شستن دست و یا مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه های در دسترس هستند در بسیاری از بازارها و کارکنان تمیز کردن دستشویی و حمام و تجهیزات اغلب. رویداد بنابراین مشتریان باید شستن تمام تولید قبل از خوردن آن Mincer گفت.

نگه داشتن بازارهای امن بستگی دارد یک معامله بزرگ در رفتار مشتری, سازمان, گفت:.

"ما در حال درخواست مردمی به فکر می کنم پیش رو" کوه شاستا بازار کشاورزان سخنگوی نانسی سریع گفت. "ارسال یک عضو خانواده قبل از سفارش در صورت امکان و (آیا) معطل شدن بیش از حد."

در اینجا یک لیست از بازارهای کشاورزان محلی که باز کرده اند و یا طرح به زودی باز:

Shasta County

اندرسون کشاورزان بازار باز است 4 ژوئن تا سپتامبر. 24 در شستا دروازه مرکز خرید 1699 بزرگراه 273. ساعت 7:30 صبح تا ظهر پنج شنبه ها. رفتن به www.shastagrowersassociation.com تماس بگیرید و یا 225-5351 برای اطلاعات بیشتر.

Burney کشاورزان بازار باز است 10 ژوئن تا سپتامبر. 30 در Burney کالاهای ورزشی پارکینگ 37427 بزرگراه 299 شرق. ساعت 3 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر چهارشنبه. تماس 225-5351 و یا رفتن به www.shastagrowersassociation.com برای اطلاعات بیشتر.

مرلین میلر کشاورزان بازار باز است 9 ژوئن از طریق Oct. 13 در کنار ملکه های لبنی در 1700 بوسیله اسباب گردنده نهر جاده در ردینگ. ساعت 7:30 صبح تا ظهر روز سه شنبه. تماس 225-5351 و یا رفتن به www.shastagrowersassociation.com برای اطلاعات بیشتر.

پلو کدرو 50 مایل بازار کشاورزان و صنایع دستی نمایشگاه باز است در حال حاضر از طریق Dec. 17 در پالو کدرو جامعه صنفی سالن 22037 پیر چهل و چهار درایو. ساعت 3 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر پنج شنبه ها. رفتن به https://tinyurl.com/ycu6au8x برای اطلاعات بیشتر.

ردینگ شهرستان سالن کشاورزان بازار باز است در حال حاضر از طریق Dec. 12 در 777 سرو Ave. ساعت 7:30 صبح تا ظهر در روزهای شنبه. تماس 225-5351 و یا رفتن به www.shastagrowersassociation.com برای اطلاعات بیشتر.

ساعت آفتابی پل کشاورزان بازار باز است 7 ژوئن از طریق Oct. 11 در 844 ساعت آفتابی پل رانندگی در ردینگ. ساعت 8 صبح تا ظهر روزهای یکشنبه ، رفتن به www.shastagrowersassociation.com تماس بگیرید و یا 225-5351 برای اطلاعات بیشتر.

Siskiyou County

Dunsmuir بازار کشاورزان برنامه ریزی شده است برای باز کردن در ژوئن 25, سخنگوی آقای Andrea گفت. ساعت 4 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر پنج شنبه در Dunsmuir خیابان و خیابان صنوبر. سازمان را محدود کردن تعداد افراد مجاز در یک زمان. تماس 925-4355 و یا رفتن به www.facebook.com/pg/DunsmuirFarmersMarket برای اطلاعات بیشتر.

Etna بازار کشاورزان برنامه ریزی شده است برای باز کردن ژوئن 13 طریق سپتامبر. 26. ساعت 10 صبح به ظهر روز شنبه در 514 شمال بزرگراه 3 در Etna. رفتن به www.etnafarmersmarket.com برای اطلاعات بیشتر.

Happy Camp بازار کشاورزان برنامه ریزی شده است برای باز کردن ژوئن 4 از طریق سپتامبر. 24. ساعت 5 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر پنج شنبه در بزرگراه 96 و دیویس جاده در مقابل Siskiyou-Klamath مرکز هنر. رفتن به www.facebook.com/happycampfarmersmarket.

کوه شستا بازار کشاورزان در شرق خیابان قلعه در مرکز شهر مونت شاستا افتتاح شد پنج شنبه, مارس 18. ساعت 3:30 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر از طریق Oct. 12. بازار محدود است به 50 نفر در یک زمان. مشتریان خواسته به ماسک و برخی از ماسک های در دسترس برای کسانی که آنها را نمی. رفتن به www.facebook.com/MtShastaFarmersMarket/ برای اطلاعات بیشتر.

وایریکا جامعه خبره بازار کشاورزان برنامه ریزی شده است برای باز کردن در 10 ژوئن. ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر چهارشنبه از طریق Oct. 7 در 1409 S. خیابان اصلی که از آن باز می شود در ژوئن 10, فروشندگان مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک و دستکش مدیر بازار مرلین ویلر گفت. غرفه ها با فاصله حداقل 12 فوت از هم جدا. رفتن به https://tinyurl.com/yavbry2e برای اطلاعات بیشتر.

ادامه مطلب:

توصیه هایی برای سالم بازارهای کشاورزان در https://tinyurl.com/y78m2w8h.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب