نزدیک به 400 ردینگ کسب و کار سازمان های غیر انتفاعی رو PPP وام از حداقل $150K. جستجو در لیست.

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:27 PM EDT Jul 8, 2020نزدیک به 400 شرکت ها و سازمان های غیر انتفاعی در

توسط ABTINNEWS در 18 تیر 1399

نزدیک به 400 شرکت ها و سازمان های غیر انتفاعی در ردینگ در میان 4.9 میلیون دریافت کنندگان چک حفاظت از برنامه وام از حداقل $150,000 شده اند که دست توسط دولت فدرال در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

تمام گفته 392 گیرندگان در ردینگ دریافت میلیون در بودجه امداد برای حفظ کارکنان در کارکنان و حفظ جنبه های دیگر از عملیات خود را در ایالات متحده کسب و کار کوچک مدیریت گزارش روز دوشنبه.

رستوران, ماشین, نمایندگی مجاز پیمانکاران, مدارس, شرکت مهندسی معماران, استخدام, خدمات, کشاورزی, ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی شاستا لیک تفریحی و هتل ها در میان بخش در ردینگ که در زمان وام.

"بدون پول و سپس آن را فقط می توانست سخت تر شده اند و قطعا ما نمی تواند به کار گرفته اند که آزادانه به عنوان ما می توانیم در حال حاضر گفت:" لیز الوود-پنک که Lassen, دره عمیق و باریک مهد کودک دریافت 3 میلیون دلار PPP وام اجازه می دهد کسب و کار برای حفظ حدود 500 کارمند است. "کشاورزان همیشه خوش بینانه, بنابراین من نمی توانم بگویم ما را از کسب و کار رفته (بدون وام) اما این قطعا ساخته شده آن را آسان تر و کمتر استرس زا باشد."

داستان اصلی: Shasta County کسب و کار سریع به درخواست پاداش با فدرال چک امداد

SBA مقامات منتشر شده یک لیست از کسب و کار و سازمان های غیر انتفاعی است که با دریافت یک PPP وام از حداقل $150,000. این لیست نیست به طور خاص دولت چقدر هر وام گیرنده دریافت شده و نه وام-سطح داده شده بود به پنج دسته بندی:

  • 150.000 دلار-$350,000
  • $350,000-$1 میلیون
  • $1 میلیون 2 میلیون دلار
  • 2 میلیون دلار-$5 میلیون
  • $5 میلیون به 10 میلیون دلار.

هر SBA یک ترکیب 15,838 مشاغل حفظ شد در Reddng با توجه به PPP وام. برخی از وام گیرندگان خالی سمت چپ و تعداد مشاغل باقی می ماند.

خرس پیگیری Holdings LLC شرکت مادر خرس سیاه, کسی که شام میخورد غذاهای تعطیلات' شرکت مادر شمال کشور, مواد غذایی, Inc. و شستا جامعه مرکز بهداشت هر یک از دریافت وام از بین 5 میلیون و 10 میلیون دلار بزرگترین مقدار در ردینگ.

"در اوایل آن ماه خاص PPP وام به ما اجازه نمی مجبور به سازش بالینی ما تحویل سیستم های" شستا سلامت جامعه مدیر عامل دین Germano گفت: از 6 میلیون دلار وام آنها کردم. "آن شده اند که کمی از کاهش کارکنان. ما کارکنان کارکنان 450 بنابراین شما در حال صحبت کردن در یک اخراج شاید به اندازه 40 درصد از آنها. ما تا به حال به انجام است که به عنوان یک نتیجه از PPP."

بیشتر: ردینگ را ویور چوب به فروش می رسد به مصالح ملی تامین شود. نام تغییر نمی دهد.

مانند بسیاری از رستوران ها, سیاه, کسی که شام میخورد ضربه سخت بود زمانی که اقامت در خانه سفارشات صادر شده در سراسر کشور. این ردینگ مبتنی بر زنجیره نزدیک به 140 محل سکونت در 14 متحده است.

"در حالی که خرس سیاه, کسی که شام میخورد رشد کرده است به طور مداوم برای سال کسب و کار ما در طول همه گیر افتاد حدود 90%" مدیر عامل آنیتا آدامز گفت: در یک ایمیل به رکورد افکن. "PPP بودجه به ما اجازه برای به حداقل رساندن هر گونه اخراج و شروع به re-استخدام. ما 82 مستقل حق رای دادن محل عمل توسط صاحبان کسب و کار کوچک و ما باید مسئولیت خود را برای اطمینان از تداوم خدمات است."

دیگر قابل توجه شرکت ها و سازمان های غیر انتفاعی در ردینگ برای دریافت PPP بودجه:

  • برنده-رودخانه کازینو (2 میلیون دلار-$5 میلیون)
  • O2 نیروی انسانی (2 میلیون دلار-$5 میلیون)
  • اونز بهداشت و درمان (2 میلیون دلار-$5 میلیون)
  • اپل A. B. سازمانی, Inc. (2 میلیون دلار-$5 میلیون)
  • M. D. تصویربرداری ($1 میلیون 2 میلیون دلار)
  • نیکولز Melburg, Rossetto AIA ($1 میلیون 2 میلیون دلار)
  • رمی ویستا, Inc. ($1 میلیون 2 میلیون دلار)
  • سیمپسون دانشگاه ($1 میلیون 2 میلیون دلار)
  • IASCO آموزش پرواز, Inc. ($1 میلیون 2 میلیون دلار)
  • مک کانل پایه ($350,000-$1 میلیون)
  • لاک پشت خلیج اکتشاف پارک ($350,000-$1 میلیون)
  • بتل رسانه ($350,000-$1 میلیون)
  • Bethel Music ($350,000-$1 میلیون)
  • هلندی وارنر ($350,000-$1 میلیون)

شانون فیلیپس افسر ارشد عامل از بنیاد مک کانل گفت: $860,000 PPP وام دریافت کردند اجازه سازمان برای حفظ 35 کارکنان.

"آنچه این واقعا ما فراهم شد و این فرصت را به ادامه رفتن کامل بخار و انجام همه چیز ضروری است . . . و نگه داشتن ما در جریان کار" فیلیپس گفت.

با وجود این همه گیر این بنیاد مک کانل ادامه خواهد داد به پرداخت خیریه کمک های مالی که فیلیپس برآورد خواهد شد حدود 26 میلیون نفر در سال 2020 تا از $19.9 میلیون دلار در سال 2019.

در ضمن بتل موسیقی از دست رفته بیش از 2 میلیون دلار درآمد از آنجا که حدود نیمی از بتل رسانه ها در عملیات تلقی می شد غیر ضروری, Bethel, سخنگوی هارون Tesauro گفت.

بتل رسانه ها دریافت $469,000 PPP وام و Bethel Music کردم $852,000 PPP وام "به ادامه پرداخت کارکنان و همچنین برای حفظ هزینه های عملیات و ساختمان اجاره در طول این زمان" Tesauro گفت.

PPP وام بخشوده خواهد شد و اگر منابع مالی استفاده می شود برای حقوق و دستمزد هزینه های بهره در وام های مسکن, اجاره و آب و برق.

روز دوشنبه NPR گزارش شده است که رستوران ها و فروشندگان خودرو و وکلا بودند در میان وام گیرندگان از PPP پول است.

سه نفر از هر چهار خودرو جدید نمایندگی مجاز و فروش در زمان PPP وام بین 150.000 دلار و $10 میلیون, خودرو, اخبار, گزارش شده است.

در میان dealerships خودرو در ردینگ که دریافت PPP بودجه شد تاج موتور (2 میلیون دلار-$5 میلیون) ردینگ کیا شرکت مادر CR Motors, Inc. ($1 میلیون 2 میلیون دلار) و S. J. دنم ($350,000-$1 میلیون).

Dian Taylor-قهوه ای از تیلور موتور گفت: آنها در زمان PPP وام کمتر از $800,000.

"چون ما ضروری آن معنی نیست که ما تا به حال عادی کسب و کار آینده را از طریق درب" تیلور-براون گفت. "و بنابراین آنچه را در آن است به ما اجازه داده بودن که ما فروش آن را به ما اجازه ادامه با کارکنان ما و نه به کاهش درآمد خود را."

در حالی که فروش در نمایندگی کند در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر Taylor-قهوه ای گفت: آنها را برداشت تا به خصوص برای کامیون.

تقاضا برای کامیون ها در سراسر کشور است به طوری که تحت تاثیر موجودی در دسترس به مشتریان Taylor-براون گفت.

"من می گویند آن را کسب و کار به عنوان معمول و در عین حال" او گفت:. "ما نمی توانیم اجرا (حسن نیت ارائه میدهد) شاتل و ما قرار نیست به یک اتاق انتظار باز است. پس از آن از یک نوع ناراحتی برای مشتریان اما آنها در حال پیدا کردن یک راه برای کار در اطراف آن است."

در ضمن کسب و کار در سراسر کشور تعجب می کنم اگر دولت تصویب خواهد شد یکی دیگر از COVID امداد بسته است. کاخ سفید و کنگره باید در مورد دور دیگری از بازیابی پول به بلند کردن اقتصاد است.

"این است که همه چیز من است COVID چیزهای دیگر. این شگفت انگیز است که چگونه آن را مصرف تمام زمان ما, یا خبر دیگری بسته است که آنها در حال ارائه و یا ایمنی برای کارکنان" الوود-پنک از Lassen, دره عمیق و باریک مهد کودک گفت.

و او گفت: اگر یکی دیگر از برنامه های بازیابی ارائه شده است او مهد کودک را به یک نگاه جدی است.

"من نمی دانم چرا ما نمی اگر ما واجد شرایط" او گفت:.

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن