مارکو جزیره آتش نجات رئیس مورفی: در حال آتش نشان به معنی داشتن دو خانواده

عمر رودریگز Ortiz مارکو عقابمنتشر شده 8:55 AM EDT Jul 10, 2020در روز اول خود را به عنوان یک امدادگر در میرامار

توسط ABTINNEWS در 20 تیر 1399

در روز اول خود را به عنوان یک امدادگر در میرامار فلوریدا مایکل مورفی D. فرستاده شد در یک تماس برای نجات یک نوزاد که غرق در یک کانال.

"من رفتم به طرف خانه و بیرون می آید پدر و مادر نگه داشتن نوزاد مرده در دست خود را" مورفی گفت.

مورفی برداشت کودک انتوبه او را در پشت کامیون نجات و انجام CPR, او گفت:. نوزاد شروع به تنفس به عنوان آنها به بیمارستان.

برای 10 سال آینده کودک پدر و مادر او را به ایستگاه آتش نشانی در سالگرد این حادثه برای تشکر از کسانی که زندگی او را نجات داد.

"کسانی که همه چیز تاثیر شما برای بقیه عمر خود را و آنها را به ارزش آن را," او گفت:.

مورفی, Marco Island رئیس آتش نشانی برای 20 سال گذشته است و بازنشستگی پس از 50 سال در آتش-خدمات امداد و نجات. آخرین روز خود را در اتاق خواهد شد ژوئیه 31.

مورفی 67 متولد شد و در شهر نیویورک در سال 1953 و محصول محدود تحصیل. پدر خود مشغول به کار در بهداشت و مادر خود را در بانکداری است.

در سال 1968 مورفی پدر بازنشسته و خانواده اش نقل مکان کرد به میرامار. او وجود دارد به پایان رسید و در سال 1970 شروع به داوطلب محلی آتش و نجات بخش است.

مدت کوتاهی پس از, Broward County گواهی مورفی به عنوان یک امدادگر و در اواسط دهه 1970 او یکی از نخستین امدادگران در فلوریدا به دولت تایید شده است.

در سال 1975 مورفی و شریک زندگی خود را تبدیل به دو امدادگران این اداره برای دریافت حقوق و دستمزد, کار 56 ساعت در هفته است. مورفی خواهد درایو اورژانس کامیون و شریک زندگی خود را خواهد رانندگی کامیون آتش و بالعکس.

آن هم برای یک زن و شوهر از سال پیش تا به شهر دیگری استخدام آتش نشانان و امدادگران.

مورفی بعدها ستوان یک موتور خدمه و در سال 1981 شد دوم در دستور مسئول اجرا عملیات معادل یک معاون رئیس امروز.

در اوایل 1990s, مورفی شد میرامار آتش نجات رئیس. در سال 1999 انتخاب شد پس از آن رژیم صهیونیستی است. جب بوش به رئیس امنیت داخلی نیروی کار با تروریسم که او تا سال 2002. او رهبری گروهی را برای ایجاد یک تروریسم پاسخ طرح برای دولت قبل از سپتامبر. حملات 11.

پت Speek سابق معاون اجرایی رئیس در میرامار گفت مورفی را فراتر از وظایف خود را برای کمک به قربانیان آتش سوزی خانه.

هنگامی که وجود دارد یک خانه آتش او اولین کسی بودم که برای کمک به پاک کردن بازسازی و آنها را به اماکن اقامت او گفت:.

Speek گفت مورفی نمی خواهد ترک خانه صحنه آتش تا زمانی که او ساخته شده مطمئن شوید که خانواده خوب بود گاهی اوقات حتی کمک به آنها بسته چه می تواند آنها را نجات.

"خانواده برای اولین بار آمد که آیا آن لوازم ایمنی فردی آتشنشان یا خانواده و یا خانواده خود و یا خانواده خود را," او گفت:.

مورفی بازنشسته در سال 2001 امیدوار همسرش باربارا او را حل و فصل کردن اما بعد از آن سال او انتخاب شد به عنوان آتش نجات رئیس مارکو جزیره است.

او پذیرفته شده و موقعیت با برکت و رحمت, او گفت:.

مارکو جزیره چالش

یکی از مورفی اولین تماس های اضطراری در جزیره مارکو بود برای کمک به یک مرد که دچار یک حمله قلبی در خانه اش در Collier بلوار او گفت:.

زمانی که مورفی وارد با تیم خود همه آنها مجاز به انجام گرفتن علائم حیاتی و دادن اکسیژن به بیمار است.

ذغال سنگ شهرستان قوانین در آن زمان ممنوع گروه که تا به حال بیش از 20 کارکنان با استفاده از IVs و تجویز دارو با توجه به مورفی.

"همه آنها قادر به انجام آن است و آنها را کمک کند آن را انجام دهد زمانی که (شهرستان) امدادگران وجود دارد," او گفت:. "پس چرا آنها را به صبر کنید؟"

مورفی گفت: او با بخش پزشکی, مدیر و مسئولان شهرستان به مطمئن شوید که هر امدادگر در Marco می تواند با استفاده از مهارت های خود را به بهترین توانایی های خود.

مارکو امدادگران در حال حاضر مجاز به حمل مواد مخدر در کامیون خود را مورفی گفت. این گروه در حال حاضر دارای 28 امدادگران از 36 شیفت پرسنل.

مورفی مواجه چالش های دیگر به عنوان او حل و فصل به کار جدید است.

برخی از گروه ها نیست که مطلوب نظر گروه چرا که آنها فکر آن را صرف پول بیش از حد و آتش نمی شد انجام شغل خود را, او گفت:.

مورفی که انتخاب شد در سال 2006 به عنوان فلوریدا آتش ارشد از سال, گفت:, او شروع به اعزام آتش نشانان به دو گروه' جلسات را به آنها آموزش در مورد گروه ها و وظایف خود را.

آتش نشانان را به یک کامیون آتش نشانی را به اعضای حیاتی و موثر بدن و صحبت با ساکنان, او گفت:.

"پاسخ از آن گروه بسیار مثبت" مورفی گفت. "همه آنها نیاز به انجام است ایجاد ارتباط و درک این مسئله است."

اگر شما صادقانه خود را با مردم شما به آنها بگویید که چه فکر می کنید که در بهترین مورد علاقه خود را و شما به آنها گوش آن را یک موفقیت است, او گفت:.

مورفی گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای به عنوان آتش نجات ارشد در Marco ساخت و ساز جدید ایستگاه آتش 51 واقع در 751 E. Elkcam دایره. آن اختصاص داده شده بود در 15 مارس سال گذشته است.

یک ایستگاه آتش ساختمان در همان محل ساخته شده است در سال 1965 بود که از خدمات پس از سال 1997 با توجه به مورفی.

"ما بازگشایی ایستگاه زیرا 40 درصد از تماس رخ می دهد که در منطقه" مورفی گفت.

با جدید ایستگاه آتش 51 بخش زمان پاسخ به شرایط اضطراری کاهش یافته و از 12 ساعت به زیر شش ساعت در بیش از 90 درصد از تماس ها با توجه به مورفی.

ایستگاه آتش 51 تنها ایستگاه مورفی به دنبال جایگزین. برای نزدیک به نه سال او کار کرده است به جای مارکو اصلی ایستگاه آتش شناخته شده به عنوان ایستگاه های آتش نشانی 50 در 1280 سن مارکو جاده ها است.

جدید ایستگاه های آتش نشانی ساختمان طراحی شده بود چند سال پیش اما هرگز محقق به دلیل این شهر محدودیت های بودجه با توجه به مورفی.

در فوریه. 3 مارکو جزیره شورای شهر مجاز شهرستان manager به ادامه دوم معماری طراحی جدید ایستگاه آتش 50. این ایستگاه که در حال حاضر نیز به عنوان یک مرکز عملیات اضطراری در بلایای طبیعی مانند طوفان است.

در حدود 25000 فوت مربع ساختمان برآورد هزینه تا آنجا که $11.7 میلیون, با توجه به هزینه نظر ساخته شده توسط BSSW معماران.

ساخت و ساز از امکانات فعلی ساخته شده در سال 1991 بود و کوته بینانه به گفته مورفی.

"ما را بزرگ کرده بود آنها ساخته شده است ساختمان سمت راست 30 سال پیش اما آنها نمی," او گفت:.

ساختمان رفته و از طریق تغییرات زیادی پس از مارکو شد شهرستان در سال 1997 با توجه به مورفی. آن را در خدمت به شهر و پس از آن قرار دارد اداره پلیس.

"پس از آن آتش نشانان رو تحت فشار قرار دادند به پشت و افسران پلیس منتقل شده و در اینجا" مورفی گفت. "هیچ کس به دنبال در دراز مدت است."

عضو شورای شهر لری Honig نوشت: در یک ایمیل که مورفی خواهد بود "دشوار عمل به دنبال دارد."

"رئیس مورفی داده مارکو جزیره بهترین-آموزش سریعترین واکنش خدمات اورژانس در فلوریدا," او نوشت. "او ساخته شده است یک نیمکت قوی از رهبران و آتش-امدادگران که سهم خود را خوش مشرب و طبیعت و رفتار آرام و دلپذیر روکش بالای عمیق و حرفه ای است."

مارکو جزیره رئیس پلیس تریسی L. frazzano می نوشت در یک ایمیل که به او آموخته است بسیاری از مورفی پس از او رئیس در سال گذشته دیده است و دست اول چقدر او به معنی به جامعه است.

"من افتخار می شده اند قادر به خدمت مارکو جزیره با او به عنوان یک راهنمای و امید به ادامه میراث او بیش از انتظارات," او نوشت.

'زندگی با ارزش است'

به عنوان ایستگاه های آتش نشانی 50 بود که طراحی شده برای بار دوم COVID-19 آغاز شده wreaking ویران در ایالات متحده و سراسر جهان است.

مارکو جزیره به کارگردانی کارکنان به احتمال زیاد تحت تاثیر این ویروس مانند مورفی به کار از خانه. این اجازه داده او را به صرف زمان بیشتری را با همسر خود.

"من بسیار پرشور در مورد این کار من می تواند انجام دهد آن را تا روز مرگ من, اما من همچنین شروع به درک که من مدیون او و من مدیون نوه من بیشتر," او گفت:.

اما صرف زمان بیشتری را با همسر خود بود تنها دلیل ساخته شده است که او در نظر بازنشستگی.

سمینول قبیله آتش ارشد همین DiPetrillo یک دوست مورفی برای تقریبا 40 سال درگذشت مارس 30 COVID-19.

"همین بود و بسیاری مانند من," او گفت:. "او تا به حال یک شور و شوق برای خدمت و برای خدمت به جامعه.

"و او که قرار بود به بازنشسته تقریبا دو سال پیش."

مورفی گفت: DiPetrillo همیشه یک دلیل برای بازنشسته به دلیل آن است که سخت به عنوان یک رئیس آتش نشانی.

"زندگی با ارزش است و زندگی خانوادگی بسیار گرانبها است," او گفت:. "از آن زمان به به خانواده است."

اما خانواده دارای دو معنی برای آتش نشانان مانند مورفی.

هفت سال پس از مورفی شروع به کار در میرامار او در نیویورک با خانواده هنگامی که یکی از برادران او به نام به او بگویید که پدر خود را از حمله قلبی درگذشت. مورفی در یک هواپیما برای پرواز به خانه.

در فرودگاه و خدمه که اقدام به صرفه جویی در زندگی پدرش منتظر بودند مورفی, او گفت:.

یکی از آنها گریه به او گفت مورفی او همه چیز را او می تواند برای نجات پدر خود زندگی است.

آتش نشانان یکی از بهترین شغل ها در جهان, با توجه به مورفی.

"شما خوبان با داشتن دو خانواده: یکی در خانه و در محل کار," او گفت:.

تماس با عمر در omar.rodriguezortiz@naplesnews.com و او در توییتر دنبال as @Omar_fromPR. حمایت از کار خود را با عضویت در ناپل اخبار روزانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن