دیدار جفرسون Valladares طلایی دروازه دبیرستان سال 2020 فارغ التحصیل از تمایز

راشل Fradette ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 1:03 PM EDT Jun 29, 2020Jefferson Valladaresسن: 18مدرسه: گلدن گیت دبی

توسط ABTINNEWS در 10 تیر 1399

Jefferson Valladares

سن: 18

مدرسه: گلدن گیت دبیرستان

معدل: 4.0

کالج: دانشگاه فلوریدا آتلانتیک

باشگاه/فعالیت های:

  • فوتبال
  • گروه راهپیمایی
  • هنرپیشه افتخار جامعه
  • شعر club
  • ما ناهار خوردن با هم
  • اردوگاه قادر
  • رهبری جوانان ذغال سنگ

بیشتر: کالیر سالمندان دبیرستان در حال فارغ التحصیل شدن عملا از طریق جریان زندگی می کنند. چه که نگاه مانند?

س: چه بعدی برای شما ؟

یک: من می خواهم برای ایجاد یک تغییر در زندگی مردم و یاد بگیرند که به سادگی کلمات من برای ساخت مردم که از طریق قانون در حال تبدیل شدن به یک وکیل مهاجرت یا اخذ مدرک پزشکی و تبدیل شدن به یک جراح مغز و اعصاب. من تصمیم گرفتم که راه من می خواهم به نگاهی است, اما من قطعا می دانم که من می خواهم برای ایجاد یک تاثیر بر روی مردم است.

س: چه چیزی شما در مورد پرشور?

یک: مردم, من عاشق مردم است. ساخت یک اثر در یک فرد ریختن به آنها و فقط اجازه آنها را می دانیم چگونه دوست داشتنی و قدرتمند هستند. من واقعا نمی توانم آن را به کلمات آن را فقط در پایان روز اگر حداقل یک نفر که راه من عبور خود می داند ارزش و (چگونه) واقعا دوست داشت و قدردانی آنها را من فکر می کنم این یک روز خوب ما صرف. من هم دوست دارم داوطلب, چه می شود که با بچه ها و یا افراد با توانایی های متنوع و یا به سادگی عبور از چیزهایی که می توان آن را یک انفجار و شما قادر به گسترش برخی از عشق.

س: چگونه شما را توصیف خود را از نيمسال اول و دوم از سال ارشد خود را?

یک: من ترم اول شگفت انگیز بود مثل از یک فیلم. من رفتم به رویدادهای ورزشی با دوستان و انجام تمام مناسک گذر نفسه. من ترم دوم ما فقط لگد زدن به آن را به دنده بالا گرفتن آماده برای ملی امتحانات و دانشگاه است. سپس من به فلوریدا کانون شورای دانشجویی هفته قبل از شکستن بهار و هرگز بازگشت به مدرسه. من هرگز به خداحافظی به همه دوستان یا معلمان به درستی نمی کنید برای تجربه آخرین روز مدرسه.

مشاهده لیست کامل از 2020 فارغ التحصیلان تمایز در اینجا.

کلاس 2020 فارغ التحصیلان تمایز پر کردن یک پرسشنامه برای این افتخار است. کلمات کشیده شد و با هم به اشتراک گذاشته شده توسط راشل Fradette.

راشل Fradette یک خبرنگار آموزش و پرورش برای ناپل اخبار روزانه. او در توییتر دنبال کنید: @Rachel_Fradette ایمیل خود را در rfradette@gannett.com.

لطفا در نظر گرفتن اشتراک در حمایت از روزنامه نگاری در حیاط خلوت خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن