عشق و امید در عمل آن باز می شود پنجره و آشپزخانه برای کمک به کسانی که نیاز دارند در طول همه گیر

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:53 PM EDT Jun 24, 2020استوارت — زمانی که دولت دستور داد غیر ض

توسط ABTINNEWS در 5 تیر 1399

استوارت — زمانی که دولت دستور داد غیر ضروری کسب و کار به بستن درهای خود را در ماه مارس به دلیل coronavirus عشق و امید در عمل باز خود ویندوز.

ایمان غیر انتفاعی مستقر در 1760 s. e. سالرنو جاده و تاسیس در سال 2007 به خدمت بزرگسالان و خانواده هایی که بی خانمان هستند یا مسکن ناامن — تا به حال به محوری از چگونه آن را به وسیلهی کسانی که در نیاز از جمله ارائه دو وعده غذا در روز.

به جای خدمت به مشتریان در داخل اتاق ناهار خوری لاهیا کارکنان در حال حاضر فراهم می کند بسته بندی وعده های غذایی و نوشیدنی از طریق مجموعه ای از ویندوز در پشت اتاق.

"ما می خواستیم برای باز بماند و هر آنچه را که ما تا به حال به ماندن در کسب و کار" گفت: برندا Dickerson, مدیر اجرایی. زمانی که بازدید کنندگان محترم این تغییرات و قوانین جدید غیر انتفاعی خواهد باز بماند, او گفت:.

یکی از برنامه های آن, اما, بود, مجبور به تعطیل.

بیش از یک برنامه آشپزی

همه گیر شد "یک ناامیدی بزرگ" به کارلا اودانل لاهیا را هنر آشپزی مربی.

O'donnell که مسئول نظارت بر سازمان آشپزی مسیر برنامه — نه-هفته آشپزی و کار-آموزش برنامه به صورت بیکار و یا بیکار بزرگسالان — گفت: کارکنان بود "به دست آوردن شتاب در گرفتن برنامه از زمین. در حال حاضر ما باید برای شروع از یک مربع.

"من تا به حال متقاضیان آماده برای شروع سوم-ترم برنامه اما در این نقطه من شده اند در تماس با برخی از آنها برای سه ماه گذشته" o'donnell گفت. "من مطمئن هستم که چه وضعیت خود است, که آیا آنها قادر و یا مایل و یا مایل به آمدن به برنامه دوباره."

این برنامه راه اندازی شد در ماه اکتبر است و فارغ التحصیل دو کلاس. آن را مجموعه ای به استقبال آن کلاس سوم این بهار اما عقب رانده شد از آنجا که از virus.

کارکنان می پذیرد فقط پنج متقاضیان در هر ترم برای اطمینان از یک تجربه عملی.

لسلی Perna, دستیار آشپزی-هنر مربی در اولین فارغ التحصیلی کلاس در پاییز گذشته و بعدها o'donnell دستیار.

"من می دانستم که چگونه به طبخ قبل از مصرف این کلاس بنابراین من فکر کردم" گفت: Perna خنده. "آنچه واقعا اهمیت و مهم یادگیری مناسب چاقو مهارت. اگر شما لازم نیست ریز ریز کردن همه چیز به درستی آن شما قرار می دهد در یک نقطه ضعف و شما بیشتر احتمال دارد به خودتان آسیب."

به عنوان یک خود-توصیف آتیپیک دانشجو — او است و نه بی خانمان و بیکار —Perna گفت: این کلاس می تواند زندگی در حال تغییر برای بسیاری از کسانی که با موفقیت فارغ التحصیل شد.

این برنامه ارائه می دهد مهارت های بیشتری را نسبت به یادگیری راه مناسب برای برش پیاز, او گفت:.

گذشته از اساسی تکنیک های پخت و پز و مواد غذایی-ایمنی و بهداشت شیوه های مسیر را فراهم می کند دانش آموزان خود را با یک سیستم پشتیبانی و فرصت برای به دست آوردن اعتماد به نفس و ساخت زندگی مهارت های ارتباطی برای کمک به آنها موفق خارج از آشپزخانه.

اتخاذ یک برنامه روزانه و معمول و آموزش پاسخگو باشد, همه عوامل او و دیگر لاهیا کارکنان را به برنامه o'donnell گفت.

بسیاری از دانش آموزان بی خانمان شده اند برای سال; دیگران با چالش هایی مانند سوء مصرف مواد مخدر و اعتیاد و بازیابی برنامه های در حالی که حضور در مسیرهای او گفت:. دلیل این که این برنامه ارائه می دهد مشاوره برای کسانی که در برخورد با مبارزات شخصی.

"اگر (این برنامه) تدریس شد فقط مهارت های آشپزی آن آسان خواهد بود" o'donnell گفت. "این تمام اجزای دیگر است که آن را به چالش کشیدن."

تماشای دانش آموزان حرکت را از طریق برنامه و به دست آوردن اعتماد به نفس کافی برای جذب بازگشت به جامعه با توجه به o'donnell است "باور نکردنی پرارزش است."

یکی از خاطرات مورد علاقه در حال ساخت, در خانه, نان و پاستا با دانش آموزان خود را.

حرکت رو به جلو

از زمان شروع این بیماری همه گیر را دوست دارم و امیدوارم که در عمل دیده می شود تیز چشم انداز مثبت در اعضای جدید اضافه 130 مشتریان Dickerson گفت:

هر چند افراد اغلب بازدید لاهیا به دنبال پشتیبانی از طیف وسیعی از نیاز از نیاز به پرداخت اجاره بها به دست آوردن ID و درخواست از کار افتادگی و یا مواد غذایی به نیاز پزشکی — اخیرا بسیاری از اعضای جدید آمده اند چرا که آنها شغل خود را از دست به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر.

در همان زمان بیشتر داوطلبان پیوست, سازمان Dickerson گفت. او نگران او می خواهم داوطلب تعداد قطره در طول مستندات اما داوطلبان "پا در زمانی که مسن تر داوطلبان تا به حال به یک گام به عقب" او گفت:.

کمک های مالی بیش از حد را برداشت تا او گفت:.

"مردم به دنبال مکان به جلو خود محرک را بررسی کنید و یا به دنبال پشتیبانی جمعیت است که نمی تواند حمایت خود را" Dickerson گفت. "ما شده ایم به برکت بسیاری از اهدا کنندگان بزرگ و یا کوچک و ما امیدواریم که آنها با ما است."

هر دو غیر انتفاعی و برنامه آشپزی در ادامه به داوطلبان نیاز به کمک در کارهای روزمره و برای کمک به بازسازی مسیر.

O'donnell مطمئن نیستید که او قادر خواهید بود به استقبال آینده گروه از دانش آموزان اما امیدوار است تا اواسط ماه اوت یا اوایل سپتامبر.

حرکت رو به جلو او امیدوار است این برنامه می تواند رسیدن به مردم بیشتر در جامعه, او گفت:.

"ما می خواهیم برنامه آشپزی به یک جامعه مبتنی بر, برنامه," او گفت: "نه فقط برای مشتریان ما که بی خانمان هستند اما برای هر کس در جامعه است که نیاز به مهارت های آموزشی و فرصت های شغلی."

در تماس

چه: عشق و امید در عمل

که در آن: 1760 SE سالرنو Rd.

تلفن: 772-781-7002

اطلاعات بیشتر: www.lahia.org

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن