لیلیان جانسون داوطلب و جمع آوری کمک برای حوب ساند اتاق بازرگانی می میرد پس از COVID-19 نبرد

پل Ivice ویژه به TCPalm.comمنتشر شده 7:50 PM EDT Jul 1, 2020حوب ساند — لیلیان جانسون دیرین داوطلب و جمع آوری ک

توسط ABTINNEWS در 12 تیر 1399

حوب ساند — لیلیان جانسون دیرین داوطلب و جمع آوری کمک برای حوب ساند اتاق بازرگانی و سازمان های غیر انتفاعی دیگر هیچگاه از ایست قلبی ژوئن 21, حدود یک هفته پس از او آزمایش مثبت برای COVID-19 گفت: او پسر آندرس جانسون.

93-سال — چه کسی می توانست تبدیل 94 جولای 9 — بهترین و شناخته شده در حوب ساند برای او 23 سال به عنوان سازمان دهنده و جمع آوری کمک های اولیه به صورت سالانه رژه کریسمس. او سر از رژه کمیته از سال 1995 از طریق 2017 و پس از آن آموزش دیده او جانشین در سال 2018 است.

او زندگی کرده بود در مستقل بال از استوارت تسلیم تسهیلات زندگی کمک هنگامی که او شروع به نشان دادن علائم این ویروس در ژوئن 13, پسر آندرس گفت: از دنور, کلرادو. او گرفته شده بود به کلینیک کلیولند مارتین شمالی که در آن او آزمایش مثبت برای coronavirus و منتقل شد به بیمارستان COVID-19 واحد.

مادری از بروکلین نیویورک آغاز شده و داوطلب شدن برای اتاق در سال 1988 در مدت کوتاهی پس از او و همسرش نورمن که در سال 2004 نقل مکان کرد و از لانگ آیلند. آنها ازدواج کرده بود برای 54 سال است.

لیلیان جانسون گفت: در سال 2012 مصاحبه ای که او شروع به کار داوطلبانه در اتاق کار بود چرا که او به دنبال چیزی برای انجام در سه روز هفته شوهرش گلف بازی.

بیشتر: 33 سالانه حوب ساند مجلسی کریسمس رژه

"تحت رهبری رژه بزرگ از چند واکر و دوچرخه سواران 93 به کسانی که در هر حالت از حمل و نقل قابل تصور" گفت: آنجلا هافمن بود که در اتاق مدیر عامل شرکت از سال 2011 تا سال 2019.

او تا به حال یک راه در مورد او, بنابراین هیچ کس نمی تواند می گویند هیچ به او هافمن گفت.

"زمانی که افزایش بودجه لیلیان قادر به ضربه گذشته gatekeepers و رسیدن به مدیران اجرائی و مدیران سطح بالا بسیاری از آنها او تا به حال شخصی خود را به همراه شماره" جنیفر فراری بود که در اتاق مدیر عامل برای 10 سال قبل از هافمن گفت: در یک ایمیل.

"من چیزهای زیادی یاد گرفتم از او — جسارت و صداقت بودند دو تا از مهم ترین درس" فراری گفت. "او تا به حال یک جزیره لبه با یک حوب ساند قلب است."

لیلیان جانسون مطرح هزاران دلار برای اتاق بازرگانی و همچنین دیگر سازمان های خیریه محلی در طول سال فراری گفت.

او هنوز هم جمع آوری کمک های مردمی حتی در روزهای آخر قبل از او در بیمارستان بستری شد, او گفت:.

"او مجموعه ای از نوار بسیار بالا است اما هنگامی که شما به دست آورده او را احترام و او را به انجام هر کاری برای شما" هافمن گفت.

حوب ساند ساکن الیزابت هوبارد, که گفت که او تبدیل به دوستان نزدیک با لیلیان جانسون زمانی که آنها هر دو بیوه ظرف یک سال از یکدیگر گفت: او سخن گفت با او تلفنی چند بار در طول هفته او در بیمارستان است.

"او بسیار نا امید با آنچه تا به حال اتفاق افتاده او" هوبارد گفت. "او هنوز هم خوشبین و همچنین تا حدودی محزون."

بیشتر: 6 بهترین چیز برای انجام در حوب ساند

هوبارد گفت: لیلیان جانسون بود یک آشپز عالی که تا به حال صدای شلاق برای "ساخت ساده ترین دستور العمل های خوشمزه است."

آندرس جانسون گفت: مادر او خواهد بود گذاشته و به استراحت در نیویورک در کنار شوهرش. او گفت که او امیدوار است به یک مراسم یادبود برای او در حوب ساند "پس از همه گیر فروکش."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن