بیشتر COVID-19 تست سایت می گوید: گروه بهداشت; سنت لوسی شهرستان برنامه های بازگشایی کتابخانه ها

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:48 PM EDT مارس 12 سال 2020ST. لوسی COUNTY — شهرستان ممکن است ت

توسط ABTINNEWS در 24 اردیبهشت 1399

ST. لوسی COUNTY — شهرستان ممکن است تبدیل به یک گوشه در جنگ مقابل گسترش از رمان coronavirus اما مردم باید همچنان به تمرین های اجتماعی فاصله گرفتن و شستن دست ها را به مطمئن شوید که موارد جدید پایین باقی می ماند اعلام کرد.

"من احساس می کنم این شهرستان به اوج خود رسیده در اواخر ماه مارس اوایل فروردین" کلینت Sperber مدیر از فلوریدا وزارت بهداشت در سنت لوسی شهرستان گفت: شهرستان کمیسیون.

در هفته های آینده در این مکان می توانید انتظار برای دیدن بیشتر تست سایت های باز به عنوان دولت رمپ تا تست.

"ما به دنبال آزمون 2 درصد از جمعیت شهرستان در هر ماه برای چند ماه آینده" Sperber گفت.

بیشتر: Coronavirus Treasure Coast: مجموع موارد در حال حاضر به 666 به عنوان افزایش شمار تلفات 41

تعداد زیادی از مردم برای رفتن به بیمارستان به اورژانس با علائم ویروس — تب و سرفه و تنگی نفس را به آرامی کاهش بیش از گذشته سه هفته Sperber گفت: این کمیسیون است.

در این هفته از آوریل 20 وجود دارد حدود 20 نفر گزارش علائم در اورژانس بیمارستان اتاق در مقایسه با کمتر از پنج مورد از این هفته.

این شهرستان در حال آماده سازی برای ورود به آن مرحله بهبود رابطه بازگشایی سواحل آن را انتخاب کنید و امکانات تفریحی, مقامات گفت.

شهرستان است که تهیه یک طرح برای بازگشایی کتابخانه ها شروع با بزرگتر — پائولا A. Lewis شعبه در پورت سنت لوسی و سوزان جارو کیلمر شعبه در مرکز شهر فورت پیرس — به دلیل آن خواهد بود آسان تر برای بازدید کنندگان خود را مطابق با, اجتماعی-فاصله دستورالعمل از 6 فوت, مقامات گفت.

هیچ تاریخ اعلام شد که کتابخانه ها خواهد بازگشایی شده است.

وقتی این شهرستان بازگشایی آن ساختمان اداری وجود دارد خواهد بود یک حرفه ای بهداشت و درمان به درجه حرارت و تمام بازدید کنندگان را ملزم به پوشیدن ماسک.

بازدید کنندگان یک طعم و مزه است که صبح روز سه شنبه زمانی که یک حرفه ای بهداشت و درمان مستقر شد در لابی به درجه حرارت و ارائه ماسک.

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی.

اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر محلی-پوشش خبری از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن