Martin County وزارت بهداشت محدودیت تست بگرداند ساکنان

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:14 PM EDT 26 مه سال 2020مارتین کانتی — با وجود دسترسی به تست ها

توسط ABTINNEWS در 7 خرداد 1399

مارتین کانتی — با وجود دسترسی به تست های بیشتر در صورت دلخواه محلی وزارت بهداشت محدود چگونه بسیاری از مردم آن را تست در طول آن دو هفته رایگان جامعه COVID-19 انجام شد.

Martin County Department of Health آیا این به دلیل آن نیست که به اندازه کافی تماس با ردیاب های مورد نیاز برای پیگیری هر نتیجه مثبت County مدیر Taryn Kryzda گفت. اما محلی در بخش بهداشت و درمان کاهش یافته است به نظر آنچه کمک به ارائه تست کمتر از تقاضای جامعه.

به طور معمول بخش ارائه شد 300 تست در روز است.

برخی از سایت های بسته ساعت قبل از بسته شدن برنامه ریزی شده در طول آزمایش که رفت از مه 7 آوریل 23. این بخش به طور معمول نوشته شده در رسانه های اجتماعی برای دریافت وجود دارد "در حالی که منابع تاریخ و زمان آخرین."

از طریق سخنگوی Renay از خواب بیدار شدن این بخش گفت: در حال حاضر 22 تماس با ردیاب و "توانایی گسترش به عنوان مورد نیاز است." از روز شنبه وجود دارد 535 موارد coronavirus در شهرستان مارتین.

"بدون اضافی که داده ها چگونه می توانیم کاملا مطمئن شیوع ما تا به حال در Indiantown و دیگر آنهایی که ما به طور بالقوه می تواند داشته باشد تحت کنترل هستند ؟" state Rep. توبی Overdorf گفت: به TCPalm.

در پالم سیتی جمهوری اخیر گفتگو با مقامات بهداشتی دولت او آموخته وجود دارد بیش از اندازه کافی آزمون توزیع می شود.

"آن را نگه دارید تا در سطح محلی" Overdorf گفت.

بیشتر: Indiantown coronavirus شیوع همچنان به رشد به عنوان تست را افزایش می دهد

در اوایل این ماه, Martin County وزارت بهداشت قرار دادن با هم یک هفته دو حمله رعد اسا از جامعه مبتنی بر تست در هر دو جهت طرح در سطح ایالت توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و در پاسخ به فشار از مقامات محلی بیش از یک رشد شیوع در Indiantown.

در دو هفته در سراسر هفت محله Martin County وزارت بهداشت آزمایش حداقل 2000 نفر با توجه به اطلاعات در دسترس به مقامات شهرستان. Martin County وزارت بهداشت از طریق خواب بیدار شدن کاهش یافته است به ارائه روزانه یک شکست و یا یک مجموع تعداد تست شده است.

تعداد زیادی از مردم تست شده در شهرستان مارتین بیش از سه برابر شده پس از این بخش شروع به جامعه مبتنی بر نشانه رایگان تست در مارس 7. با بیش از 7000 ساکنان تست شده به تاریخ حدود 4 درصد از جمعیت شهرستان شده است.

ستون: Martin County COVID-19 مورد افزایش می یابد; چه خبر است و ما باید نگران است ؟ | گیل هوشمند

اما ساکنان تبدیل شد به دور از تست مکان خفقان درصد از جمعیت است که می تواند آزمایش شده اند. سایت ها به طور کلی باز در ساعت 10 صبح بعد از روز کاری آغاز شد و به پایان رسید و قبل از 5 p. m.

حوب ساند ساکن علامت Hier گفت: Martin County رئیس کمیسیون هارولد جنکینز او سعی کردم به تست حدود 2:30 p. m. "درهای قفل شده بودند. بدون اطلاع در (این) درب نشان می دهد که چرا هیچ تست," او نوشت: جنکینز در ایمیل.

"به من اطلاع داده شد که آنها تا به حال مورد استفاده خود تخصیص 300 نمونه" کالین Pachowicz اجرایی دستیار به جنکینز گفت: Hier. Martin County Department of Health زد حدود 1:30 بعد از ظهر

گروه زد از آزمون حدود 1 p. m. on May 19 در جنسن بیچ.

"یکی دیگر از موفق COVID-19 روز تست برای تیم ما در جنسن بیچ" مارتین کانتی وزارت بهداشت توییتی که روز است. تست سر در دروازه طلایی روز بعد "در حالی که منابع تاریخ و زمان آخرین."

این موضوع در اطراف منابع است که به احتمال زیاد در اطراف پرسنل و آزمون Overdorf گفت. پرستاران از دولت بودند به نام Martin شهرستان به کمک اداره, تست county, مقامات گفت.

Kryzda که تحسین بخش تست گفت که او احساس وزارت بهداشت "ماموریت اصلی خود را انجام." اگر اضافی سنبله علامت ساکنان رخ داده است و او انتظار دارد که وزارت بهداشت به ارائه آزمون های اضافی است.

مارتین کانتی در حال حاضر تجربه بالاترین سنبله در اورژانس نشان COVID مانند بیماری پس از آن گزارش اوج در این ویروس در اواسط ماه مارس. بازديد دو برابر شده اند در سه هفته گذشته با توجه به داده ها از فلوریدا وزارت بهداشت.

مقامات شهرستان کمک به هماهنگی های اضافی تست برای Martin County وزارت بهداشت در طول ماه گذشته.

  • در 30 آوریل شهرستان دریافت 750 آزمون از فلوریدا بخش مدیریت اضطراری, Martin County Emergency مدیریت مدیر میشل جونز گفت. در مه 15, شهرستان دریافت اضافی 500 سواب این بار از Quest Diagnostics.
  • در 16 مه Martin County وزارت بهداشت به خارج از شهرستان برای کمک به دستیابی به بیشتر تست های پیش از آن تست در حوب ساند. کلینیک کلیولند مارتین سلامت کمک به ترتیب برای آزمون های اضافی جونز گفت.
  • در مه 20, گروه انتظار حمل و نقل از آزمون از فلوریدا وزارت بهداشت را دریافت و آن را در زمان. جونز گفت که او به دست آورد 750 سواب از سنت لوسی شهرستان است.
  • توسط مه 22, گروه دریافت 1,000 سواب از تلاش تشخیص — در آخرین روز از جامعه خود را تست. این سواب رفت و استفاده نشده هستند و به بازگشت سهشنبه جونز گفت.

در حالی که وزارت بهداشت شد تست countywide فلوریدا مراکز بهداشتی و درمانی در Indiantown ادامه داد: برای تست یک جمعیت را تجربه قابل توجهی شیوع. دکتر Wilhelmina Lewis, مدیر اجرایی, فلوریدا, جامعه مراکز بهداشتی و درمانی گفت: آنها تست کردم حدود 1200 نفر در Indiantown با 12 درصد رای مثبت.

"هنوز هم وجود دارد بسیاری از تست هایی که باید انجام شود" لوییس گفت: "به خصوص در برخی از محروم یا ضروری جوامع است."

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن