رستوران های محلی که باقی می ماند به طور موقت برای همیشه بسته شده میان COVID-19 با امکان بازگشایی تاریخ

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:25 PM EDT 21 مه سال 2020یادداشت سردبیر: این لیست به روز خواهد

توسط ABTINNEWS در 2 خرداد 1399

یادداشت سردبیر: این لیست به روز خواهد شد. آیا می دانید از هر رستوران که نمی بازگشایی نشده است ؟ ایمیل خبرنگار Catie Wegman در catie.wegman@tcpalm.com.

برخی از گنج ساحل رستوران هنوز به بازگشایی درهای خود را پس از coronavirus شیوع مجبور شش هفته تعطیلی تمام اتاق ناهار خوری با وجود رژیم صهیونیستی است. Ron DeSantis رستوران ها اجازه می دهد به کار در 50 درصد ظرفیت است.

برخی متکی را خارج و تحویل گزینه های برای زنده ماندن در حالی که دیگران تصمیم گرفت به طور موقت نزدیک آشپزخانه به طور کامل و متاسفانه تعداد انگشت شماری هرگز فرصتی برای بازگشایی شده است.

در اینجا یک لیست از eateries محلی که بسته باقی می ماند و ممکن است بازگشایی خرما در امتداد ساحل گنجینه.

Indian River County

Kountry آشپزخانه: این ورو بیچ کسی که شام میخورد تعطیل در مارس 2 در پاسخ به همه گیر اما این رستوران اعلام کرد در آن Facebook صفحه آن را بازگشایی پنج شنبه, مارس 25.

1749 پیر دیکسی بزرگراه ساحل Vero; 772-567-6733; facebook.com/KountryKitchenVero

پریما پیتزا و پاستا: نسبتا جدید است eatery اعلام کرد در اواخر ماه مارس که آن را نمی خواهد بود قادر به زنده ماندن coronavirus همه گیر قرار داده و این محل برای فروش.

"این خواهد بود که آخرین بار من پست برای کسب و کار من" یک Facebook پست بخوانید. "از آن شده است یک لذت برای خدمت به جامعه ما, اما به عنوان یک رستوران جدید ما (نمی تواند) استطاعت برای زنده ماندن این بیماری همه گیر. ما با شروع کسب و کار بزرگ و برجسته در بررسی!"

1920 14 Ave. ورو بیچ; 772-480-1636; facebook.com/Prima-Pizza-and-Pasta-112988586730599/

شهرستان سنت لوسی

دافی ورزش کوره: فلوریدا بسته های زنجیره ای همه از رستوران ها در اواخر ماه مارس و آن را هنوز اعلام تاریخ بازگشایی هر چند کارکنان حاکی از آن خواهد بود "به زودی" با توجه به آخرین مارس 15 Facebook به روز رسانی. وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از مکان ها در سنت لوسی و Martin شهرستان:

  • 1608 n. w. حیاط Cir., پورت سنت لوسی
  • 3001 S.W. پورت سنت لوسی Blvd. پورت سنت لوسی
  • 1 S.W. اوسکلوا سنت استوارت
  • 6431 s. e. فدرال بزرگراه., استوارت

برای اولین بار تماشا کنید: با توجه به وب سایت خود را, کافه پورت سنت لوسی و استوارت مکان باقی می ماند به طور موقت بسته و اعلام کرد قصد دارد برای بازگشایی شده است. رستوران حاکی از آن است که به آرامی بازگشایی آن زنجیره ای از نقاط در سراسر کشور از جمله افتتاح شد درهای خود را در دیگر شهرهای فلوریدا.

  • 1493 NW سنت لوسی غرب بلوار پورت سنت لوسی
  • 2125 SE فدرال بزرگراه استوارت

212 قهوه: مرکز شهر فورت پیرس کافی شاپ است به طور دائم بسته در میان بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به آن در Facebook صفحه.

مارتین کانتی

Emman آسیایی لذیذ: این استوارت رستوران باقی مانده است بسته از اواخر ماه مارس است و نه اعلام یک تاریخ برای بازگشایی شده است. آخرین Facebook update ارسال شده در مارس 4, خواندن, "صرفه جویی در کسب و کار ما مهم است. اما صرفه جویی در زندگی مهم تر است."

555, کلرادو, خیابان سوئیت $#105 استوارت; 772-888-3171; facebook.com/fusionofec

11 Maple Street: در آخرین May 13, آپدیت رستوران هنوز بازگشایی شد. مالک توصیه ساکنان به بررسی آن, رسانه های اجتماعی, وب سایت تماس بگیرید و یا محل به طور مستقیم برای به روز رسانی در زمان بازگشایی خود را.

3224 n. e. Maple Ave. جنسن بیچ; 772-334-7714; facebook.com/11maplestreet

Riverwalk کافه صدف نوار: پس از بسته شدن در 19 مارس در استوارت رستوران اعلام کرد این امر بازگشایی در روز شنبه, مارس 21 برای ناهار و شام روزانه.

201 S.W. سنت لوسی Ave. استوارت; 772-221-511; facebook.com/riverwalkcafeandoysterbar

برداشت جدول: بعد از بسته شدن رستوران در اواخر ماه مارس در استوارت رستوران اعلام کرد در مارس 4 آن را نمی خواهد بازگشایی. با توجه به Facebook پست آن را "فقط یک مصدوم از COVID-19."

مرتهن: این استوارت eatery اعلام کرد در مارس 1 آن را نمی خواهد بازگشایی پس از همه گیر پس از 35 سال از کسب و کار. صاحبان دیگر رستوران Shrimpers هنوز هم عامل.

مترو, کسی که شام میخورد: به استوارت رستوران اعلام کرد در اواخر ماه آوریل از آن خواهد بود به طور دائم بسته شدن.

"ما را ساخته اند این تصمیم دشوار را به طور دائم نزدیک مترو این رستوران محل با توجه به چالش های ما با آن مواجه اطراف COVID-19 همه گیر" یک Facebook پست بخوانید. "ما قدردانی از حمایت خود را در طول سال و مفتخر شده اند به بخشی از جامعه خود را."

نویسنده کارکنان سارا مارینو کمک به این گزارش.

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب