Miami Dolphins انجام دقیقا همانطور که انتظار می رود اجازه می دهد فلوریدای جنوبی به بیرون و امید

Hal حبیب پالم بیچ پستانتشار: 10:07 AM EDT Apr 24, 2020پنج شنبه شب و در حال حاضر بدل به ساعت اندکی از صبح روز ج

توسط ABTINNEWS در 5 اردیبهشت 1399

پنج شنبه شب و در حال حاضر بدل به ساعت اندکی از صبح روز جمعه هنگامی که برایان فلرس و کریس Grier شد توضیح دلفین ها' میدارد به جنوب فلوریدا رسانه ها.

آنها تا به حال در آخرین گذاشته کارت های خود را روی میز.

دود(صفحه نمایش) پاک کرده بود.

بدون آنها نمی توان هر هیولا معاملات به بالا 3. نه برای مقابله با توهین آمیز (تهاجمی مقابله؟). نه برای جو نقب زدن (اگر چه آنها را که در تماس تلفنی).

آنها — lo و ببین — انجام آنچه همه انتظار می رود آنها را به انجام بیش از یک سال است.

امروز دلفین ها طرفداران بیدار نمی فکر کردن مخزن برای توا اما نه با تشکر برای توا.

در یک ماه است که حوصله ما را با ملی مورد cabin fever چه دلفین ها را در دور اول از منحصر به فرد این پیش نویس NFL بود حس خسته کننده — اما پیش از این هرگز چیزی بنابراین انتظار می رود شده است این فریبنده است. هرگز آن را احساس مانند یک نفس هوای تازه.

که چه مصرف آلاباما کارفرمایی توا Tagovailoa با پنجمین کلی انتخاب احساس می کند مانند.

ما حتی نمی دانیم که اگر وجود خواهد داشت یک فصل فوتبال این سقوط. فقط این هفته کارشناسان به ما هشدار بریس برای موج دوم coronavirus زمانی که هوا سرد است ،

همه ما می توانید انجام دهید امید است. این بیماری همه گیر شده ما بازی های دور — به همین دلیل این پیش نویس NFL تنها ورزشی "رویداد" در سنین -- اما آن را نمی تواند و نمی خواهد به دور ما امیدواریم که از دیدن چگونه این بازرسی و نگهداری فهرستی انجام خواهد شد.

آن را در روز قبل از آن که برخی از نابغه در توییتر انداخت تا دست خود را در تمام گزارش های ضد و نقیضی بینی در دلفین ها' برنامه. او مقصر سازمان نشت بسیار است. آن را دیوانه منطق Grier به عنوان مدیر کل و فلورس به عنوان سر مربی باید دقیقا صفر دلایل برای به اشتراک گذاشتن تفکر خود را با هر کسی. که به می گویند اگر زمانی که دلفین ها شد, در ساعت که خانم Grier و خانم فلرس نمی تواند حساب خود را در میان جنوب فلوریدا توده برگزاری جمعی خود را نفس بیش از حد ؟

"برایان و من تا به حال چند می خندد در مورد چیزهای که بیرون آمد" Grier گفت.

اعتبار Grier و فلورس برای گرفتن صادقانه جاده دارد و نه تف کردن کلیشه در مورد نادیده گرفتن "خارج از سر و صدا." همه ما در زندگی خود ما کمی حباب این روزها اما یک محدودیت وجود دارد به خصوص زمانی که علاقه دلفین ها انجام خواهد شد تا شدید که Grier شد گریل شده توسط آن مرد که آمد به اسپری جای خود را برای مورچه ها.

"ما نمی دانیم که در آن بسیاری از چیزهای بود که از, به صداقت" فلورس گفت. "این بسیار جالب است به حداقل می گویند. آن چیزی که ما صحبت در مورد روزانه: 'شما را می شنوید ؟ شما ببینید این کار؟' "

اگر وجود دارد یک دلیل برای پین این در دلفین ها آن را تنها به دلیل بیش از حد بسیاری از بار آنها رسیده مشابه چنگال در جاده ها هنگامی که آن را به پیدا کردن کارفرمایی و همیشه به نظر می رسید به انتخاب گزینه اشتباه. وجود دارد یک تفاوت بین تفکر و overthinking. این بار پاسخ درست قبل از اینکه چشم خود را.

همه دیدیم چه Tagovailoa می توانید با یک توپ در دست چپ خود را. دوشنبه شب او تا به حال شده است به سختی یک دلفین برای یک ساعت وقتی که او صحبت کردن در مورد نیاز به شروع به جمع آوری شماره تلفن از دیگر quarterbacks در تیم است. سپس او خود را گرفتار و گفت: شاید او نیاز به linemen توهین آمیز را اعداد اول است.

هیچ جای تعجب است که زمانی که آن را فلورس " به نوبه خود به اظهار نظر او در مورد "کیفیت" Tagovailoa بود آوردن به اتاق قفل است ؟

یکی از فلرس' کلمات مورد علاقه از خود گذشتگی است. دلفین ها' دوم اول طفیلی USC توهین آمیز مقابله با آستین جکسون به راحتی اذعان می کند در یک زمان وجود دارد قرار داده است که او فوتبال خود را حرفه ای در قفسه. او خواهر کوچکتر پاییز تا به حال یک بیماری نادر و نیاز به صرفه جویی در زندگی پیوند مغز استخوان است. بنابراین Austin رفت و در تست کنید, دعا او می شنوید دقیقا آنچه که پزشکان به او گفت که پس از آن: از 12 نشانگر او و خواهر خود را همسان در هر یک.

پاییز به نام Austin به نام او "تنها امید من." به جای اینکه خود را یک قهرمان Austin به سادگی گفت: "همه باید آن را انجام داده."

نقطه ؟ هر سر مربی که راه می رفت به دعاوی به تازگی صحبت در مورد ساختمان یک فرهنگ خاص.

فلورس در واقع آن را انجام داده.

در اواخر شب Grier را جلو و یک تجارت هیچ کس را دیدم آیند. او معامله شده از پلاک 26 اسلات پایین چهار مکان چیدن یک چهارم-دور انتخاب و به میامی متناوب 15 پیش نویس میدارد این سال است.

در این روند Grier آیا بازی در یک نقش در یک کارفرمایی بحث نه تنها یک کسی را دیدم در حال آمدن است. خود را شریک تجاری خلیج سبز با استفاده از شماره 26 در ایالتی یوتا کارفرمایی اردن عشق, بالا بردن سوال که آیا Aaron Rodgers ممکن است فقط به عنوان ahem, هیجان زده در اخبار به عنوان Brett Favre بود که در این بسته پیش نویس راجرز.

برخی ممکن است سوال Grier با استفاده از شماره 30 در آبرن cornerback نوح Igbinoghene پسر دو المپیک-کالیبر نیجریه ورزشکاران است. دلفین ها فقط اضافه شده cornerback بایرون جونز به عنوان باارزش خود را رایگان-نمایندگی وانت. و آنها را Xavien Howard.

"بهترین بازیکن در هیئت مدیره برای ما" Grier گفت. "ما احساس بسیار خوبی در مورد نوح. این یک عبور لیگ. شما هرگز به اندازه کافی خوب گوشه."

شما نیز هرگز به اندازه کافی خوب پیش نویس میدارد در جیب خود و Grier سه در دور 2 و 3 جمعه. نه تنها این, اما تنها شش میدارد ساخته خواهد شد جمعه قبل از میامی به عقب بر روی ساعت معنی او به احتمال زیاد به انتخاب خود از جذاب گزینه های در حال اجرا به عقب (گرجستان D'Andre سریع و یا ایالتی اوهایو است, J. K. دابینز) گیرنده (Clemson توپ را روی گوه Higgins) و پایان دفاعی (A. J. Epenesa پن دولت Yetur ناخالص-Matos).

بنابراین اگر Igbinoghene است که خوب یک چشم انداز, چرا قرار نیست "باید" انتخاب نگه دارید و چند دقیقه ؟

اگر شما در حال انتظار برای من به موضوع فوری درجه برای Grier کار در روز 1 ببخشید. هرگز مقدار طعم برای چنین ارضاء فوری.

بنابراین اجازه دهید آن را ترک در این: به دنبال در کارت های دلفین ها گذاشته روی میز شما مطمئن هستید که نمی خواهد ذهن بازی که دست.

بیشتر: اینجا یک نگاه در هر جنوب غربی فلوریدا بازیکن تا کنون انتخاب شده در پیش نویس NFL



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن