من آنلاین ملاقات کردم 'زوم بمباران یمن توسط نژادپرستان و شما می تواند بیش از حد | گیل هوشمند

نظرگیل هوشمند Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 10:16 AM EDT Jun 15, 2020در اوایل این ماه در شهر استوارت جامعه

توسط ABTINNEWS در 26 خرداد 1399

نظر

در اوایل این ماه در شهر استوارت جامعه کلنگی هیئت مدیره رو "هک" به عنوان چند نژادپرستانه knuckeheads حمله یک جلسه آنلاین برگزار می شود از طریق برنامه مکالمه تصویری زوم.

این knuckleheads که صدا مانند پسران نوجوان — البته — فریاد زد نژادی تهمت و جلب صلیب های شکسته و تصاویر جنسی بر روی صفحه نمایش.

آن را در مورد به عنوان بد اخلاق به عنوان بد اخلاق می شود. و من می توانم دلیل آن را برای من اتفاق افتاده در هفته گذشته.

تنها بدتر است.

من رئیس جمهور محله من صاحب خانه' انجمن و چهارشنبه گذشته ما برگزار شد و ما جلسه ماهانه از طریق زوم به دلیل جاری COVID-19 بحران است. وجود دارد حدود 10 نفر در "اتاق" و ما فقط می خواهم بدست آغاز شده که ناگهان از نیم دوجین "شرکت کنندگان" نشان داد تا بر روی صفحه نمایش.

آنها ارسال شده تصاویر و ویدئو چاق, برهنه مردان است. و پس از آن وجود دارد زبان است.

بیشتر: نژادپرستانه زبان بیش از زوم شوک استوارت مسئولان شهرستان

بیشتر: در حال حاضر زمان به فکر می کنم بزرگ در بهتر پلیس | نظر ما

که کلمه نژادی لکه دار آغاز با "N" همه جا بود. چندین صدای قطعا متعلق به پسران نوجوان — فریاد از آن و بیش از بیش و تایپ آن را بارها و بارها.

یکی از هدف من به طور خاص — "هی gsmart (نام کاربر) چه چیزی شما فکر می کنم در مورد (expletive)."

من احساس می کنم می شده است در برخورد با یک کامیون. خیلی حیرت زده به صحبت می کنند و من آن را در زمان یک لحظه به روند چه اتفاقی می افتد. سپس من شروع به عذرخواهی فراوان از همه در تماس و به شدت در تلاش برای ضربه scumbags.

ما نمی تواند بنابراین ما تا به حال به بسته همه چیز را و شروع به یک جلسه جدید — این بار با "اتاق انتظار" ویژگی را فعال کنید.

من می دانستم که در آن لحظه دقیقا چگونه اعضای استوارت جامعه کلنگی هیئت مدیره باید احساس زمانی که آنها هک کردم:

احمق. گناه.

اما بیشتر از همه گوشی علامت.

"هک شده" نیست و در واقع اصطلاح صحیح برای این کار آن را به نام "زوم بمب گذاری" و این اتفاق می افتد در سراسر کشور است. در جای دیگر در فلوریدا یک جلسه انجمن اولیا و مربیان در Pasco County بود زوم با بمباران انجمن و نژادپرستانه مطالب; نژادپرستانه دیوهای مختل سن پترزبورگ شورای شهر نشست.

در دوور دلاور ملاقات با نماینده کنگره لیزا بلانت روچستر عضو دلاور قانونی, سیاه, انجمن, بود, ربوده شده با انجمن صلیب های شکسته و آن کلمه. و در آیوا Des Moines, حقوق مدنی, جلسه — به خاطر خدا — تا به حال به رها دلیل آن بود سقوط کرد و دو بار توسط "نژادپرستانه cretins" به عنوان Emagine مجله آن قرار داده است.

امنیت سایبر کارشناسان می گویند این اتفاق می افتد چرا که زوم کردم به سرعت بسیار محبوب در طول همه گیر و بی تزویر کاربران — مثل من HOA, برای مثال هنوز در تلاش برای آن را کشف کردن. ما را در این لینک در دسترس عموم که در آن "cretins" می توانید آن را پیدا کنید; ما بی توجهی به راه اندازی "اتاق انتظار" از ویژگی های که در آن جلسه برگزار کرده است به مردم اجازه به "اتاق"; و ما درک نمی کنند ما می تواند به نوبه خود شرکت کنندگان است.

نهادهای عمومی — مانند می گویند استوارت جامعه کلنگی هیئت مدیره نیست و در کسب و کار از پرتاب تا موانع برای افرادی که می خواهید برای حضور در جلسات. و البته هیچ کس جرات نداره با فشار خارج کردن این زاج در واقعی نشست.

وجود دارد هیچ کمبود ترسو مایل به انجام این کار آنلاین ،

برخی از آفریقایی-آمریکایی شهروندان در استوارت تماس خواستار عذرخواهی از مقامات شهرستان. آنها lambasted رئیس هیئت مدیره فرانک Wacha به طور خاص گفت که او نمی بلافاصله عذرخواهی زمانی که ملاقات کردم "بمباران کردند." برخی حتی خواستار استعفای خود را.

من می خواهم بگویم من درک می کنم کسانی که ناکامی های, اما من یک آفریقایی-آمریکایی; من نمی توانم. اما پس از تحمل یک "بمب گذاری" خودم شک Wacha — و هر کس دیگری که در هیئت مدیره بود فقط حیرت زده کرد.

شما انتظار نداریم که چیزی شبیه به آن اتفاق می افتد. هنگامی که آن را ندارد, آن را بسیار ننگین شما فقط فکر می کنم که انجام این کار ؟

نوجوانان و بزرگسالان جوان بیشتر احتمال دارد که در آن برای "lulz" را به عنوان آنها می گویند آنلاین. آنها برای نفرت انگیز و توهین آمیز زبان/تصاویر ممکن است — و چه کلمه ای است که بیشتر توهین آمیز نسبت که کلمه ؟

مضر و ترسناک? که قصد.

و در اینجا چیزی است: شما می توانید واقعا نمی دانم از کجا این "نژادپرستانه cretins" آمده است.

استوارت مقامات به نام FBI اما شهر مدیر David Dyess سابق رئیس پلیس گفت: محققان را به حکم زوم. مجرمان به خوبی ممکن است با استفاده از anonymous حساب به هر حال.

آنها ممکن است حتی از اطراف در اینجا. آنلاین مرجع تخصصی می شود عضو شورای نظارت مدت به اشتراک گذاری لینک های ارسال شده توسط بی خبر سازمان — er مثل من ها. بنابراین برخی از ترول, گفتن, مونتانا می تواند پیدا کرده اند ما را دعوت و دعوت دوستان خود را به سقوط آن.

هنوز هم من قوز مردم حمله کرد من نشست و استوارت جلسه هستند از اطراف در اینجا. چه کس دیگری در مورد مراقبت از یک جنسن بیچ مالکان گروه ؟ قطعا وجود دارد ماهی های بزرگتر به سرخ از استوارت جامعه کلنگی هیئت مدیره.

من دوست دارم برای دیدن پلیس فرود پانک که از این و حتی اگر افراد زیر سن قانونی بودند من می خواهم فشار به انتشار نام خود در این مقاله هر چند من مطمئن هستم که ما می خواهیم.

مقامات در میشیگان و پنسیلوانیا گفت: زوم بمب افکن می تواند به صورت فدرال اتهامات اگر چه برخی از سوال که آیا از لحاظ فنی درست است. معمولا طول می کشد قانون در حالی که برای گرفتن تا به فن آوری های جدید.

هنوز هم با توجه به این که این در حال حاضر اتفاق افتاده است چندین بار در فلوریدا — و ممکن است دوباره اتفاق می افتد — فلوریدا دادستان کل اشلی مودی و دولت آمریکا وکلای' دفاتر باید آدرس آن است. روشن شدن قانون چه می گوید و چگونه این "بمب گذاری" شکستن آن; و تا تلاش برای مبارزه با این بی معنی است.

در حال حاضر در میان بزرگ ملی تشنج بیش از مسابقه این ادم سفیه و احمق کودکان و نوجوانان در حال اجرا در اطراف با یک شعله افکن اشتعال خشک آتش زنه. آنها فکر می کنم این خنده دار است. اما همه آنها در حال انجام است و اثبات می کند که همه چیز چقدر بد واقعا هستند.

و آن را فقط دلسرد کننده به فکر می کنم تمام بقیه از ما می توانید انجام دهید این است که اقدامات احتیاطی و تبدیل شدن به بهتر آشنا در زوم به منظور حفظ نژادپرستانه وحشی در خارج از دروازه.

گیل هوشمند است TCPalm مقاله نویس و عضو هیئت تحریریه. خود ستون منعکس کننده نظر خود را; اگر شما مانند آنچه شما به عنوان خوانده شده لطفا به اشتراک TCPalm. گیل را می توان در رسید gil.smart@tcpalm.com با تلفن در (772) 223-4741 و یا از طریق توییتر در @TCPalmGilSmart.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن