مارکو آیلند شهر, عضو شورای سام جوان استعفا داد

Devan پاتل ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:32 PM EDT Apr 23, 2020سام جوان دارای مناقصه استعفای خود را از مارکو جز

توسط ABTINNEWS در 5 اردیبهشت 1399

سام جوان دارای مناقصه استعفای خود را از مارکو جزیره شورای شهر بلافاصله موثر.

جوان مطلع شهرستان مدیر مایک McNees در روز پنج شنبه بعد از ظهر با استناد به اقامت دائم نیاز در نامه خود از استعفای.

جوان نوشت که دلایل تخلیه صندلی خود را شخصی بودند. هنگامی که به تلفن او کاهش یافته است به استادانه درست شده بیشتر اما گفت که او می خواست به ترک زمان کافی برای شورای شهر برای انتخاب جایگزین و برای رای دهندگان به دامپزشک نامزدها قبل از انتخابات است.

"همانطور که همه ما آموخته تغییر ثابت است و آن زمان من به این فصل در زندگی من و شروع دیگری" جوان نوشت. "من خواهد بود از راه دور و من در از دست دادن برای کلمات به نظر بیشتر است."

بیشتر: مارکو رای دهندگان ارسال دو تازه واردان وقت به شورای شهر

جوان برنده یک محل در جزیره مارکو شورای شهر در نوامبر 2018 دوم-بیشترین آرا را در انتخابات پشت سر تنها در حال حاضر رئیس شورای اریک Brechnitz.

مدت خود را برنامه ریزی شده بود به اجرا تا نوامبر سال 2022.

جوان زد بر روی یک پلت فرم برای حفاظت از این شهر آبراه علت او ادامه داد: به قهرمان به پایان تصدی خود را به عنوان به خوبی به عنوان خوب بودن مباشر از مالیات دهندگان دلار است.

قبل از اینکه جوان انتخاب شد او خدمت در شهرستان آبراه کمیته مشورتی و کمک فشار در این شهرستان در حال حاضر طرح افزایش تست و پیدا کردن راه هایی برای بهبود کیفیت آب در این شهر را مختل کانال.

بیشتر: مارکو جزیره آبراه اضافه شده به دولت اختلال لیست پس از انتخاب رسمی مخاطبین DEP

"این یک افتخار برای خدمت به جامعه از مارکو جزیره و من اعتماد که من رای و اعمال شده است سازگار با تمام کسانی که رای دادند و من را به اتاق کار," او نوشت.

در زیر شهری کد به این دلیل که منقضی نشده مدت بیش از 28 ماه به شورا می تواند تعیین یک فرد برای پر کردن جای خالی تا زمانی که به طور منظم برنامه ریزی شده انتخابات که در ماه نوامبر.

اتصال با خبرنگار Devan پاتل: @DevanJPatel (توییتر) و یا devan.patel@naplesnews.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب