من PrepZone: آخرین مدرسه بالا بازی به یاد ماندنی ترین برای جنسن بیچ را کالیب پندلتون

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 8:00 AM EDT 31 مه سال 2020من PrepZone فرصتی است برای دانش آموزان

توسط ABTINNEWS در 11 خرداد 1399

من PrepZone فرصتی است برای دانش آموزان ورزشکار در گنج ساحل به داستان های خود را بگویید و یا نوشتن و یا دیکته آنها. نویسنده کالیب پندلتون ارشد بازیکن بیس بال در جنسن بیچ. پندلتون های شاهین' گیر میزد .452 با چهار برابر هشت اجرا می شود به ثمر رساند و 10 RBIs در 11 بازی. پندلتون اتحاد امضا شده با دانشگاه فلوریدا آتلانتیک و می تواند انتخاب در لیگ اصلی بیس بال پیش نویس در ماه ژوئن 10-11. پندلتون که دیکته شده این داستان به TCPalm خبرنگار ورزشی جان Santucci یکی از سه ورزشکار که نویسنده داستان های خود را به عنوان بخشی از TCPalm ارشد سلام.

من واقعا هیجان زده در مورد این فصل و گروهی از بچه های ما بود.

ما بسیاری از مسائل را خارج از بیس بال با هم به باند و من فکر می کنم که واقعا به ما کمک کرد تا شروع خوبی در این فصل است. ما می خواهم به بازی بسکتبال, بازی spikeball اویختن در ساحل. ما بیشتر از هم تیمی های ما واقعی بودند ، هیچ کس تا به حال مشکلات با هر کس دیگری در این تیم و من فکر می کنم که رقابتی کردن میدان بیس بال ساخته شده ما رقابتی تر در این زمینه است.

این که من سال گذشته من واقعا به دنبال به یکی از رهبران ارشد و کمک به این تیم است.

ارشد سلام: تجلیل بهار سال 2020 گنج ساحل-منطقه ورزشی فارغ التحصیلی کلاس

من واقعا کار می کرد قبل از فصل در تسهیل من نوسان پایین. من مشغول به کار بر روی چیزی که من به خوبی انجام می دهند. من آمار تمام تابستان طولانی و من واقعا خرد برای تبدیل شدن به یک بهتر hitter وظیفه و تبدیل به یک بیمار hitter. من نمی نوسان در میدان بد. من احساس می کنم زمانی که من خودم از آن بود که من تعقیب بد رزین.

آن را فقط در مورد گرفتن بیش از حد مضطرب و هدف قرار دادن زمین من می دانم که من می تواند ضربه.

من میزد واقعا خوب زمانی که فصل آغاز شده است. من هدف قرار دادن بیش از .500 رفتن به آن بازی گذشته و پس از آن من رفت 0 برای 4 بنابراین من به پایان رسید ، 500. که یکی از بازی من آورده پایین اما به طور کلی من احساس خوبی در بشقاب.

وجود دارد پیشاهنگی در بازی و شیوه های, اما من همیشه سعی کنید به نگه داشتن آن همه یکسان است. سرگرم کننده و بازی بازی. من بازی 100 درصد در تمرین های قبل از بازی. من نمی هر چیزی را تغییر دهید زمانی که آن بچه ها در اطراف هستند. آنها فقط دیدن چگونه بازی کنم. تغییرات هیچ چیز برای من است. همه چیز همان است که دیگر از آنها در خارج وجود دارد در نظر گرفتن ویدئوها.

برخی از پیشاهنگان خواهد متن من قبل از آنها می آیند دیگران فقط نشان می دهد اما آنها همیشه وجود دارد برای تمرین پنبه حلاجی شده. من برو و خودم را معرفی کنم. اما من سعی کنید به فکر می کنم در مورد آنچه در آن به معنی برای آینده من. من نمی خواهم که فشار. من سعی کنید به بازی بازی من و آنچه من می توانم انجام دهید و سعی کنید به بازیکن می تواند.

ما تا به حال برخی از بازیکنان واقعا خوب و برخی از لیگ برتر پیش نویس میدارد سال گذشته اما همه آنها در کوزه. آن را متفاوت با کوزه. مربی کوری کوک تا به حال هرگز یک موقعیت مرد به عنوان یک پیش نویس مرد, بنابراین ما نشسته قبل از فصل و تصمیم گرفت چه بازی من می گرفتن و چه روز من خاموش.

فصل آغاز شده اما در طول پنج شنبه شیوه های قبل از مدرسه تعطیل آن شروع به گرفتن واقعی که جمعه می تواند آخرین بازی دبیرستان.

هر کس در تلاش بود به ماندن مثبت اما من می خواستم تا مطمئن شوید که من به آن همه چیز من تا به حال به دلیل در پشت ذهن من, من می دانستم که این می تواند آن را. مربی به ما گفت درست قبل از بازی آغاز شده که این احتمالا آخرین بازی از آنجا که ما نمی رفتن به مدرسه.

ما ورو. که من به یاد ماندنی ترین بازی. من واقعا آماده برای بازی و ما پارچ گاوین Schommer حال هیچ-hitter وظیفه رفتن به هفتم زمین باز یافته.

تماس با بازی من حمله hitters و تلاش برای انجام کارهای مختلف در هر زمان و ریتم برای چه گاوین پرتاب. من قصد ندارم به دروغ. دو نوبت او را بهترین خود را ، خود را منحنی بود در حال چرخش است و شما فقط می تواند بگوید او آن را ندارد. در واقع من گفت مربی پس از ورود دوم به اغل گاو یا حشم آماده است. اما در سومین دور همه چیز را کلیک. هر زمین مشغول به کار بود.

این یک بازی واقعا سرگرم کننده بود و من واقعا احساسی پس از بازی دانستن است که آن را به احتمال زیاد آخرین بازی بیس بال مدرسه بالا.

آن بوده است عجیب و غریب به سعی کنید به ماندن مجسمه نیم تنه به دلیل بازی بیس بال است که همه من می دانم. من هنوز ضربه زدن و پرتاب کردم اما هر بار که من درایو زمینه آن را مانند "دنگ من آرزو می کنم من وجود دارد و در بازی با پسران است."

آن را تلخ و شیرین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن