لیگ کوچک باقی مانده در برزخ در اطراف Shasta County با توجه به کروناویروس

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:24 PM EDT مارس 11 سال 2020باران آمد سخت در شستا سد لیگ کوچک زمینه های

توسط ABTINNEWS در 23 اردیبهشت 1399

باران آمد سخت در شستا سد لیگ کوچک زمینه های صبح روز دوشنبه.

صفحه اصلی پاشیده شد در گل و لای به عنوان حوضچه رشد عمیق تر در بیرون از محیط.

این شرایط به طور معمول ممکن است باعث بازی به تعویق افتاد. هنوز هم اگر کسی به درخواست هر بازیکن با یک دستکش یا خفاش بین 4 و 12 که آیا آنها هنوز هم می خواهم بازی پاسخ خواهد تقریبا قطعا مشتاق "بله."

بیشتر: Cal Poly میدانی, ورزشکار مولی راس می یابد راه های خلاق به آموزش در خانه ردینگ

اما در این سال, این کودکان باید صبر کنید یکی دیگر از چند ماه یا شاید یک سال دیگر — پس از لیگ های محلی مجبور شدند یا لغو و یا به تعویق انداختن 2020 فصل به دلیل coronavirus.

Foothill لیگ کوچک است و لغو آن در فصل بهار در حالی که غرب ردینگ لیگ کوچک و اندرسون لیگ کمی به تعویق افتاد فصل خود را در حال حاضر. شاستا سد لیگ کوچک نیز به تعویق افتاد و فصل آن, اما رئیس جمهور تراویس هامفری گفت: اگر محدودیت در جوانی ورزش را بهبود نمی بخشد ژوئیه 4, بازی بیس بال می تواند لغو شود و تا بهار 2021.

هامفری گفت: اگر شرایط بودند ملاقات کرد قبل از تاریخ 4 ژوئیه مهلت شستا سد لیگ کوچک را گسترش فصل پاییز برای تمام بخش ابتدا در ماه اوت است.

"ما می خواهیم به نگه داشتن بچه های فعال و درگیر در سازمان" هامفری گفت. "ما می خواهیم به ارائه یک محل که در آن بچه ها می تواند ورزش بازی توپ و نگه داشتن آنها را از مشکل."

Foothill لیگ کوچک تصمیم به انصراف از آنجا که به طور بالقوه تداخل با دیگر ورزش ها مانند فصول فوتبال و فوتبال به همراه هر خانواده در تابستان برنامه سفر است که هنوز هم ممکن است در محل.

بیشتر: سیمپسون بیس بال ادویه در رویای فصل با وجود اینکه برش های کوتاه با کروناویروس

"آنچه ما در حال اجرا هستند تا در برابر بسیاری از عوامل" Foothill لیگ کوچک رئیس جمهور آنتونی Ortiz گفت. "با تعطیلی مدارس و ما لازم نیست که یک پایه اصلی و ما بازی بسیاری از بازی های ما در لیگ بزرگ رویاهای آن نیز بسته شده است."

نگرانی اصلی اطراف تابستان بیس بال در Shasta County است گرما عامل در هنگام رسیدن به درجه حرارت بیش از 100 درجه است.

"اساسا در گرفتن با ما هیئت مدیره و اعضای ما وجود ندارد تعداد زیادی از علاقه در انتظار در اطراف برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد" اورتیز گفت.

فعالیت های اطراف Shasta County را در برداشت از جمله بازار مال فروشان در کاتن وود در روز یکشنبه با وجود ممنوعیت تجمعات که هنوز هم در محل.

با وجود افزایش در عمل اجتماعی, Humphrey احساس می کند افرادی که فعال در لیگ های کوچک باید همچنان به دنبال رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom را "در خانه ماندن" سفارشات.

"چیزی که ما می گویند قبل از هر بازی, 'I love my کشور و من به آن احترام قوانین و احترام به قوانین دولت است که بخشی از فرهنگ ما آموزش کودکان و نوجوانان" هامفری گفت. "اگر فرماندار می گوید به جمع در اعداد بزرگ پس از آن که آنچه ما انتظار داریم اعضای درون ما لیگ را انجام دهد."

هامفری — که یک مدیر مربی و پدر می گوید وجود دارد مقدار زیادی از فعالیت های یک بازیکن می تواند به ماندن در شکل با وجود داشتن یک رشته به تمرین.

"شما نمی نیاز به یک الماس بیس بال و یا یک خود به تکرار در" هامفری گفت. "شما می توانید پیدا کردن یک 20 فوت کشش از چمن و شما می توانید با پرتاب یک توپ در برابر یک دیوار اگر شما هیچ یک را به بازی گرفتن. وجود دارد تعدادی از فعالیت های شما می توانید بدون رفتن را برابر دستورالعمل فرماندار."

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن