ناپل و شوهر جشن 73 سالگرد عروسی با تعجب رژه از دوستان

توسط Louis Berney ویژه به اخبار روزانهمنتشر شده 2:51 PM EDT مه 3 سال 2020چقدر جو و Yolanda Tenaglio معنی به دو

توسط ABTINNEWS در 14 اردیبهشت 1399

چقدر جو و Yolanda Tenaglio معنی به دوستان خود بود و به وضوح و با صدای بلند روشن صبح روز یکشنبه.

به عنوان unsuspecting زن و شوهر نشسته بنفش بر روی بالشتک قرار داده شده بر روی حصیری نیمکت زیر یک ایوان در ورود به Lely کف دست یک شاخ-وافغان صفوف حدود 20 خودرو و یک موتور سیکلت دور در مقابل آنها با مردم تکان دادن و تشویق بالن شناور streamers پرواز و رنگ نشانه هایی که مایل به آنها را خوشحال 73 سالگرد عروسی.

"اوه خدای من" گفت: جو Tenaglio بود که با غلبه بر احساسات و اشک. "من نمی توانم بیش از آن دریافت کنید. من می توانم آن را باور نمی کند. این یک شوک."

"این فوق العاده است" گفت: Yolanda Tenaglio. "این جای تعجب است."

اغلب نیست که یک زن و شوهر است که شرکت خود را با شخصی رژه سالگرد جشن.

اما جو و Yolanda Tenaglio هیچ عادی زن و شوهر و این هیچ عادی سالگرد.

و البته آنها در حال زندگی در یک سازمان ملل متحد-زمان عادی.

این Tenaglios به یک نقطه عطف رسیده و تنها یک بینهایت کوچک, درصد از زوج هایی که ازدواج کند. Yolanda است سال 96 و جو 98 است.

آنها تا به حال زندگی می کردند در Riviera مستعمره در جنوب ناپل برای حدود سه دهه هنگامی که خانه خود شد محو از طوفان ایرما دو و نیم سال پیش.

از 250 خانه در, جامعه, ایشان, دچار شدید ترین آسیب. آنها در اواسط-90s و آنها را از دست داده و تقریبا همه چیز را کرده بودند جز دوستان خود و هر یک از دیگر.

به جای تلاش برای بازسازی آنها نقل مکان کرد و به یک زندگی مستقل در جامعه Lely کف دست تقریبا 2 مایل به شرق سابق خود محله است.

این Tenaglios فعال بوده است و معشوق Riviera مستعمره همسایگان "مانند مرحله پدر و مادر" گفت: عضو جامعه Suzie Brackett که تقریبا یک نسل جوانتر از آنها.

جو جنگ جهانی دوم کهنه برگزار شد و مترادف منظم Riviera مستعمره بازی یکنوع بازی شبیه لوتو. Yolanda بازی فال ماهجونگ. آنها هر دو رقابتی bocce و shuffleboardd شرکت کنندگان است. سابق Pennsylvanias که مشغول به کار در Haverford کالج قبل از آنها آمد به ناپل شد به شدت از دست رفته زمانی که آنها نقل مکان کرد به Lely کف دست.

دوستان از Riviera مستعمره در ادامه به آنها پرداخت و آنها را به طور منظم بازدیدکننده داشته است. اما این مراسم ساخته شده بود سختتر توسط دولت stay-در-خانه نظم و اجتماعی فاصله گرفتن از سیاست های است که تاخت و تاز مردم زندگی خود را همراه با precipitator رمان coronavirus.

از زمان ظهور این بیماری همه گیر سابق همسایگان از Riviera مستعمره را serenaded این Tenaglios, بازی های برگزار شده ابزار و انجام رقص skits روی چمن, خارج از خانه در حالی که شوهر تماشا از یک فاصله امن در داخل رواق.

به دوستان و همسایگان به تازگی تصمیم به پرتاب یک سورپرایز سالگرد حزب برای nonagenarian زن و شوهر است.

اما چگونه می توانم شما را در یک مهمانی که به افتخار زن و شوهر است که معمولا محدود در داخل و مهمانان که در حال پرتاب حزب نمی تواند وارد خانه ؟

"این سخت است زیرا آنها می توانند بسیار فعال زمانی که آنها هنوز گیر در اتاق خود گفت: Brackett.

ایده این بود که انقلابي در درمان Tenaglios به رژه اتومبیل های خارج از خانه خود را به عنوان یک عهد به چقدر پیر همسایه هنوز هم حرمت و آنها را دوست دارم.

"جامعه ما را فراموش نکرده و چه مقدار از آنها به معنای به جامعه ما و به ما گفت:" کتی دیویس یکی از برگزارکنندگان سالگرد رویداد.

پس از رژه// ماشین دور در اطراف یک حلقه و گذشت Tenaglios چندین بار دوستان خود را از Riviera مستعمره پارک ایستاده بود و در سراسر رانندگی از زن و شوهر.

همه سنگ "سالگرد مبارک" و تشویق می کردند. صفحه اصلی-پخته کیک, کیک های شکلاتی و موز نان خدمت کرده بودند. برخی نمی تواند مقاومت در برابر وسوسه و نزدیک بشاش و با تکان دادن زن و شوهر در تلاش برای جلوگیری از لمس اما تبادل با سلام و نما برای عکس. هدیه ارائه شد به بشاش ،

کمی بعد و پس از مهمان ترک کرده بود با اتومبیل های خود و Tenaglios بودند در داخل خانه خود را, آنها گفت: آنها هنوز در حالت شوک بیش از صبح امروز جشن است.

"من نمی توانستم باور آنچه که من دیدم امروز" گفت: جو. "آن را ثابت کرد که چگونه بسیاری از دوستان عزیز من و همسرم من را پس از 73 سال است. همه کسانی که ماشین و ترافیک و دوستان عزیز من تا به حال دیده می شود در یک مدت زمان طولانی. آن را غیر واقعی بود. غیر واقعی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن