باشگاه لاینز می پردازد ادای احترام به این هفت all-star فوتبال ورزشکاران از ردینگ منطقه

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 4:00 PM EDT Jun 26, 2020برای بیش از 40 سال شمال در مقابل جنوب شیرها همه

توسط ABTINNEWS در 7 تیر 1399

برای بیش از 40 سال شمال در مقابل جنوب شیرها همه ستاره بازی فوتبال بازمی گردد بهترین سالمندان از شمال دولت در برابر یکدیگر است.

برای یک بازی تلخ رقبا از Foothill, شستا و سازمانی و غرب دره و U-دبستان را تبدیل به دوستان و پوشیدن همان رنگی یکنواخت به عنوان یک چالش برای اثبات کدام منطقه بهتر بود.

اما در این سال هیچ بازی کرده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. شیرها All-Star game شمال کشور کمیسر چارلی اسونا گفت: او تلاش "همه چیز او می تواند" را به مطمئن شوید که بازی هنوز هم در رفتن.

اسونا تلاش برای مطمئن شوید که ورزشکاران اجتماعی فاصله در بوت-سیلور باو, کالج, اما نه به اندازه کافی اتاق خوابگاه.

در پایان این معنا نیست که ما برای 40-به علاوه بازیکنان بودند که به صورت فعال در این تابستان. هفت بازیکن آمد به لولو خوردن و نوشیدن رستوران در روز پنج شنبه خود را برای دریافت کشباف و شناخت از ردینگ صبحانه باشگاه لاینز.

"ما نیاز به تغییر تاریخ تنظیم مجدد اردوگاه های خارج وجود دارد وجود دارد و ما همه چیز را ما می تواند به این بازی از طریق, اما آن را فقط اتفاق می افتد نمی تواند," اسونا گفت. "ما تا به حال به لغو کمپ McCumber این سال برای دیابتی کودکان و نوجوانان و اهدای $9,000 به اردوگاه. اما ما باید این بازی سال آینده در شستا و دوباره حتی قوی تر است."

این ورزشکاران بودند به نام شیرها در All-Star game به دلیل دستاوردهای خود را در زمین فوتبال است. این چیزی است که آنها به دنبال به جلو به در فصل بعد به عنوان آنها را وارد کنید ،

بیشتر: دبیرستان, تفریحی, ورزشی مجاز تحت این دستورالعمل ها; تماس با ما ورزشی مجاز نیست

بیشتر: ردینگ اعلام بازگشایی استخر و کتابخانه ها و زمین های بازی

یعقوب جانستون (غرب دره)

2019 آمار: 144 پردازد و پنج کیسه

بهترین فرد بازی: 20 پردازد و دو کیسه در یک 40-0 برنده بیش از Wheatland در CIF شمالی بخش بخش سوم دور اول پلی آف در Nov. 15, 2019.

فصل بعد: 2020 محقق-ورزشکار سال داده شد از یک عمر روز قبل از فارغ التحصیلی. جانستون در اصل قرار است برای حضور در UC سن دیگو یک افسر ذخیره آموزشی پارسیان بورس بود اما در لیست انتظار برای حضور در آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده در آناپولیس. این بود که روز جانستون در بر داشت که او پذیرفته شده به یکی از کشور برجسته ترین نیروهای جدید ، جانستون می خواهد برای تبدیل شدن به یک مهر و موم نیروی دریایی و یک خلبان. همانطور که برای بازی های ورزشی در دانشگاه, Johnston می خواهد برای پیوستن به کشتی کج و بوکس تیم.

تایلر کری (دامنه)

2019 آمار: 65 پذیرایی 1,401 متری 15 دریافت touchdowns (18 کل)

بهترین بازی: گل هفت touchdowns (پنج دریافت یک کیکآف بازگشت و زدن توپ بازگشت) سال گذشته در یک 56-31 برنده بیش از کارسون از نوادا در سپتامبر. 13, 2019.

فصل بعد: کری می گوید او همچنان در حال بازی فوتبال در شستا ، 5-پا-11 گسترده گیرنده انفجاری مرحله اول و امیدوار به گرفتن توجه از سال دوم سر مربی Bryon همیلتون. خارج از فوتبال, کری می خواهد به مطالعه رادیولوژی.

بیشتر: اینجا چه Shasta County پدر و مادر نیاز به دانستن در مورد سال تحصیلی آینده

کودی Sisco (دامنه)

2019 آمار: 42 پردازد و 2.5 کیسه

بهترین بازی: هشت پردازد از جمله دو برای از دست دادن در برابر فورتونا در 35-20 wi on Oct. 11, 2019.

فصل بعد: وجود دارد بسیاری از استعداد بکر در Sisco ساخته شده که حضور او احساس اولیه در داد و بیداد در سال 2019. اواخر فصل صدمات محدود Sisco در نیمه دوم اما 5-پا-11, 240 پوند دفاعی مقابله با مقدار زیادی از حرکت صعودی. Sisco برنامه در پیوستن به هم تیمی های خود تایلر کری و کارفرمایی براندون Merryman در شستا ، علاوه بر بازی فوتبال Sisco می خواهد به مطالعه مهندسی عمران.

Trayton Laustalot (U-دبستان)

2019 آمار: 301 همه منظوره متری 16 پذیرایی هشت touchdowns و 44 پردازد

بهترین بازی: سه مراسم برای 45 متری و دو touchdowns سال گذشته در برابر غرب سیرا دانشگاهی آکادمی در 54-14 پیروزی در سپتامبر. 27, 2019.

فصل بعد: Laustalot بزرگ صعودی با توجه به 6 فوت-ارتفاع 2. او یک گزینه قابل دوام در انتهای تنگ برای تو-دبستان و می خواهد ثابت کند او می تواند به سطح بعدی بازی. او را از حضور در بیوت کالج زیرا او احساس مدرسه بود بهتر مناسب است. Laustalot می گوید او هنوز مطمئن شوید که چه او می خواهد به انجام است برای کار خود را خواهد شد اما شروع مدرسه با مطالعه حرکت شناسی.

بیشتر: دیدار سه نفر پشت ردینگ ضد نژادپرستی تظاهرات که در حال هل دادن برای تغییر

رایلی Seay (U-دبستان)

2019 آمار: 1,166 همه منظوره متری 12 touchdowns

بهترین بازی: گل پنج touchdowns (سه عجله یکی زدن توپ بازگشت و یک ضربه بازگشت) در طول یک 57-32 پیروزی در برابر بیش از ویلیامز در Oct. 18 سال 2019.

فصل بعد: پنج پا-پنج بادپا یکی از همه منظوره پشت در 2019. Seay نهفته بازی با سرعت خود را و استعداد خود را برای آینده با بازی در تیم های ویژه. Seay ادامه خواهد داد و خود را در کالج حرفه ای در ویلیام Jessup دانشگاه و بازی بیس بال. Seay می گوید او می خواهد برای شروع کالج با مطالعه حرکت شناسی.

الکس Beltran (شستا)

2019 آمار: 61 پردازد 2.5 کیسه

بهترین بازی: نه پردازد و 2.5 کیسه برای کمک به تیم خود را ضرب و شتم شرکت 38-26 در رودخانه کاسه در Oct. 25, 2019.

فصل بعد: Beltran نمی تواند خود را از ادامه حرفه های ورزشی, اما گرگ قوی ایمنی را همیشه به یاد بودن بخشی از سودای نیم در 2019. Beltran می گوید او را به حضور شستا کالج و یا پیوستن به آتش آکادمی یا lineman کلاس.

یعقوب اندرسون (شرکت)

2019 آمار: 33 پردازد و یکی برای مقابله با از دست دادن.

بهترین بازی: کمک به شرکت های رسیدن به 368 کل متری در جرم در یک 28-27 پیروزی بر رد بلاف در Nov. 8, 2019.

فصل بعد: Anderson انتخاب شد به شیرها All-Star game به عنوان یکی از منطقه را بالا offensive lineman با وجود تیم خود را در پایان 1-10 در سال 2019. اندرسون می خواهد برای ادامه بازی فوتبال در شستا و ملحق خواهد شد همکار شمالی اعضای تیم تایلر کری و کودی Sisco. اندرسون می خواهد برای دریافت مجوز خود را در تجهیزات سنگین در شستا ،

بیشتر: 5 داستان ها و پیش بینی ها: آنچه شما از دست رفته دیدن در سال 2020 از بالا شمال کشور ورزشکاران

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.

آخرین مطالب