ملی طوفان مرکز پیش بینی هوای نیمه گرمسیری افسردگی یا طوفان به احتمال زیاد به شکل این آخر هفته

Cheryl McCloud فلوریدا امروزمنتشر شده 6:41 PM EDT مارس 13 سال 2020شانس از فصل اول گرمسیری یا نیمه گرمسیری طوفا

توسط ABTINNEWS در 24 اردیبهشت 1399

شانس از فصل اول گرمسیری یا نیمه گرمسیری طوفان افزایش یک شبه.

ملی طوفان مرکز داده یک سیستم شمالی باهاما 70 درصد شانس برای توسعه بیش از پنج روز آینده.

منطقه گسترده ای از فشار کم است و انتظار می رود به توسعه در اواخر این هفته و یا بیش از آخر هفته چند صد مایلی شمال باهاماس با توجه به National Hurricane Center.

شرایط محیطی به نظر می رسد مساعد برای توسعه تدریجی این نظام و نیمه گرمسیری افسردگی یا طوفان است به احتمال زیاد به شکل این آخر هفته در حالی که این حرکت شرق بیش از غرب و اقیانوس اطلس.

  • تشکیل شانس را از طریق 48 ساعت: کم نزدیک به 0 درصد است.
  • تشکیل شانس را از طریق 5 روز: بالا 70 درصد است.

در حالی که با شروع رسمی فصل طوفان آغاز می کند تا ژوئن 1, طوفان تشکیل داده اند قبل از آن تاریخ برای پنج سال گذشته.

بیشتر: 2020 فصل طوفان آغاز می شود ژوئن 1; فروش تعطیلات مالیاتی کمک خواهد کرد که شما صرفه جویی در پول به عنوان شما آماده

اگر سیستم می شود و نام آن خواهد بود گرمسیری (یا نیمه گرمسیری) طوفان آرتور. گرمسیری, سیستم های گرم و مرطوب هوا در اطراف مرکز در حالی که زیر گرمسیری سیستم می توانید برخی از گرما در نزدیکی هسته اما همچنین برخی از هوای سرد در مخلوط.

بیشتر: چه تفاوتی بین گرمسیری و نیمه گرمسیری طوفان ؟

چه خواهد بود و این تاثیر در فلوریدا و ایالات متحده آمریکا ؟

مرکز این گرمسیری یا نیمه گرمسیری سیستم و بیشتر از باران انتظار می رود برای ماندن در شرق ایالات متحده, اما وجود دارد می تواند برخی از اثرات همراه ایالات متحده 1 سواحل و شاید بیشتر تاثیر قابل توجهی به جزایر دریایی با توجه به AccuWeather.

رگبار و رعد و برق رخ می دهد ممکن است بیش از بخشی از جنوب فلوریدا اواخر این هفته.

وجود خواهد داشت یک طوفان گرمسیری?

وجود دارد برخی از نشانه های این منطقه گسترده ای از رگبار و رعد و برق می تواند به توسعه برخی از چرخش بیش از آخر هفته و شاید به هنگام تولد به افسردگی و یا حتی نام گرمسیری ویژگی 2020 کومودو

"تا زمانی که این سیستم نشسته در آب و آن را می توانید نشستن وجود دارد و توسعه آن می تواند تبدیل به یک نیمه گرمسیری سیستم و در زمان گرمسیری نهاد" گفت: AccuWeather ارشد در هوا, هواشناس برنی Rayno.

"این است که چگونه شما را در اوایل فصل توسعه است. ما آن را برگزیند چرا که توسعه سیستم های نزدیک به ایالات متحده, و این تعامل بین جریان جت و مناطق استوایی است که می تواند فرم آنها است."

"به نظر می رسد این سیستم باید این فرم را به احتمال زیاد خواهد بود کج با مقدار قابل توجهی از هوای خشک در آن به سوی غرب طرف نزدیک به آمریکا و رگبار و رعد و برق در سمت شرق آن بیش از باهاما" گفت: AccuWeather ارشد هواشناس برت اندرسون.

چنین پیکربندی و جوی راه اندازی نشان می دهد یک نیمه گرمسیری سیستم به جای به طور کامل گرمسیری سیستم. این به این معنی طوفان می تواند شامل هر دو گرمسیری و غیر گرمسیری ،

گرمسیری, سیستم های گرم و مرطوب هوا در اطراف مرکز در حالی که زیر گرمسیری سیستم می توانید برخی از گرما در نزدیکی هسته اما همچنین برخی از هوای سرد در مخلوط.

اگر چه سیستم نیست و به احتمال زیاد به طور مستقیم تحت تاثیر ایالات متحده در حال توسعه طوفان "است که قطعا یک یادآوری خوب است که فصل طوفان است در اطراف گوشه و آماده سازی لازم است" نوشت: دانشگاه گرجستان هواشناس مارشال چوپان در فوربس.

طوفان پیش بینی های تماس برای فعال نجومی

اکثر پیش بینی طوفان در تماس هستند به صورت غیر منتظره ای فعال 2020 فصل طوفان. بالا پیش بینی از دانشگاه ایالتی کلرادو گفت: در ماه گذشته که 16 نام طوفان گرمسیری انتظار می رود که به فرم هشت که می تواند تبدیل به طوفان است.

AccuWeather پیش بینی نیز افزایش یافته خود را پیش بینی, پیش بینی 14 تا 20 طوفان گرمسیری و هفت تا 11 طوفان است.

به طور متوسط فصل 12 طوفان گرمسیری شش که طوفان است.

دلایل انتظار فعال نجومی شامل غیر منتظره گرم آب دریا در اقیانوس اطلس و همچنین عدم وجود یک ال نینو که تمایل به سرکوب طوفان فعالیت در اقیانوس اطلس.

فدرال پیش بینی از ملی اقیانوسی و جوی دولت را موضوع خود پیش بینی برای سال 2020 نجومی هفته آینده این سازمان اعلام کرد.

دویل برنج کمک به این گزارش.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب