دستور مورد نیاز برای دریافت مردمی به پوشیدن ماسک در تلاش برای جلوگیری از COVID-19 گسترش یابد ؟ | نظر

نظرلورنس Reisman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:52 PM EDT Jun 25, 2020چند ماه پیش هنگامی که برخی از مردمی

توسط ABTINNEWS در 6 تیر 1399

نظر

چند ماه پیش هنگامی که برخی از مردمی بودند و ناله در مورد رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' امن تر-در-خانه سفارش راشل مودی به من گفت که او می خواهم به تازگی به عنوان خوانده شده در مورد فداکاری های ساخته شده در طول جنگ جهانی دوم در Indian River County است.

"این فقط زده وتر با من" در ورو بیچ مقیم گفت: شهرستان تلاش از جمله خاموشی به عنوان نازی زیردریایی گشت در سواحل. "ما فکر می کنم ما آن را کردم در حال حاضر بد. چگونه در مورد خانواده بازگشت پس از آن؟"

در حال حاضر که DeSantis " منظور برداشته شده است در بیشتر قسمت ها چقدر بد هستند و همه چیز در حال حاضر ؟ موارد COVID-19 در رودخانه شهرستان را به طور پیوسته افزایش یافته نزدیک 500 تا از 116 یک ماه پیش با 16 مرگ و میر.

آن هم نه به وحشت اما این بدان معنا نیست که ما نباید همه چیز را مناسب برای جلوگیری از گسترش این بیماری است.

که شامل پوشیدن ماسک هنگامی که شما در داخل اماکن عمومی از سوپر مارکت ها به سالن مو.

به دلیل بیش از حد تعداد کمی از مردم انجام داده اند و با وجود درخواست های مکرر از مراکز کنترل بیماری به DeSantis به بخش بهداشت محلی, Indian River County می تواند صبح روز جمعه موضوع نوعی از ماسک قیمومیت. که احتمالا به همین دلیل مسئولان شهرستان تغییر برنامه ریزی شده 3 بعد از ظهر کنفرانس مطبوعاتی به 11 a. m. گفت: آنها را "عمده اطلاعیه."

با پوشیدن یک ماسک و بی اهمیت نسبت به اینکه مجبور به ماندن در خانه خود و یا به عنوان مورد شروع در ژانویه سال 1942 مورد نیاز به نوبه خود چراغ خاموش در خانه و یا در ماشین خود را هنگامی که آژیر حمله هوایی رفت و در طول آزمون.

بیشتر: ما همه آمریکایی ها; چگونه در مورد ما شروع به نشان دادن هر یک از دیگر کمی حسن نیت ارائه میدهد?

بیشتر: نسبتا پایین Indian River County COVID-19 مورد آمار ثبت

با پوشیدن یک ماسک و بی اهمیت نسبت به داشتن دولت محدود چقدر مواد غذایی و بنزین و یا سایر محصولات شما می توانید خرید.

آن را بی اهمیت نسبت به سرنوشت جان Mixon, 19 که داوطلب خدمت سربازی به نیروهای مسلح ما Jan. 5, 1942, تنها به کشته شدن در یک حمله اژدر چهار ماه بعد. او معتقد بود که برای اولین بار حدود 40 county مردان به زندگی خود را دفاع از آزادی ما.

و پس از آن اگر شما نقض خاموشی قوانین ورو بیچ شورای شهر اعلام کرد در ماه ژانویه سال 1942 شما می تواند به صورت 60 روز در زندان یا 500 دلار خوب است.

مقایسه را از دست داده در Jason قهوه ای, هندی, رودخانه, شهرستان, مدیر, که برای هفته مودبانه خواسته ساکنان به پوشیدن ماسک ، او در مقایسه با چنین تلاش ها برای کسانی که از زنان نماد رزی پرچ کن که با کمک آمریکا تلاش های جنگی.

"متاسفانه ماسک شده اند تفرقه موضوع" براون گفت: an Indian River County Chamber of Commerce زوم جمع جمعه. "این واقعا مایه تاسف است."

آن را یک روز پس از کانتی در کمیسیون مورد نیاز برای ساکنان به پوشیدن ماسک برای جلوگیری از گسترش COVID-19. به طوری که اگر همه چیز را بهبود نمی کند که آنها ممکن است حکم چنین لباس زمانی که مردم هستند ،

سایر استان ها حکم صادر کرده اند. حتی محافظه کار Martin County گذشت یک دستور محدود شده است. سنت لوسی شهرستان به نام جلسه اضطراری روز جمعه برای بحث در مورد یک ماسک قیمومیت.

من لغات دولت مقرر. اما اگر ما عمل نخواهد کرد به طور داوطلبانه به نفع همنوعان خود چه انتخاب می کند دولت باید برای کمک به جلوگیری از گسترش این ویروس ؟ تعطیل اقتصاد دوباره ؟ من امیدوارم که نه.

بیشتر: مادر بزرگ ظهور به عنوان فداکارانه قهرمان در میان رمان coronavirus همه گیر

بیشتر: رفتن به COVID-19 نقاط داغ کار و عشق به رودخانه هند بومی پرستاران

اگر اعتقاد شما با پوشیدن یک ماسک است که در همسایه خود بهترین بهره و در نهایت شما اگر ما متوقف کردن گسترش — یک ویدیو از مارس 21 جدید مجله پزشکی انگلستان است که ارزش تماشای.

نشان داده شده در روز سه شنبه شهرستان جلسه کمیسیون و در یافت بیت.ly/31fr6dK ویدیو مقایسه تفاوت در تعداد ذرات به هوا با صحبت کردن در حجم های مختلف بین نمی پوشیدن یک ماسک و پوشیدن یک پارچه مرطوب. نور لیزر پراکندگی نشان می دهد که چقدر یک پارچه مرطوب نگه می دارد و کمک می کند تا ذرات از هوا.

من آگاه هستم از هر گونه مطالعات نشان ماسک های پارچه ای مرطوب یا خشک را حفظ خواهد کرد شما را از تبدیل شدن به آلوده. این همه در مورد حفاظت از مرد دیگر خود را از ابتلا به میکروب ها است که مهم است. شما ممکن است نمی دانم شما از این ویروس است.

"بسیاری از ما مسن تر همسایه ها می ترسم ... برای گرفتن این بیماری است که ممکن است ارائه آنها در بیمارستان, محدود, بدون بازدید کنندگان و احتمالا هرگز برای دیدن همسر خود را دوباره اگر آنها هلاک از آن" جان Sammartano که می آموزد کلاس های تناسب اندام به ساکنان مسن و تشویق افراد جوان به پوشیدن ماسک نوشت: در Facebook صفحه. "اما آنها را که سفر به Publix برای مواد غذایی و نسخه."

نمی خواهید به دست یکی دیگر از ستون مانند این? در اینجا ما آخرین عضویت معامله

به عبارت دیگر با پوشیدن یک ماسک نجابت رایج است. آن را درست انجام دهید.

آن را جزئی قربانی به خصوص در مقایسه با آنهایی که فقط ساخته شده توسط فلوریدا مستقر گلف بازان حرفه ای بروکس Koepka و گریم مک داول. این دو با وجود تست منفی برای COVID-19, انصراف از آخر این هفته مسابقات در, Hartford, کانکتیکات, پس از ویلچرهای آزمایش مثبت است.

"من قصد دارم به جلو برای محافظت از هر کس دیگری ... من نمی خواهم به خطر زندگی هر کسی اگر آنها مسائل تنفسی یا بیماری های زمینه ای" گفت: Koepka که مانند مک داول داد تا یک شات در برنده شدن در $1.332 میلیون نفر در این رویداد است. "من فکر می کنم آن را درست انجام دهد."

از آن زمان به انجام کار درست نیست ناله و شکایت کردن در مورد آن. برای پیروزی در جنگ علیه COVID-19 ما باید قانون ایران به عنوان آمریکایی ها — درست مثل ما در سال 1942.

این ستون نشان دهنده نظر لورنس Reisman. حمایت از کار خود را با اشتراک TCPalm. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در larry.reisman@tcpalm.com تلفن در 772-978-2223, Facebook.com/larryreisman و یا در توییتر @LaurenceReisman

آخرین مطالب