مارتین شهرستان واجد شرایط برای توزیع به $28 میلیون نفر در مراقبت های عمل پول

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 PM EDT Jun 26, 2020مارتین کانتی -- تا $28 میلیون فدرال امداد

توسط ABTINNEWS در 7 تیر 1399

مارتین کانتی -- تا $28 میلیون فدرال امداد در دسترس است برای شهرستان برای توزیع به واجد شرایط کسب و کار محلی ساکنان و دولت در پاسخ به coronavirus بحران است.

پول می آید از مراقبت عمل می کنند که در ابتدا تنها در دسترس به شهرستان دولت با بیش از 500 ، 000 ساکنان است اما در حال حاضر به trickling پایین به کوچکتر شهرستان دولت.

مارتین مقامات شهرستان اعلام کرد و خود را واجد شرایط برای کمک های مالی جمعه در کارکنان و ارائه به کمیسیون شهرستان.

بیشتر: Martin County, عمومی, ماسک, شرط در نگه دارید تا جمعه; رای هنوز هم در هوا

مسئولان شهرستان همراه با یک تعداد انگشت شماری از گروه های محلی هستند برای شروع کار بر روی برنامه ای برای پیدا کردن که نیاز به چه و اینکه آیا آنها واجد شرایط برای پول است.

کردن خفاش شهرستان دارای 7 میلیون دلار از آن است که قادر به توزیع برای کسانی که واجد شرایط. مجموع $28 میلیون خواهد نیاز به توزیع Dec. 31.

دستیار شهرستان مدیر جورج Stokus شکست واجد شرایط را به پنج گروه اصلی: کسب و کارهای کوچک; رهن و اجاره; ابزار و یا نیازهای شخصی; شهرداری و یا قانون اساسی در ادارات و بیمارستان های خصوصی.

فقط کسانی که دریافت نکرده اند دیگر مراقبت در قانون بودجه هستند واجد شرایط Stokus گفت.

کمیسیون به اتفاق آرا توافق کردند که به دنبال Stokus اولیه صرف توصیه. او گفت: کارکنان مورد مطالعه چگونه پالم بیچ شهرستان توزیع شده مراقبت در قانون بودجه با اشاره به آن به عنوان یک قالب خوب برای کمک به جلوگیری از هر گونه حسابرسی مسائل.

حدود 20 درصد از پول به احتمال زیاد می خواهم به کسب و کارهای کوچک Stokus گفت: اگر مارتین کانتی به دنبال رهبری پالم بیچ شهرستان. اما او گفت: آن را در نهایت به کمیسیون برای تعیین.

کلانتر را به احتمال زیاد خواهد دریافت پرداخت بزرگترین در میان قانون اساسی و دفاتر Stokus گفت.

شهرستان برنامه ای برای استخدام حسابرس مستقل برای کمک به تصمیم می گیرید چه مقدار پول می رود که دولت های محلی و قانون اساسی ، حسابرس خواهد بود پرداخت withCARES عمل بودجه.

به طور مشابه, شهرستان, برنامه ای برای تکیه می کنند و پرداخت Treasure Coast منطقه ای برنامه ریزی شورای توسعه کسب و کار هیئت مدیره شهرستان مارتین و ایالات راه Martin شهرستان برای کمک به توزیع پول به کسانی که بیشترین نیاز.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن