مبل شنی برای دانش‌آموزان و همه دیگران

مبل شنی بزرگسال از پارچه مازراتی ساخته شده است که یک پارچه بسیار مرغوب به شمار می رود . مبل شنی همانطور که اش

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مبل شنی بزرگسال از پارچه مازراتی ساخته شده است که یک پارچه بسیار مرغوب به شمار می رود . مبل شنی همانطور که اشاره کوتاهی داشتیم از انواع پارچههای چرم، نخی و مازراتی دوخته میشود و به جهت مواد داخلی آن که گرانولهای یونولیتی هستند بسیار نرم و لطیف میباشد. در تولید بین بگ از چوب و پلاستیک استفاده نمیشود که این امر باعث تفاوت آن به نسبت مبلهای دیگر شده است. بعضی از آستریها بخشی کوچک مانند یک روزنه دارند ازطریق آن بتوان محتویات مبل شنی را شارژ یا تخیله کرد و بسیار کاربردی است چرا که اگر بخواهید مبل را مسافت طولانی جابهجا کنید یا اگر مبل بخاطر استفاده زیاد حالت پفدار اولیه را ندارد از این بخش میتوانید محتویات خالی یا شارژ کنید. از مبل های شنی می توان در منزل یا در ویلا یا در محل های کار استفاده کرد مبل های شنی بسیار نرم و راحت هستند از دیگر مزیت های این دسته از محصولات می توان به طبیعی بودن آن اشاره کرد ، این محصول در ایران با نامهای مختلفی همچون مبل یونولینی و بین بگ و هپی چیر موجود می باشد از نظر سایز شاید کمی بزرگ و جاگیر به نظر برسد اما از نظر راحتی برای فرد استفاده کننده بسیار نرم و راحت میباشد همچنین رنگ های مختلف آن جذابیت آن را دوچندان کرده و می توانید انتخاب دیزاین منزل رنگ مناسب با منزل خود را انتخاب نمایید از دیگر مزیت های این محصولات سبک بودن آن است اگرچه در مقایسه با مبلهای بادی قیمت یک و دو نفره تقریباً دو برابر می باشد .

در واقع این نوع مبل از نوعی فرورفتگیها و شکافها تشکیل شده است به طوریکه افراد با نشستن روی آن، احساس کاملا راحتی به آنها دست میدهد. با نشستن بر روی مبل شنی این مبل فرم می گیرد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و لذت ببرید . تقسیم بندی می شوند به همین دلیل مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز های خود اقدام به خرید مدل مورد نظر خود کنند. برای خرید مبل شنی ، فروش مبل شنی و مطلع شدن از قیمت مبل شنی و خرید مبل هپی چیر و خرید بین بگ کافیست ابتدا مدل مورد نظر را در نمایندگی اینتکس و فروشگاه اینتکس سفارش داده تا در صورت آماده نبودن مدل مورد نظر اقدام به تولید در کوتاه ترین زمان برای شما شود. جنس بدنه در مبل بین بگ و جنس بدنه در مبل شنی و هپی چیر کمی با هم متفاوت می باشند اما از نظر کلی با هم یکسان می باشند. البته مدل های بسیار کم با تنوع کمی از مبل بین بگ و شنی تولید شده که این قابلیت ها را داشته از طرفی دیگر بیشتر برای استفاده در منزل و محل کار به صورت ثابت کاربرد خواهند داشت.

Da​ta was g​en erated ​by G᠎SA Content Generator DEMO.

که از طول عمر بالاتری نیز برخوردار هستند و همچنین دارای تنوع رنگ زیادی می باشد. به همین علت داشتن طراحی زیبا و خاص از اهمیت زیادی برخوردار بوده و در فروش و محبوبیت یک محصول تأثیر زیادی دارد. مبل های شنی از انواع مختلفی همچون یک نفره و دو نفره و مدلهای مختلف سه الی چهار نفره خانواداگی تشکیل شدهاند که هر کدام قابلیتها و معایب و محاسن خاص خود را دارند. محبوبترین رویههای مبل شنی را میتوان رویه پارچهای، چرمی، مخمل یا جیر و همچنین خزدار نامید که دارای طرفداران خاص خود میباشند. مدل های طرح چرم و پارچه ای هر دو دارای ضخامت و کیفیت بالایی بوده و به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن می باشند اما یکی از ویژگی های بسیار خوب مدل های پارچه ای می توان به رویه جیر و مخمل آنها اشاره کرد. درباره جنس پارچه باید بگوییم که پارچههای جیر و مخمل سطح نرمی دارند و از عرق کردن جلوگیری میکنند. اما بین بگ و مبل بین بگ که مدل دیگر از مبل شنی محسوب شده بیشتر از مواد سازنده خارجی و پارچه های با کیفیت خارجی برای ساخت و تولید آنها استفاده می شود.

مبلهای شنی ساده اما شیک مناسب برای پذیرایی میباشند و مبلهای شنی بزرگ و دو نفره با بدنههای پارچهای و خزدار مناسب برای استراحت جوانان به شمار میآیند. اگرچه این اولین طراحی صندلی بیشکل در تاریخ ایتالیا نبود، اما ساکو اولین محصول موفقی بود که با مشارکت زانوتا ساخته شد. مبل هپی چیر اینتکس و مبل یونولیتی و مبل شنی یونولیتی و فیبری در واقع یکی از پر طرفدار ترین مبل هایی بوده که همیشه دارای طول عمر بالایی می باشند از همین رو با هزینه مناسب می توان اقدام به خرید مبل هایی کرد که دارای کیفیت ساخت بالایی می باشند. پوسته و مواد داخلی مبل شنی بزرگسال قابل تعویض بوده و اگر قصد تعویض پوسته را داشتید و یا قصد داشتید که مواد داخلی مبل شنی که از یونولیت می باشد را شارژ کنید ، می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس اقدام نمایید . این مواد در داخل بدنه اصلی تعبیه شده و توسط یک درب زیپدار قابلیت دسترسی به آنها فراهم خواهد بود به همین دلیل می توان در هر زمان دلخواه اقدام به پر و یا خالی کردن مواد داخلی با توجه به میزان مورد نظر مصرف کنندگان کنند.

آخرین مطالب