NCH بیکر بیمارستان کارمند تست مثبت برای coronavirus پس از تعطیلات آخر هفته قرار گرفتن در معرض حادثه که قرنطینه 66 کارگران

فرانک Gluck فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:03 PM EDT May 15, 2020یکی از 66 NCH سیستم بهداشت و درمان کارکن

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

یکی از 66 NCH سیستم بهداشت و درمان کارکنان که در معرض COVID-19 در یک حادثه در یک بیمارستان در طی تعطیلات آخر هفته دارای آزمایش مثبت برای ویروس, سیستم بیمارستان گزارش روز شنبه.

این است NCH اولین عفونت ناشی از محل کار و قرار گرفتن در معرض.

خصوصی, نه برای سود سیستم بیمارستان ارائه نشده هر جزئیات از آنچه آن را به نام "قرار گرفتن در معرض حادثه" در مرکز شهر بیکر بیمارستان در ناپل که منجر به قرنطينه. آن ناشناخته اگر در اصل فرد آلوده شد یک بیمار بازدید کننده و یا کارمند.

پوشش مرتبط: NCH بیمارستان آزادی 'افزایش' برنامه ریزی برای آینده coronavirus اوج

جان Kling ارشد پرستاری هماهنگ کننده برای NCH نیست ارائه اطلاعات در مورد کارگر وضعیت در طول یک به طور منظم برنامه ریزی شده رسانه های تماس شنبه.

در مقایسه 31 لی سلامت کارکنان باید آزمایش مثبت برای COVID-19 محل کار پس از قرار گرفتن در معرض بیمارستان سیستم گزارش روز شنبه. این 179 کارکنان قرنطینه در خانه.

در مجموع NCH 60 کارکنان قرنطینه در سراسر سیستم خود را.

پوشش مرتبط: NCH قرنطينه 66 کارکنان ممکن است پس از تعطیلات آخر هفته قرار گرفتن در معرض حادثه' در مرکز شهر ناپل بیمارستان

بیشتر: coronavirus موج به زودی ضربه جنوب غربی فلوریدا: ما بیمارستان ها آماده ؟

NCH همچنین اطلاعات منتشر شده در آن تعداد هواکش: 182. آن را تا به حال انجام نشده است و تا روز سه شنبه هنگامی که آن را منتشر شد طرح خود را برای افزایش انتظار می رود در موارد بعدی در ماه است.

NCH ادامه به نوار بازدید به جز در زادگاه سوئیت بخش مراقبت ويژه نوزادان و برای پدر و مادر و سرپرستان اطفال واحد بیماران.

NCH درمان شد 22 نفر با کروناویروس که از چهارشنبه.

لی بهداشت گزارش با داشتن 69 COVID-19 بيمار که از چهارشنبه. سیستم بیمارستان مرخص شده 112 coronavirus بیماران از زمان شروع این بیماری همه گیر.

فرانک Gluck است ناظر خبرنگار با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه. اتصال با او در fgluck@news-press.com و یا در توییتر @FrankGluck.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن