معنی ورزش xbody

در واقع XBody برای آن دسته افرادی که تمایل دارند روندعضله سازی و چربی سوزی را با سرعت بیشتر در کمترین زمان طی

توسط مدیر سایت در 17 تیر 1402

در واقع XBody برای آن دسته افرادی که تمایل دارند روندعضله سازی و چربی سوزی را با سرعت بیشتر در کمترین زمان طی کنند مناسب است. میتوان این طور در نظر گرفت که xbody goدستگاهی برای تحریک کردن بیشتر عضلات است و نمی توان آن را ورزش محسوب کرد. در تمرینات سنتی معمولا حدود 40٪ از عضلات هنگام اجرای یک حرکت درگیر می شوند در حالیکه در تمرینات XBody این مقدار بیش از 90٪ می باشد. همراه با تحریک الکتریکی عضلات،عضلات کوچکتر نیز درگیر شده و تمرین داده می شوند. EMS از منظر فنی یک تمرین بدنی کامل با جریان بدن است. انعطاف پذیری بیشتر بدنی و احساس سلامت از دیگر مزایایی است که در تمرینات XBody می توانید تجربه کنید. یکی از مراحل بسیار سخت تمرینات توان شروع است ، که سرعت ساخت بیشتر رشته عضلات در آن موثر است. باشگاه ورزشی که بر روی 30٪ عضلات کار می کند بسیار تأثیر گذار تر است.
ایکس بادی (xbody go) چگونه ورزشی است؟ 11 - آیا رشد سریع عضله با ایکس بادی امکان پذیر است؟ اما با وجود نزدیکی با شهر تهران امکان تردد چندانی به این شهر وجود ندارد چرا که هم محدودیتی زمانی و هم محدودیت های ترافیکی و هم محدودیت های مسافتی این امکان را به ساکنین این شهر نمی دهد. برخی افراد تحت شرایط خاص گزینه مناسبی برای استفاده از دستگاه های EMS نیستند که در ادامه به افرادی اشاره می کنیم که مجاز به استفاده از دستگاه های EMS نیستند. افرادی که بیماری های عفونی دارند. نکته قابل توجه آن است که این تاثیر در مدت زمان کوتاهی خود را نشان داده ، از این رو به افرادی که نمیتوانند زمان زیادی را در هفته صرف ورزش کنند ، و در عین حال صبر کافی برای دیدن ماحصل تلاشهای خود در مدت زمان طولانیتر را ندارند ، تجربه ورزش ایکس بادی توصیه میگردد . با تمرینات EMS شما در کوتاه ترین زمان قوای جسمانیتان را افزایش دهید. بر همین اساس تئوری این است که با انجام مکرر این کار شما میتوانید قابلیت بدن در به کارگیری بیشتر فیبرهای ماهیچه ای را زیر فشار (کار با وزنه) افزایش دهید.از لحاظ تئوری این موضوع بسیار خوب به نظر میرسد اما در واقعیت چگونه است؟

و این به ویژه در دنیای شلوغ امروزی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. هنگام تمرین با ایکس بادی بیش از 90٪ عضلات به طور همزمان در طول هر انقباض در یک جلسه ی 20 دقیقه ای فعال می شوند در حالی که در روش سنتی این اتفاق پس از سه جلسه یک ساعته به وقوع خواهد پیوست، این در حالیست که هیچگونه آسیبی به مفاصل وارد نمی شود. تمرینات و حدود ۱۸۰۰ کالری نیز در طول ۴۸ ساعت بعد از تمرین برای ریکاوری عضلات مصرف می شود. یعنی در هر جلسه ایکس بادی حدود ۲۵۰۰ کالری می سوزانید. در تمرینات سنتی به طور معمول 6 تا 8 هفته زمان می برد تا این مسیرهای عصبی ایجاد و گسترش پیدا کنند، اما با XBody در همان جلسه اول این امر اتفاق می افتد. مورد نظر خود به گشت و گذار در شهر بپردازید و به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن می توانید آن چه نیاز دارید را به دست بیاورید. این دستگاه معمولاً شامل یک پنل کنترل است که تکانههای الکتریکی را تولید و تنظیم میکند و مجموعهای از الکترودهایی که توسط سیم به پنل دستگاه متصل شدهاند.

تحریکات الکترونیکی فیبرهای عضلانی شما را فعال کرده و به افزایش توده عضلانی کمک میکند. چرا که چربیسوزی و عضلهسازی همزمان دهها برابر موثرتر از حالتی است که این تمرینات به صورت جداگانه انجام شوند. 2 - آیا می توانم ایکس بادی را درازمدت انجام دهم؟ آیا تحریک الکتریکی عضلات باعث رشد آنها میشود؟ یکی از تاثیرات ایکس بادی بر روی بدن از طریق تمرینات قدرتی انجام میشود. متخصص ایکس بادی ایران، به بهترین شکل انجام می شود. نرم افزار دستگاه یک مربی مجازی دارد که حرکت های مختلف را به شما نشان میدهد. در این متد دستگاه با ارسال Pulse های الکتریکی که مستقیمأ به ماهیچه ها وارد می شوند روند عضله سازی را به میزان ۵ برابر و همچنین سرعت و روند چربی سوزی را تا ۳ برابر افزایش میدهد به طوریکه در یک تمرین ۲۰ دقیقه ای با این سیستم، بدن چیزی در حدود ۵۰۰ الی ۷۰۰ کالری انرژی مصرف خواهد نمود. بنابراین عضلات در حالت بازیابی قرار گرفته و میزان متابولیسم بدن بالا میرود. این دستگاه شامل یک حالت نور است که می تواند به وسیله آن ارزیابی اولیه بیمار برای تزریق مورد استفاده قرار میگیرد.



منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن